Paluks Kiiresti abi!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Paluks Kiiresti abi!
Loodan et saan kiiresti tarka nõu!
Alates reedest ei ole quad/atv töötama hakanud. reede peale kooli kodu tulles ja metsas sõites suri masin äkitselt välja. arvasin et bensiin otsas aga kütust oli küllaga. masinal oli ka olemas tugev säde.
lasin kaks korda käiata ja panin klapi kinni ja läks tööle. nii kui lahti tegin suri välja ja sooja mootoriga ja lahtise klapiga ei töötand. eelnevalt oli sama jama olnud aga siis võtsin karburaatori maha tegin puhtaks ja töötas. Vedasin masina kodu ära ja hakkasin remontima. tegin karpa puhtaks ikka ei läinud tööle. Eile sai uuesti karpa lahti võetud läbi puhutud kompressoriga panime peale ja töötas vähekeaega aga kinnise klapiga lasime motol oma 20min põriseda kohapeal ja tegime klapi lahti suri koheselt välja ja kui uuesti starterit anda siis tööle ei läinud. andsime eile alla ja ei viitsind enam pimedas pusida. täna sai masinat uuesti proovitud tööle panna ja ei läinud. Säde olemas,kütus tule peale. milles jama
Need on need kuradi hiinlased oma lollide vigadega. Oli kunagi ka korssuga taoline jama aga ostsime uue kapra poest ja sõitsi. see kord tahaks teada milles jama, ei taha eriti jälle 60€ magama panna karpapeale
Alates reedest ei ole quad/atv töötama hakanud. reede peale kooli kodu tulles ja metsas sõites suri masin äkitselt välja. arvasin et bensiin otsas aga kütust oli küllaga. masinal oli ka olemas tugev säde.
lasin kaks korda käiata ja panin klapi kinni ja läks tööle. nii kui lahti tegin suri välja ja sooja mootoriga ja lahtise klapiga ei töötand. eelnevalt oli sama jama olnud aga siis võtsin karburaatori maha tegin puhtaks ja töötas. Vedasin masina kodu ära ja hakkasin remontima. tegin karpa puhtaks ikka ei läinud tööle. Eile sai uuesti karpa lahti võetud läbi puhutud kompressoriga panime peale ja töötas vähekeaega aga kinnise klapiga lasime motol oma 20min põriseda kohapeal ja tegime klapi lahti suri koheselt välja ja kui uuesti starterit anda siis tööle ei läinud. andsime eile alla ja ei viitsind enam pimedas pusida. täna sai masinat uuesti proovitud tööle panna ja ei läinud. Säde olemas,kütus tule peale. milles jama
Need on need kuradi hiinlased oma lollide vigadega. Oli kunagi ka korssuga taoline jama aga ostsime uue kapra poest ja sõitsi. see kord tahaks teada milles jama, ei taha eriti jälle 60€ magama panna karpapeale
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: Paluks Kiiresti abi!
Äkki on lisaõhk.
Vaata kõik ühendused üle selle toru ja karbussi vahel, toru jasilindri vahel.
Endal oli ka sama viga, kuid loogilist seletust ma sellele ei leidnud, kohapeal ei käigi enam, kuid oma sõidud saan ära teha.
Vaata kõik ühendused üle selle toru ja karbussi vahel, toru jasilindri vahel.
Endal oli ka sama viga, kuid loogilist seletust ma sellele ei leidnud, kohapeal ei käigi enam, kuid oma sõidud saan ära teha.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
Sai täna uuesti karpa maha võetud ja puhastatud. Reguleerisime ka ujukinõela taset. ja ikka ei midagi. tühikäigul saime töötama kenasti. Masin mootor on külm siis sõidab, nii kui mootor soojaks läheb siis turtsub.paugub ei lähe pöörde ja sureb välja ja enam tööle ei lähe . Väheke seisisi siis töötas jälle.
Tuli meelde et vana hiinlasega oli sama jama ja ostsime peale uue karpa ja sõidab siiani ka uue omaniku käes. Nüüd sai villand ja ostame homme uue karpa ja kui siis ka ei toimi müün ta maha ja ostan jaapanlase asemele
Tuli meelde et vana hiinlasega oli sama jama ja ostsime peale uue karpa ja sõidab siiani ka uue omaniku käes. Nüüd sai villand ja ostame homme uue karpa ja kui siis ka ei toimi müün ta maha ja ostan jaapanlase asemele
Re: Paluks Kiiresti abi!
Kui külmana töötab hästi ja soojana on probleeme, viitab rikkale kütusesegule. Külm mootor tahab saada sama õhu kohta suuremat kütusekogust, kui soe.
Kuna ma ei tea, kas see eelmine jutt oli samuti kinnise klapiga või mitte, siis teksti alguseosa viitab pigem lisaõhule. Suvel sai ühte trimmerit elustatud, millel olid väntvõlli simmerid läbi, tõmbas lisaõhku peale. Seetõttu käis uimaselt ning vaid kinnise klapiga.
