Jawa 360 karter

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Jawa 360 karter

Unread post by madoxflow »

Küsimus siis selline,et tahaks panna jawa mootori kokku aga karterit on kunagi kruvikaga vist lahutatud ja tugevad jäljed on sees.

Kas peab kuidagi neid pooli töötlema voi voib nii kokku panna ja kas panna kokku,silikon,tihen voi silikon+tihend?
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 750
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Unread post by fomoco »

Oleneb, kui kõvasti lõhutud on, kui on terve pinna ulatuses 1mm sälk sees, siis aitab alu keevitus või stokkeris olevad alu.jootepulgad.
Kui on osaliselt siledat pinda alles, siis hermeetikust ja viilist piisab.
tom
Tavakasutaja
Posts: 126
Joined: 05. May 2009 00:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by tom »

Kui poolte liitepinnad on muidu sirged ja kangutamise jäljed väga rängad pole saab abi nn. vedelast metallist, on kasutatatud ka tavalist epo liimi - täideti ära ja lihviti üle, mootoripoolte vahele jawa puhul tihendit ei pandud, sobib mõni korralik hermeetik. Varases nooruses olen ise karteripooli kergelt üle lihvinud suure käiakivi peal, kui hoolikas olla saab asja küll.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Kuidas selle epo pärast kätte saab? Kirvega?

Keevitamisel on jumet jah, ka siis kui rohkem kui 1 mm puudu on.
Iga kriips ka ei loe kohe, oleneb muidugi kus see on... Pilte?
Sõidan nagu suudan.
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

tänud vastuste eest,eks kui ma koju lähen teen mõne pildi ka ja vaatan mis edasi saab.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
Post Reply