Ka mopid saavad võrridega rajale!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Ka mopid saavad võrridega rajale!
Tere,
et kui läheb hästi ja mopimehi tekib rohkem ning kui nad isegi rajale saavad näiteks võrridega koos kihutama kas neile pannakse mingid reeglid ka peale või kes tuleb kohale see sõidab, olenemata mis tehtud on?
mode: teema pealkiri vastavalt teema sisule muudetud.
et kui läheb hästi ja mopimehi tekib rohkem ning kui nad isegi rajale saavad näiteks võrridega koos kihutama kas neile pannakse mingid reeglid ka peale või kes tuleb kohale see sõidab, olenemata mis tehtud on?
mode: teema pealkiri vastavalt teema sisule muudetud.
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
tänasel päeval on see läbirääkimiste küsimus , ilmselt . muidu olid ju lausa reeglid koostatud ja mingi 2010 aasta talv käis siingi foorumis kõva arutelu nende ümber , võimalik ,et on säilinud midagi siingi.
kui vaadata sinnapoole , kus reaalselt kahekäikulistega sõidetakse , st lätti , siis on kaks klassi stanu ja sport . sõidavad koos säärekatega ,stanud koos stanudega ja spordid koos sportidega . reeglitekohapealt konkreetselt pole lugenud, kehva lätikeele tundjana , kuid liberaalsemapoolsed. ilmselt kubatuur etteantud ja stanul väline originaalsus mootori ja väljalaske kohapealt .
meitemaal oli nii, et potensiaalsed sõitjad leppisid isekeskis kokku, mis ja kuidas, ning teoorias oli arutajaid palju , kui võidusõiduks läks oli pisut teistmoodi .
kui vaadata sinnapoole , kus reaalselt kahekäikulistega sõidetakse , st lätti , siis on kaks klassi stanu ja sport . sõidavad koos säärekatega ,stanud koos stanudega ja spordid koos sportidega . reeglitekohapealt konkreetselt pole lugenud, kehva lätikeele tundjana , kuid liberaalsemapoolsed. ilmselt kubatuur etteantud ja stanul väline originaalsus mootori ja väljalaske kohapealt .
meitemaal oli nii, et potensiaalsed sõitjad leppisid isekeskis kokku, mis ja kuidas, ning teoorias oli arutajaid palju , kui võidusõiduks läks oli pisut teistmoodi .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Ehk slegub,
pole neid mopimehi niipalju, et siis veel klassitada neid veel eraldi. Eks see mopp jääb alla korralikule võrrile juba ainult selle meeletu käiguvahe poolest, et miskit esiotsa pille need mopid kindlasti esialgu ei ohusta.
pole neid mopimehi niipalju, et siis veel klassitada neid veel eraldi. Eks see mopp jääb alla korralikule võrrile juba ainult selle meeletu käiguvahe poolest, et miskit esiotsa pille need mopid kindlasti esialgu ei ohusta.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Eks igaüks rääkigu ikka enda eest.
iz350super wrote:Ehk slegub,
pole neid mopimehi niipalju, et siis veel klassitada neid veel eraldi. Eks see mopp jääb alla korralikule võrrile juba ainult selle meeletu käiguvahe poolest, et miskit esiotsa pille need mopid kindlasti esialgu ei ohusta.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
no oleneb , kui teha reeglid nagu kestvussõidus , et iga detail on normeeritud ja kalibreeritud ja nagutehasest , siis pole vist üldse mõtet . kui saaks 50 cc piires teha mis aga fantaasia võimaldab ja käed suudavad , võiks asjal jumet olla. kuna koduümber on tegevust vähevõitu , peaks asi olema ikka nii seatud , et saaks kõiki maakera 50-se vairase ja kovrovi mootoriga tehnika motovõistlusi külastada .kuna teadaolevalt on ainus koht kus asi tõsine , läti , siis oleks loogiline juhinduda nende nõuetest , vähemalt nii , et ei peaks kahte eri ratast ehitama , kui plaanid kellegil suuremad ja jutust kaugemaleulatuvamad .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Madeinussr, tõesti arvad et deltad suudavad võrride liikumisega sammu pidada?
Original deltaga ma ei tuleks parem rajale.
Original deltaga ma ei tuleks parem rajale.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Rääkisime ju moppidest kui sellistest. Ja originaali ei maininud ka keegi.
