pannonia spetsialiste?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
RIFF
Posts: 4
Joined: 20. Nov 2009 01:00
Location: Tallinn
Contact:

pannonia spetsialiste?

Unread post by RIFF »

Niisiis, kes tunneb ise või teab kedagi kes võiks vastata subjektis märgitud omadusele paluks sellest mulle meilitsi teada anda.

rivo@best.ee

Tänan!
RIFF
Posts: 4
Joined: 20. Nov 2009 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by RIFF »

Tõstan..

Märksõnad:
kolvi puurimine
muu(32mm) karbussi kasutamine
kolvi treimine
sisse-väljalaske ümber tegemine
jne

On kellegil kokkupuuteid olnud?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1558
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Suht jaburad küsimused, saad ikka aru millest räägid.
Kolvi puurimine, kolvi treimine??
Võin sulle A.palu raamatu müüa, seal törts Pannidest juttu, saad vähe targemaks.
Kui sul oma rattast mingi konkreetne nägemus on,
et mis tast siis lõpuks tulema peaks siis võiksid oma visiooni siia postitada küll.
Kui tahad võid mulle ka oma murega pika ja sisuka erasõnumi saata. Vastan rõõmuga.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

RIFF
Posts: 4
Joined: 20. Nov 2009 01:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by RIFF »

suurepärane, tumedad jõud on tõuganud mind kolbe puurima:)
Silindrist siis jutt ikka.

Esialgu plaan tuvastada kas mootor üldse töötab, see eelnev siin pigem uurimistöö selletarbeks, et mootor millalgi lahti võtta ja pannonia põhiprobleeme ennetavalt uuesti kokku panna.

tänud vastanutele.
strtw
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 16. May 2012 00:00
Location: Tallinn, Nõmme

Unread post by strtw »

ei oska parema teema alla panna..

Olen kuulnud, et pannonial keevitatakse käigukahvlile sisenurka tugevdus. Kuna panen siin vaikselt käigukasti kokku, siis mõlgutan mõtet profülaktika mõttes see toiming ette võtta..on juhuslikult kellelgil ka konkreetseid kogemusi?

illustreeriv pilt ka:
[/img]http://www.upload.ee/image/2349120/IMG_0356.JPG[url][/url]
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2217
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

On need käigukahvlid probleemne koht? Materjali lisamisega peaks saama antud piirkondaes pingeid vähendada. Kuid ilmselt keevitamisega kaovad ära termotöötlemisel tekitatud omadused.

Seega asi tarvis ka uuesti termotöödelda.

ca 30€, kui väikse kogusega asja ajada.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Pannonia käigukast ongi probleemne koht. Midagi seal tehakse jah, hammasratastega tehakse vist ka midagi, et rohkem hambuks. Täpselt ei tea - olen nendest eemale hoidnud.

Sisuliselt rahulikult sõites ei tohiks juhtuda suurt midagi. Vanasti anti rohkem piitsa tagant siis..
Sõidan nagu suudan.
strtw
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 16. May 2012 00:00
Location: Tallinn, Nõmme

Unread post by strtw »

Räägitakse jah, et pidavat hakkama käike välja viskama. Hammasrattaid juba töötlesin.
Sellepärast olengi kahe vahel, kuna eriline tallaja ei ole ja samas pole ka huvi mootorit varsti jälle lahkama hakata.
On kuskil mingit kirjandust termotöötlemisega seotud komplikatsioonide kohta?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2217
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Ikka, Priit Kulu "Materjaliõpetus", Hendre, Kulu, Kübarsepp, Metusala, Tapupere "Materjalitehnika" kena sissejuhatus asjale. :wink:

Käigukasti kahvlite puhul peaks tegu olema tsemendiiditava terasega, ehk siis on ilmselt vaja pealispinda tsementiitida, karastada ja madalnoolutada :roll:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
strtw
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 16. May 2012 00:00
Location: Tallinn, Nõmme

Unread post by strtw »

aga kui nüüd 2 asja joonele panna, siis kas tasub pigem riskida tõenäolise käigukasti rikkega või termotöötlemata jätmisel tekkivate komplikatsioonidega?(kui nüüd korraks arvestada, et raha ei ole kunagi liiga palju)

tore muidugi tõdeda, et nii põhjalike teadmistega kodanikke siin:)
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Kasuta siis koduseid vahendeid. peale tugevduse keevitamist lase jahtuda "õhkkarastamine". Kui viitsid kuumutada, siis teed ränikarastamine. Kuuma liivaga kuumutad ühtlaselt ja lased koos liivaga jahtuda. Eks see naljaga pooleks jutt ole. :roll:
Post Reply