Kovrovetsi käigukast.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact:
Kovrovetsi käigukast.
Kovrovetsi mootorit avades olid käigukasti põhjas mõned jupid, vb kukkusid mootorit avades või äkki olid juba ennem seal.
http://album.ee/node/28256649/50333175
Ehk oskab keegi suunata, kuhu mõni "vidin" käib, kigukastist panin ka mõned pildid albumisse.
Või on kellelgi manuaali selle mootori kohta?
Ning kas mootoril on automaatsidur või kuhu tuleks tross ühendada?
http://album.ee/node/28256649/50333175
Ehk oskab keegi suunata, kuhu mõni "vidin" käib, kigukastist panin ka mõned pildid albumisse.
Või on kellelgi manuaali selle mootori kohta?
Ning kas mootoril on automaatsidur või kuhu tuleks tross ühendada?
Re: Kovrovetsi käigukast.
Paistab nagu oleks see tihvt, mis hoiab käiguvahetus ketast ja käiguvahetit omavahel koos. Ehk siis see suur ümargune hammastega ketas mis su kaustas järgmisel pildil käiguvahetus võllist vasakul on. Paremini ei oska kahjuks seletada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact:
Re: Kovrovetsi käigukast.
MargusM wrote:Paistab nagu oleks see tihvt, mis hoiab käiguvahetus ketast ja käiguvahetit omavahel koos. Ehk siis see suur ümargune hammastega ketas mis su kaustas järgmisel pildil käiguvahetus võllist vasakul on. Paremini ei oska kahjuks seletada.
Tiftile ja puksile asukoht leitud.
Kartereid koos hoidvate poltide alla peab panema ka vedruseibid või mitte? Silindri kinnitus mutrite alla ka vedruseibid? Enne ei olnud ühtegi.
Ja kas tegu on siis automaatsiduriga mootoriga?
Re: Kovrovetsi käigukast.
antsus1000 wrote:MargusM wrote:Paistab nagu oleks see tihvt, mis hoiab käiguvahetus ketast ja käiguvahetit omavahel koos. Ehk siis see suur ümargune hammastega ketas mis su kaustas järgmisel pildil käiguvahetus võllist vasakul on. Paremini ei oska kahjuks seletada.
Tiftile ja puksile asukoht leitud.
Kartereid koos hoidvate poltide alla peab panema ka vedruseibid või mitte? Silindri kinnitus mutrite alla ka vedruseibid? Enne ei olnud ühtegi.
Ja kas tegu on siis automaatsiduriga mootoriga?
oman üht uhiuut mootorit kus küljekaante kinnitamisel kasutati vaskseibe. Silindripea kohta ei oska soovitusi anda. Ise olen pannud tavalise seibi alla, et silindripead ei vigastaks.
Mootori sidur ei ole automaatsidur. Siduri hoob kinnitub süütemängu katva kaane külge millega tõugatakse varrast mis läheb läbi veohammasratta südamiku teisele poole sidurikorvi.
Re: Kovrovetsi käigukast.
karteripoltide alla seibe ei panda. kui on plaanis uued poldid, siis kas tavalisest rauast või tsingitud.antsus1000 wrote: Kartereid koos hoidvate poltide alla peab panema ka vedruseibid või mitte? Silindri kinnitus mutrite alla ka vedruseibid? Enne ei olnud ühtegi.
silindri(pea) mutrite alla käib tavalisest rauast lihtseib ja kui valida, siis pigem paksem.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact:
Re: Kovrovetsi käigukast.
Tänud vastuste eest!
Vedruseibe siis ei pane ja enne olid ka silindripea mutrite all seibid.
Kui kellelgi süütemängu kaant üle, siis oleks ostusoovi!
Vedruseibe siis ei pane ja enne olid ka silindripea mutrite all seibid.
Kui kellelgi süütemängu kaant üle, siis oleks ostusoovi!
Re: Kovrovetsi käigukast.
Minul on hetkel sarnane mure. Kovrovetsi mootor on juba jupp aega lahti olnud ja nyyd meisterdan seda kokku. Kuid käigukastis nõnda palju juppe.. Kas keegi oskab mõnele lingile suunata, kus oleks mootri joonis, et saaks kõik pulgad ja seibid õigele kohale tagasi. Oleksin väga tänulik.
Re: Kovrovetsi käigukast.
Sealt teema lõpust saab pdf failina joonised. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=45183posta wrote:Minul on hetkel sarnane mure. Kovrovetsi mootor on juba jupp aega lahti olnud ja nyyd meisterdan seda kokku. Kuid käigukastis nõnda palju juppe.. Kas keegi oskab mõnele lingile suunata, kus oleks mootri joonis, et saaks kõik pulgad ja seibid õigele kohale tagasi. Oleksin väga tänulik.
Joonised küll voshodile, aga mootori sisud neil samad.