Ise alles paar kuud tagasi postitasid siia "omal nahal" proovitud mopi tuunimise juhendi. Milles nüüd siis probleem, et vedelaks lööd?
Pole mõtet võrrimeestele pugeda ja kohe ennast ja teisi mopimehi maha teha.
Medaleid jagatakse finishis!
Ise alles paar kuud tagasi postitasid siia "omal nahal" proovitud mopi tuunimise juhendi. Milles nüüd siis probleem, et vedelaks lööd?
Pole mõtet võrrimeestele pugeda ja kohe ennast ja teisi mopimehi maha teha.
Medaleid jagatakse finishis!
iz350super wrote:Madeinussr, tõesti arvad et deltad suudavad võrride liikumisega sammu pidada?
Original deltaga ma ei tuleks parem rajale.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Ma ei tea kus sa asju välja loed kus neid pole.
Mina teisi maha ei tee, mopi suur käiguvahe on tehase sünnitis, sportkäigukast ja eriti veel kolmekäiguline on haruldus, kui ennast puudutatuna tunned, ei ole minu teha. Aga et su delta ei jõua esiotsapillidele järgi kurvilisel rajal olen ikka päris kindel.
Omal nahal proovitud ja nüüdseks edasi aretatud ei ole originaal, sellest ka mainin, et originaali mitte ei taha, vaid ei saa enam sõita.
Mina teisi maha ei tee, mopi suur käiguvahe on tehase sünnitis, sportkäigukast ja eriti veel kolmekäiguline on haruldus, kui ennast puudutatuna tunned, ei ole minu teha. Aga et su delta ei jõua esiotsapillidele järgi kurvilisel rajal olen ikka päris kindel.
Omal nahal proovitud ja nüüdseks edasi aretatud ei ole originaal, sellest ka mainin, et originaali mitte ei taha, vaid ei saa enam sõita.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Mul ei ole Deltat.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Mopeedimootori baasil liikur*
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
junior peaks olema täpne , kuid kumb põlvkond ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Ehk keegi oskab täeindada teemakohaste faktidega. Huvitav, praegu kui lastakse rajale siis mopeedide anarhia, kõik lubatud :) ? Hetkeseisuga..
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
no kui on nii ehk naa väljaspool arvestust , siis ilmselt pole vahet , algatuseks . perspektiivis võiksid potensiaalsed sõitjad katsuda omavahel läbirääkida , milline visioon kellelgi on .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Ma ütlen ausalt, ei tea kes sõidavad, ise uurin lihtsalt tagamaad hetkel.
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Avaldan siis hetkel veel mitteametliku teadaande,rahuldamaks mopeedi omanikke.On arutatud seda teemat ühel niinimetatud koosolekul ja seal sai kokkulepitud,et järgmisel hooajal saavad sõita kõik mopimehed kuid esialgu stardis koos hiinakatega ja tõenäoliselt väljaspool arvestust.Esialgu vaadatakse kui suur on üldse huvi mopeedide vastu või vaibub see teema uuesti ära.ei ole ju mõtet algul kohe 1,2,3 osavõtja pärast ühte klassi ja starti juurde teha.(arvatavasti jagatakse osavõtjatele meened kui säärudega sõitjatelegi).Kui tekib mopeede vähemalt viis-kuus siis jooksvalt võidakse teha eraldi klass-start ning lepitakse kokku juba tõenäoliselt ka tehnilised küsimused ja muu seonduv.sõitjate varustuse tingimused ikka arvatavasti samad mis säärudel.
NB:Loodan,et korraldaja andestab mulle kui rahuldasin natuke ennatlikult ja mitteametlikult mopimeeste huvi kaasalöömise vastu
NB:Loodan,et korraldaja andestab mulle kui rahuldasin natuke ennatlikult ja mitteametlikult mopimeeste huvi kaasalöömise vastu
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
tundub olevat tehtud edusamme , lausa seitsmepenikoorma saabastega , justnagu oleks kolm reaalset sõitjat olemas. kui nüüd neljasmees , kes virtuaalse harakiri tegi siin , mõniaeg tagasi , kah kampa lööks oleks juba neli koos. nii et härra lipamets , palume lavale! , come back-i aeg on kättejõudmas .