Ilmselt sellisel puhul ei aita uus karpa ka, vaid pane mootor kinnise klapiga tööle, pihusta käivitusaerosooli erinevatesse kohtadesse (ka võlli otsadesse) ning vaata, kas mootori pöörded muutuvad.Selline tihendi purunemine tunduks praegu loogilisem.
Tihti tekitab lisaprobleeme liiga agar remondi alustamine. Tuleta meelde, kuidas sul masin seisma jäi. Ujukitase iseseisvalt ja äkiliselt muutuda ei saa, tõsi, võib ära lekkida ja uppuda, kuid siis sümtomid teised. Külmana töötab, ujutab üle ja sureb välja.
Kuna ma ei tea, kas see eelmine jutt oli samuti kinnise klapiga või mitte, siis teksti alguseosa viitab pigem lisaõhule. Suvel sai ühte trimmerit elustatud, millel olid väntvõlli simmerid läbi, tõmbas lisaõhku peale. Seetõttu käis uimaselt ning vaid kinnise klapiga.
Ilmselt sellisel puhul ei aita uus karpa ka, vaid pane mootor kinnise klapiga tööle, pihusta käivitusaerosooli erinevatesse kohtadesse (ka võlli otsadesse) ning vaata, kas mootori pöörded muutuvad.Selline tihendi purunemine tunduks praegu loogilisem.
Tihti tekitab lisaprobleeme liiga agar remondi alustamine. Tuleta meelde, kuidas sul masin seisma jäi. Ujukitase iseseisvalt ja äkiliselt muutuda ei saa, tõsi, võib ära lekkida ja uppuda, kuid siis sümtomid teised. Külmana töötab, ujutab üle ja sureb välja.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
Sai proovitud kõike mida võimalik. tihendid ei sa ära olla kuna siis ta ei töötaks üldse isegi külmalt.
Sai helistatud isikule kes remondib tartu motohobis masinaid ja sai küsitud kuidas reguleerida ja mida ja kui palju. tegime kõik ära nii nagu käskis ja masina töötamine ei muutunud ei paremaks ei halvemaks.
Täna helistasin ja küsisin uue kapra kohta ja see tuleb alles kuulõpus eesti poodidesse kuna laost otsas. Nii et tuleb edasi pusida selle karpaga et masin töökorda saada.
Nagu eelnevalt mainitud oli olnud sama jama ühe teise masinaga ja seal aitas kapra vahetamine. Masin sai võetud kaasa kui uue karpa ostsime kuna tahtsime teada kas on karpa viga või ei et kui ei ole viga siis suurt summat ära raisata. 10 min pärast panime masina seal kohapeal tööle lasime soojaks ja sõitsis väga kenasti edasi mingeid probleeme ei olnud. nii et mina pusin selle karpaga edasi nii kaua kui uus eestise tuleb ja siis ostan ära kuna eelneva masina probleemi see lahendas
Sai helistatud isikule kes remondib tartu motohobis masinaid ja sai küsitud kuidas reguleerida ja mida ja kui palju. tegime kõik ära nii nagu käskis ja masina töötamine ei muutunud ei paremaks ei halvemaks.
Täna helistasin ja küsisin uue kapra kohta ja see tuleb alles kuulõpus eesti poodidesse kuna laost otsas. Nii et tuleb edasi pusida selle karpaga et masin töökorda saada.
Nagu eelnevalt mainitud oli olnud sama jama ühe teise masinaga ja seal aitas kapra vahetamine. Masin sai võetud kaasa kui uue karpa ostsime kuna tahtsime teada kas on karpa viga või ei et kui ei ole viga siis suurt summat ära raisata. 10 min pärast panime masina seal kohapeal tööle lasime soojaks ja sõitsis väga kenasti edasi mingeid probleeme ei olnud. nii et mina pusin selle karpaga edasi nii kaua kui uus eestise tuleb ja siis ostan ära kuna eelneva masina probleemi see lahendas
Last edited by Kawasaki80 on 22. Oct 2013 16:42, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
unustasin mainida et segukruvi võisime ka välja keerata ja ikka ei muutunud midagi
seda segukruvi keerasime sisse ja välja, ikka ei töötanud masin perfektselt
seda segukruvi keerasime sisse ja välja, ikka ei töötanud masin perfektselt
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: Paluks Kiiresti abi!
Kuidas see karbuss iseenesest p**** läheb, et uut on vaja, ma ei mõista.
Usu mind, kui sul endal mõistus otsas (ilmselgelt, kui kambaga remonditakse ja foorumist küsitakse) ja masin käima ei lähe, siis pärast ükski remondimees ka väga innustunult seda ette ei võta, kui tehnika on stiilis "saja käpa alt läbi käinud".
Olles kokku puutunud väga erineva mototehnikaga, siis ütlen ausalt, karpakruvimine ja isegi puhastamine ei sobi igaühele, kes teab, mispidi polte kinni ja mispidi lahti keerata. Enamik "imelikke" vigu selliste masinate juures on kasutaja põhjustatud ning alustada tuleks algusest - tööpõhimõttega tutvumisest, et teada saada, mis mida teeb ja millised on sümptomid, kui üks või teine asi on valesti.
