Võrri sidur nihkub.

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Võrri sidur nihkub.

Unread post by Sapakas »

Nimelt probleem selline, et võrri siduri võll lihtsalt liigub edasi-tagasi laagrite sees. Seetõttu ei tööta ka sidur.
Algul oli lahenduseks see, et panin seibe veo hammaka ja laagri vahele. Algul see toimis ilusti kuid ajapikku tuli sidur ikka lahti ja nüüd ei seisa enam üldse, keeran mutri kinni ja peale käima lükkamist enam sidur ei tööta.
Kuidas muidu see võll peab laagrite sees püsima? Ei taha kohe mootorit ka lahti kiskuda niisama.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrri sidur nihkub.

Unread post by iceman »

on tõesti võimalik ,et veohammika koonus ei võimalda liikumist lõpuni,ehk laagrini. sellest lähtuvalt nihkub kuuma mootoriga kogu mäng korvi poole.ravida saab õige paksusega seibiga tõepoolest, kui seib saab paks ,ei fikseeru hammikas võlli koonusel ja lõhub kiilu ja pesa ära.
muud liikumist hästi ette ei kujuta, kuna laagrid saavad pesa põhjani minna mitte sügavamale, kui sidurikorvi ja veohammika mutridkinni on ei tohiks miskit liikumist toimuda va see eelpool mainitud umbkaudne 1mm.
mutreid peaksid need sakilised seibid kah päris eduliselt hoidma lahti pääsemast. siduri lahtivõtmiseks ei ole vaja kogumootorit lahata, kogu jutt tuleb ühele või teisele poole välja, kui ühe otsa võlli paljaks roogid ,hoiab teda ainult laagriist, veidi fööni ja käes.
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Re: Võrri sidur nihkub.

Unread post by Sapakas »

Eks ma otsin uue hammastega seibi ja mutri, kuna need tulevad koheselt maha kui käima panen, kuid seda võibolla ka selle pärast, et hammakas loksub peal kuna siduri võllis kiilu auk on päris suureks kulunud. Muidugi viimane variant oleks vist hammaka kinni keevitamine.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrri sidur nihkub.

Unread post by iceman »

uus võll ja kiil oleks elementaarne lahendus, hädapärast kiilupesa korrigeerida ja valmistada vastava mõõduga uus kiil. teoreetiliselt peaks see koonus hammaka paigal hoidma, soovitav enne mutri intalli otsa koputada,jälgides et istuks ühtlaselt ja alles siis mutter. kui pole igapäev tarvidust demonteerida võib kasutada laagriliimi, nii koonusel kui mutri vahel. 24-ja tunni sõit sõideti sellise lahendusega lõpuni ja püsib reipalt.
igasugu keevitusvarjandid ma välistaks.
Post Reply