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
No nädal möödas, millal siis ametlik pressiteade tuleb?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Junioriga asfaldile ei tuleks. Maastiku sõit oleks mõeldav. Hetkel tean üle Eesti vähemalt 8. masinat, mis oleksid võistlusvõimelised.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Juunioriga just asfaldile lähekski, maastikuvõimekus tal originaalis suht null.
urmet48 wrote:Junioriga asfaldile ei tuleks. Maastiku sõit oleks mõeldav. Hetkel tean üle Eesti vähemalt 8. masinat, mis oleksid võistlusvõimelised.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Kuidas mina, oma silmis moppe näen: Panna nad open klassi ja las sõidavad openi arvestuses. Kui moppidele oma klass teha siis poleks enam tegemist võrrisõiduga. Ennem mainiti et pantakse hiiakatega kokku ja sõidetakse väljaspoolt arvestust - Mis siis selle sõidu mõte on?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Alustuseks oleks väljaspool arvestust päris hea sõita. Viimasel korral ei lubatud väljaspool arvestustki rajale.
Minul isiklikult pole vahet kus ja kellega ma alguses sõidan, peaasi, et sõita saaks.
Kui asi peaks tõesti käima minema, siis oleks omas klassis moppidega päris tore sõita.
Openisse ma ei kipu, pigem peaks olema klass, milles ma sõidan originaali lähedane (loomulikult mitte ajuvabalt originaal).
Minul isiklikult pole vahet kus ja kellega ma alguses sõidan, peaasi, et sõita saaks.
Kui asi peaks tõesti käima minema, siis oleks omas klassis moppidega päris tore sõita.
Openisse ma ei kipu, pigem peaks olema klass, milles ma sõidan originaali lähedane (loomulikult mitte ajuvabalt originaal).
Robert66 wrote:Kuidas mina, oma silmis moppe näen: Panna nad open klassi ja las sõidavad openi arvestuses. Kui moppidele oma klass teha siis poleks enam tegemist võrrisõiduga. Ennem mainiti et pantakse hiiakatega kokku ja sõidetakse väljaspoolt arvestust - Mis siis selle sõidu mõte on?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
ei teagi nüüd kas on need vanad reeglid piisavalt ajuvabalt originaalid, igastahes suund on momendil selline , et proovitakse igati soodustada , jälle kord , uue asja taastulemist . kuna konkreetset asja pole veel ülesse riputatud , siis võin vist 90% tõenäosusega vihjata , et reeglid on siin foorumis juba kuskil üleval , tuleb ettevõtta pisuke ajarännak -4 aastat , ehk 2010 talve. teema on Virksi algatatud ja sellejärgi on võimalik väljkaevata , vähemalt on mulle nii öeldud . olles teemat jooksvalt jälginud , sel ajal kui ta aktuaalne oli , proovin meenutada toonast lõpptulemit : oli nagu originaalilägedane küll , kas just ajuvaba , kuid piisavalt ebahuvitav aretamise mõttes . eks otsige asi ülesse ja tehke link siia , minu oskused selleni ei küüni .
kui otsida , siis kasutaja virgor .
kui otsida , siis kasutaja virgor .
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Selle sõidu mõte ongi see,et anda võimalus sõita mopeediga nii nagu jutuks oli ,et paljudel huvi asja vastu.Oma klassi ei ole mõtet enne teha kui ei ole teada palju neid huvilisi on.Ja hiinakas on stardirivi ka suht kasin ning tehnilised tingimused ikka teised kui openis.Robert66 wrote:Kuidas mina, oma silmis moppe näen: Panna nad open klassi ja las sõidavad openi arvestuses. Kui moppidele oma klass teha siis poleks enam tegemist võrrisõiduga. Ennem mainiti et pantakse hiiakatega kokku ja sõidetakse väljaspoolt arvestust - Mis siis selle sõidu mõte on?
Ja kui mõned leiavad ,et ikka ei sobi kuna sellisel sõidul ei ole mõtet-siis ei oskagi kohe rohkem midagi välja pakkuda,peate siis koju jääma.Leian ,et peaks ju ikkagi rahul olema sest nüüd võimalus antud sõitmiseks-seegi juba edasiminek
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Tere! Nüüd on ametlikult kinnitatud, et mopid saavad ka rajale esialgu sprindis. Kestvussõidu kohta veel andmed puuduvad, aga loodame paari nädala jooksul sealt ka vastuse saada.
