K: JAWA 634
K: JAWA 634
Oskab keegi öelda kas viga on kolvirõngastes või simmerites, et vasakpoolsest silindrist viskab õli leegitorusse.
Re: K: JAWA 634
2T mootoril käib bensiini-õlisegu niikuinii alt hoorattast läbi. Rõngaste seisukord ei tohiks asja hullemaks teha. Kas teine silinder töötab korralikult? Kas mootor suitseb ka, näiteks vasakpoolne? Kuidas mootor üldiselt töötab - läheb pöördesse, käivitub hästi (kas küttesegu liiga rikas pole)? Ilmselt siis väntvõlli otsasimmer läbi, kui eelpool nimetatud probleemid.
Samas 2T tahabki nn isepuhastamiseks maantesõitu vähemalt 10km, linnas ja lühikesi otsi kipubki täis tatistama/tahmama
Samas 2T tahabki nn isepuhastamiseks maantesõitu vähemalt 10km, linnas ja lühikesi otsi kipubki täis tatistama/tahmama
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: K: JAWA 634
vasaku tatistamine, nagu autor kirjutab, viitab ilmselgelt vändasimmerile, kuna mootoriõli satub sealt vasakusse vändaruumi ja edasi juba vasakusse pütti. õli, mis ära ei põle, läheb väljalaskesse.Nobody wrote:2T mootoril käib bensiini-õlisegu niikuinii alt hoorattast läbi. Rõngaste seisukord ei tohiks asja hullemaks teha. Kas teine silinder töötab korralikult? Kas mootor suitseb ka, näiteks vasakpoolne? Kuidas mootor üldiselt töötab - läheb pöördesse, käivitub hästi (kas küttesegu liiga rikas pole)? Ilmselt siis väntvõlli otsasimmer läbi, kui eelpool nimetatud probleemid.
Samas 2T tahabki nn isepuhastamiseks maantesõitu vähemalt 10km, linnas ja lühikesi otsi kipubki täis tatistama/tahmama
muu põhjus kuuluks juba müstikavaldkonda.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.