Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Tere.
Olen siin foorumis uus ja all kirjeldatavat probleemi ja kahjuks foorumis ei leidnud.
Nimelt on siis taastamisel üks minsk (elektron süütega) mille mootor sai hiljuti kokku lapatud. Nimelt ajades kolbi üles ei lähe magnetil olev märk kuidagi kokku selle anduriga mis süütemängu peal on. Süüde on teise töötava mootori pealt võetud mis läks riiulisse seisma, et tulevikus vahetada tihendid ja laagrid jne. Mootor on uuema tüübi oma kus õlikorgi all ei ole õlimõõtmise varrast.
Illustreeriv pilt mootorist: http://www.vietnammotorbiketour.com/ima ... mvz112.jpg
Süütepooli ei anna niipalju keerata kui vaja oleks. Kiil on korralik ja paigas mis hoiab rootorit kinni. Olen proovinud ka teisi rootoreid mis ootavad riiulil kuid ikka sama lugu. Mootorit lahti võttes ei puutund väntvõlli.
Kas võib olla mingi vale väntvõll sees või on milleski muus probleem?
Olen siin foorumis uus ja all kirjeldatavat probleemi ja kahjuks foorumis ei leidnud.
Nimelt on siis taastamisel üks minsk (elektron süütega) mille mootor sai hiljuti kokku lapatud. Nimelt ajades kolbi üles ei lähe magnetil olev märk kuidagi kokku selle anduriga mis süütemängu peal on. Süüde on teise töötava mootori pealt võetud mis läks riiulisse seisma, et tulevikus vahetada tihendid ja laagrid jne. Mootor on uuema tüübi oma kus õlikorgi all ei ole õlimõõtmise varrast.
Illustreeriv pilt mootorist: http://www.vietnammotorbiketour.com/ima ... mvz112.jpg
Süütepooli ei anna niipalju keerata kui vaja oleks. Kiil on korralik ja paigas mis hoiab rootorit kinni. Olen proovinud ka teisi rootoreid mis ootavad riiulil kuid ikka sama lugu. Mootorit lahti võttes ei puutund väntvõlli.
Kas võib olla mingi vale väntvõll sees või on milleski muus probleem?
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
3-4mm enne üSS-i on magneti sälk ja süüteanduri mähis kohakuti!
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
jah tehniliselt ta peaks nimodi olema kuid ei õnnestu niipalju keerata?
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Magneti kiil on ikka korras? Elektronsüüdet saab põhimõtteliselt 360 kraadi keerata
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Lisasin pildi kus on näha mis toimub. Kiil on paigas, olen proovinud erinevaid magneteid kuid kasu ei ole. Kui ma ei eksi siis mopi elektronsüüdet oli tõest võimalik keerata 360 kraadi kuid minski omal nagu pildilt näha on piiratud. Staatorit on niipalju keeratud kui võimalik kuid nagu pildilt näha on tuleb seda päris palju veel keerata.urmet48 wrote:Magneti kiil on ikka korras? Elektronsüüdet saab põhimõtteliselt 360 kraadi keerata
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Sul selle konkreetse süütega see mootor enne remonti üldse töötas? Kas mähiseid on seal eraldi vahetatud? Hetkel pakun lampi, ei generaatoril on mähised väljas käinud/vahetatud ja fiksaatorplaat valesti paika pandud.
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
selle mootoriga ei ole töödanud. Minu käes olles pole see mootor ültse käinud. Sain selle kunagi ühe rattaga kaasa. Süüde on võetud töötava mootori pealt mis läks riiulisse taastamist ootama kuna oli väga hõre, kolvil oli all osas mõra, mootori kett oli välja veninud, vändal oli loks sees ja laagrid kulunud, simmeritest rääkimata. Uus mootor mille peale soovisin panna oli tehtud remont kus oli simmerid vahetatud, tihendid laagrid jne. Muidugi täpsustamiseks oli kepsule pandud nõellaagrid vanal oli pronks puks. Mootoripooli täiesti laiali ei võtnud kuna ei näinud vjadust. Kas väntvõll ei või olla mingi teise mootori oma? Ma väga vähe väntvõllidega tegelend.
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Võibolla on vända parempoolne võll nihkes. Näiteks kepsu vahetamisel nihkes tagasi pressitud. Ma ei tea täpselt, kuidas Minskil rootori kinnitus vändale välja näeb, aga variant on ta õiges asendis ilma tiftita koonusele kinni tõmmata.
Last edited by Maccaroni on 14. Aug 2013 23:03, edited 1 time in total.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Minski mootoril ei püsi manet ilma kiiluta "õiges" asendis. Korra saad käima, kuid üsna varsti on süütehetk paigast ära. See on juba järgi proovitud asi. Muidugi kui kepsu alumist laagrit on vahetatud, siis ilma eelneva märkimiseta kokkupanekul nii oluliselt süütehetk muutuda ei saa. Siis peaks väntvõll ikka oluliselt laperdama. Võimalik, et väntvõlli tapp on vahetatud mingi hetk. Siis jah ilma märkimata väga "vahva" õiges asendis tappi paigaldada. Kui mootorit valesti lahti võtta ja kokku panna, siis just generaatori poolne tapp nihkub ära ja poob kepsu kinni.
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Ei. Ilma kiiluta ma seda küll kokku ei pane. Ennem muudan staatori juures midagi. Vaatan, kui aega saan võtan silindri maha ja vaatan kas silmaga näen, et väntvõll paigast. Mootor käib ilusti ringi ja kahtlen, et see väga paigast ära. Eks annan teada kui uudiseid on. Aa küsimus veel, et äkki keegi seletak lahti, mis on väntvõlli tapp.
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
no mul oli kevadel tegelikult sama mure Jaffiga ning lõpuks tõmbasin ilma tiftita koonusele kinni - siiamaani on okei. ilmselt kesklaagri/kepsude vahetamisega tekitati mulle see probleem... kuigi märgid olid kõik kenasti paigas.urmet48 wrote:Minski mootoril ei püsi manet ilma kiiluta "õiges" asendis. Korra saad käima, kuid üsna varsti on süütehetk paigast ära. See on juba järgi proovitud asi.
üks variant on laagriliimiga proovida - kui ei viitsi tifti õigeks ajada ja magnet ilma liimita kinni ei püsi. tõmmitsaga saab pärast kätte.
kui masinaehituse teooriat uskuda, siis 1-silindrilisel väntvõllil on 1 kael ja 2 tappi. vänt toetub tappidega raamlaagritesse ning keps istub laagriga kaelal. mõni kasutab neid termineid ka teistpidi a la kepsulaager istub tapil, ja raamlaagritesse toetuvad kaelad :)
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
- motorcyclist
- Tavakasutaja
- Posts: 26
- Joined: 13. May 2012 00:00
Re: Minsk süüte märgid ei lähe kokku
Mul peale mootori kappremonti on Minskil sama probleem. Saan süüte panna paika ainult peale ülemist surnud seisu. Ju siis panin midagi valesti kokku. Täpselt sellest tappide süsteemist ei saa aru, sest seal pealtnäha ei saa midagi valesti kokku panna kuna seal väntvõlli juures ei ole midagi keerulist. Kuid ju see selles valesti kokkupanemises viga oli, sest enne mootori kappremonti töötas see süüte värk korralikult. On kellegil veel nõuandeid?