Nagu siin on juba kirjutatud, siis niikaua kui ei ole 5-7 võistlejat iga sõit olemas eraldi klassi ei tule, aga on võimalik ennast proovile panna ja hiinakas kaasa sõita. Osavõtu tasu tuleb maksta.
Leitsin siit foorumist arutelu mopide võistlemise kohta 2009 aastal. Kellel viitsimst lugege viewtopic.php?t=12253.
Lühidalt kokkuvõttes oli omalajal ka tehnilised tingimused paika pandud.
Mootor- jaemüügis saadaolnud Ś50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused keelatud.
Tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt võib olla maksimaalselt 39 mm, seda on kohtunikel õigus kontrollida ) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase originaal kinnituslahendust silindri külge muuta ei tohi. Termoisolatsiooniks paksem tihend on lubatud.
Õhufilter - tehase originaal kohustuslik,lubatud õhufiltri sisene metallvõrk või paberelement asendada porolooniga.
Väljalase - tehase standartne, standartse kinnitusega leegitoru.
Summuti - jaemüügis saadaolnud tehasetoode.Sisene modimine lubatud.
Süüde - vaba, muutumatu eelsüütenurgaga. Originaalne parempoolne süütekaan kohustuslik. Ketiratta kohale väljalõige lubatud.
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Peaülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe.
Raam, rattad - vaba
Rehvid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemile rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, muud tähised numbrialusel keelatud.
Sõitja varustus - Kaitsekiiver,kindad ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.
Kui kellegil peaks ka pilk lätlaste poole olema suunatud, siis peaks need reeglid ka nende standartiga ühtima
Ootame siis teie poolseid ettepanekud.
Nagu siin on juba kirjutatud, siis niikaua kui ei ole 5-7 võistlejat iga sõit olemas eraldi klassi ei tule, aga on võimalik ennast proovile panna ja hiinakas kaasa sõita. Osavõtu tasu tuleb maksta.
Leitsin siit foorumist arutelu mopide võistlemise kohta 2009 aastal. Kellel viitsimst lugege viewtopic.php?t=12253.
Lühidalt kokkuvõttes oli omalajal ka tehnilised tingimused paika pandud.
Mootor- jaemüügis saadaolnud Ś50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused keelatud.
Tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt võib olla maksimaalselt 39 mm, seda on kohtunikel õigus kontrollida ) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase originaal kinnituslahendust silindri külge muuta ei tohi. Termoisolatsiooniks paksem tihend on lubatud.
Õhufilter - tehase originaal kohustuslik,lubatud õhufiltri sisene metallvõrk või paberelement asendada porolooniga.
Väljalase - tehase standartne, standartse kinnitusega leegitoru.
Summuti - jaemüügis saadaolnud tehasetoode.Sisene modimine lubatud.
Süüde - vaba, muutumatu eelsüütenurgaga. Originaalne parempoolne süütekaan kohustuslik. Ketiratta kohale väljalõige lubatud.
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Peaülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe.
Raam, rattad - vaba
Rehvid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemile rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, muud tähised numbrialusel keelatud.
Sõitja varustus - Kaitsekiiver,kindad ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.
Kui kellegil peaks ka pilk lätlaste poole olema suunatud, siis peaks need reeglid ka nende standartiga ühtima
Ootame siis teie poolseid ettepanekud.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Sobivad väga hästi.
Millal esimene sõit on?
terv.
Millal esimene sõit on?
terv.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Teema on huvitav ning kindlasti läheb arutlusele. Varasem pakkumine, et mopimehed korvidega võrride hulka lasta ei leidnud toetust. Vaatame siis värske pilguga soolod üle.
Tehnilistest tingimustest teemat ei hakka tegema - kui läheb, siis Saku reglemendi järgi. Võrrid isegi juba liiga keerukad ning tegemist piisavalt
Tehnilistest tingimustest teemat ei hakka tegema - kui läheb, siis Saku reglemendi järgi. Võrrid isegi juba liiga keerukad ning tegemist piisavalt
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: K: kas ka mopid saavad võridega rajale?
Kas on juba mingeid otsuseid?
Parm21 wrote:Teema on huvitav ning kindlasti läheb arutlusele. Varasem pakkumine, et mopimehed korvidega võrride hulka lasta ei leidnud toetust. Vaatame siis värske pilguga soolod üle.
