pannonia spetsialiste?
pannonia spetsialiste?
Niisiis, kes tunneb ise või teab kedagi kes võiks vastata subjektis märgitud omadusele paluks sellest mulle meilitsi teada anda.
rivo@best.ee
Tänan!
rivo@best.ee
Tänan!
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Suht jaburad küsimused, saad ikka aru millest räägid.
Kolvi puurimine, kolvi treimine??
Võin sulle A.palu raamatu müüa, seal törts Pannidest juttu, saad vähe targemaks.
Kui sul oma rattast mingi konkreetne nägemus on,
et mis tast siis lõpuks tulema peaks siis võiksid oma visiooni siia postitada küll.
Kui tahad võid mulle ka oma murega pika ja sisuka erasõnumi saata. Vastan rõõmuga.
Kolvi puurimine, kolvi treimine??
Võin sulle A.palu raamatu müüa, seal törts Pannidest juttu, saad vähe targemaks.
Kui sul oma rattast mingi konkreetne nägemus on,
et mis tast siis lõpuks tulema peaks siis võiksid oma visiooni siia postitada küll.
Kui tahad võid mulle ka oma murega pika ja sisuka erasõnumi saata. Vastan rõõmuga.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
ei oska parema teema alla panna..
Olen kuulnud, et pannonial keevitatakse käigukahvlile sisenurka tugevdus. Kuna panen siin vaikselt käigukasti kokku, siis mõlgutan mõtet profülaktika mõttes see toiming ette võtta..on juhuslikult kellelgil ka konkreetseid kogemusi?
illustreeriv pilt ka:
[/img]http://www.upload.ee/image/2349120/IMG_0356.JPG[url][/url]
Olen kuulnud, et pannonial keevitatakse käigukahvlile sisenurka tugevdus. Kuna panen siin vaikselt käigukasti kokku, siis mõlgutan mõtet profülaktika mõttes see toiming ette võtta..on juhuslikult kellelgil ka konkreetseid kogemusi?
illustreeriv pilt ka:
[/img]http://www.upload.ee/image/2349120/IMG_0356.JPG[url][/url]
On need käigukahvlid probleemne koht? Materjali lisamisega peaks saama antud piirkondaes pingeid vähendada. Kuid ilmselt keevitamisega kaovad ära termotöötlemisel tekitatud omadused.
Seega asi tarvis ka uuesti termotöödelda.
ca 30€, kui väikse kogusega asja ajada.
Seega asi tarvis ka uuesti termotöödelda.
ca 30€, kui väikse kogusega asja ajada.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ikka, Priit Kulu "Materjaliõpetus", Hendre, Kulu, Kübarsepp, Metusala, Tapupere "Materjalitehnika" kena sissejuhatus asjale.
Käigukasti kahvlite puhul peaks tegu olema tsemendiiditava terasega, ehk siis on ilmselt vaja pealispinda tsementiitida, karastada ja madalnoolutada
Käigukasti kahvlite puhul peaks tegu olema tsemendiiditava terasega, ehk siis on ilmselt vaja pealispinda tsementiitida, karastada ja madalnoolutada
Auto võib olla, tsikkel peab olema.