Kui segu paigas, siis äkki klapivahed ebapiisavad.Masin mootor on külm siis sõidab, nii kui mootor soojaks läheb siis turtsub.paugub ei lähe pöörde ja sureb välja ja enam tööle ei lähe . Väheke seisisi siis töötas jälle.
Usu mind, kui sul endal mõistus otsas (ilmselgelt, kui kambaga remonditakse ja foorumist küsitakse) ja masin käima ei lähe, siis pärast ükski remondimees ka väga innustunult seda ette ei võta, kui tehnika on stiilis "saja käpa alt läbi käinud".
Olles kokku puutunud väga erineva mototehnikaga, siis ütlen ausalt, karpakruvimine ja isegi puhastamine ei sobi igaühele, kes teab, mispidi polte kinni ja mispidi lahti keerata. Enamik "imelikke" vigu selliste masinate juures on kasutaja põhjustatud ning alustada tuleks algusest - tööpõhimõttega tutvumisest, et teada saada, mis mida teeb ja millised on sümptomid, kui üks või teine asi on valesti.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
Klapide kohapealt ma ei oska vaielda. Ei oleks ise sellele mõttele tulnud.
masinat on remontinud ainult mina ja isa. keegi muu ei ole jõudnud seda veel remontida.
Kapra on suhteliselt lihtsa ehitusega ja seal kõik teada kuidas lahti,puhastada ja kinni panna, mida saab reguleerida jne.
See on ikka kummaline, et teistkorda teise hiinlasega samajama
masinat on remontinud ainult mina ja isa. keegi muu ei ole jõudnud seda veel remontida.
Kapra on suhteliselt lihtsa ehitusega ja seal kõik teada kuidas lahti,puhastada ja kinni panna, mida saab reguleerida jne.
See on ikka kummaline, et teistkorda teise hiinlasega samajama
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
Kes ei uskund et asi on karpas!
Täna sai pandud peale uus tehase karburaator ja masin nurrub nagu kass,mingit probleeemi pole!
Mis seal vanas viga võis olla seda ei tea, aga tahaks teada!
Täna sai pandud peale uus tehase karburaator ja masin nurrub nagu kass,mingit probleeemi pole!
Mis seal vanas viga võis olla seda ei tea, aga tahaks teada!
Re: Paluks Kiiresti abi!
Sellele sa siit vastust ei leia...karpa on sinul, tee lahkamine ja uuri !Kawasaki80 wrote: Mis seal vanas viga võis olla seda ei tea, aga tahaks teada!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 21. Apr 2013 21:01
Re: Paluks Kiiresti abi!
võin ka teile tuua ikka vastust ei saa
ühele tegime lahkamise lõikasime pooleks mittemidagi ei sanud aru et oleks ees või must
ühele tegime lahkamise lõikasime pooleks mittemidagi ei sanud aru et oleks ees või must
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 31. Dec 2010 01:00
Re: Paluks Kiiresti abi!
Heh peadüüs oli umbes raudselt ,kunagi sai sellise veaga bike ostetud kommirahaga:keegi tööle ei olevat saanud.
Re: Paluks Kiiresti abi!
Kaevasin vana teema üles, kuna suht sarnane probleem. Äkki kellegil tekib mõni targem idee. 200cc hiina quad paugub sõites. Kohapeal töötab normaalselt, gaasi andes kiirendamise ajal ka nagu töötab, aga niikui pööre ühtlustub, hakkab vahele jätma. Kohapeal gaasi peal hoides ka paugub...
Järgi proovitud on hästi töötava quadi pealt karbuss, süütepool, cdi, sai proovitud lühikest juhtmestikku(ainult süüte jaoks vajalik), klapid reguleeritud ja midagi oli kindlasti veel Midagi ei muutunud.
Nüüd tuleb mootorit lahkama hakata, et kas klapid ära põlenud vms.
Küsimust tekitab, et mis seal annaks valesti kokku panna? nuka asend vms? Väidetavalt olla omale tehtud mootor, ehk siis jutu järgi peaks olema lahti käinud. Samas jõudu on küll nagu teisel korralikult töötaval quadil, põlenud klapiga peaks vist suht lahja olema?
Järgi proovitud on hästi töötava quadi pealt karbuss, süütepool, cdi, sai proovitud lühikest juhtmestikku(ainult süüte jaoks vajalik), klapid reguleeritud ja midagi oli kindlasti veel Midagi ei muutunud.
Nüüd tuleb mootorit lahkama hakata, et kas klapid ära põlenud vms.
Küsimust tekitab, et mis seal annaks valesti kokku panna? nuka asend vms? Väidetavalt olla omale tehtud mootor, ehk siis jutu järgi peaks olema lahti käinud. Samas jõudu on küll nagu teisel korralikult töötaval quadil, põlenud klapiga peaks vist suht lahja olema?