Tehnilistest tingimustest teemat ei hakka tegema - kui läheb, siis Saku reglemendi järgi. Võrrid isegi juba liiga keerukad ning tegemist piisavalt
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
Ma arvan, et võiks Eestiski teha 50cc freetech klassi, nii nagu see arenenud Euroopa maades juba on olemas.
Muidu me jäämegi kinni oma V-50 tasemele.
Lisaks panen ette 50cc fix ülekandega vabaklassi, kus saaks sõita nii open võrri kui näiteks vesijahutusega pocketi mootoriga. Just sellepärast, et põlve otsas mootorite tuunimisel puudub igasugune point, kui on olemas mootor, millele terve ebay on tuuningjuppe täis, naeruväärselt odava hinnaga.
Endalgi seisab üks vesipeaga pocketi mootor garaasis riiulil, millega võiks rajale tulla küll.
http://www.scooterparts4less.com/39cc_L ... _Parts.htm
http://www.freetech50.com/?t=en&p=home
Muidu me jäämegi kinni oma V-50 tasemele.
Lisaks panen ette 50cc fix ülekandega vabaklassi, kus saaks sõita nii open võrri kui näiteks vesijahutusega pocketi mootoriga. Just sellepärast, et põlve otsas mootorite tuunimisel puudub igasugune point, kui on olemas mootor, millele terve ebay on tuuningjuppe täis, naeruväärselt odava hinnaga.
Endalgi seisab üks vesipeaga pocketi mootor garaasis riiulil, millega võiks rajale tulla küll.
http://www.scooterparts4less.com/39cc_L ... _Parts.htm
http://www.freetech50.com/?t=en&p=home
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
Väärt mõtted! Võrrid võiks jääda, nii kaua kui on sõitjaid. Aga eurooplasteks,ka sellel alal võiksime saada küll. Tuleks tähele panna, et uus klass ei läheks EMF-i kätte. Muidu on lõpp kiire tulema. Läheb nagu piti sõiduga, mis praegu hinge vaagub.vootele wrote:Ma arvan, et võiks Eestiski teha 50cc freetech klassi, nii nagu see arenenud Euroopa maades juba on olemas.
Muidu me jäämegi kinni oma V-50 tasemele.
Lisaks panen ette 50cc fix ülekandega vabaklassi, kus saaks sõita nii open võrri kui näiteks vesijahutusega pocketi mootoriga. Just sellepärast, et põlve otsas mootorite tuunimisel puudub igasugune point, kui on olemas mootor, millele terve ebay on tuuningjuppe täis, naeruväärselt odava hinnaga.
Endalgi seisab üks vesipeaga pocketi mootor garaasis riiulil, millega võiks rajale tulla küll.
http://www.scooterparts4less.com/39cc_L ... _Parts.htm
http://www.freetech50.com/?t=en&p=home
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
kas see on emf- i teene , et 22o cc pillid juba sõidavad , kontrollimise rida , või midagi muud ?
lihtstalt küsin , kuna pole täpselt aru saanud põhjusist .
lihtstalt küsin , kuna pole täpselt aru saanud põhjusist .
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
Minu poolest olgu või EMF, kui sõitjaid on, ega ta välja ei sure.
Väike video footage ka, Rattaks on Jawa GP50, mootor Minarelli AM6
https://www.youtube.com/watch?v=oTHW09oOa78
Väike video footage ka, Rattaks on Jawa GP50, mootor Minarelli AM6
https://www.youtube.com/watch?v=oTHW09oOa78
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
Istutaks isegi selle AM6 piti raamivahele, ja lusti jätkuks kauemaks.vootele wrote:Minu poolest olgu või EMF, kui sõitjaid on, ega ta välja ei sure.
Väike video footage ka, Rattaks on Jawa GP50, mootor Minarelli AM6
https://www.youtube.com/watch?v=oTHW09oOa78
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
No nii, esimene sõit kus mopid võiksid ennast näidata stardis oleks Abjas juhend õige pea tulekul.
Ürituse nimi Abja Talv 2015.
Ürituse nimi Abja Talv 2015.
Re: Ka mopid saavad võrridega rajale!
Nonäed, asjad liiguvadTarmo5 wrote:No nii, esimene sõit kus mopid võiksid ennast näidata stardis oleks Abjas juhend õige pea tulekul.
Ürituse nimi Abja Talv 2015.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.