I¸ Jupiter2 Planeta 3 mootoriga (n.ö projekt)
I¸ Jupiter2 Planeta 3 mootoriga (n.ö projekt)
Niisiis tegemist on Jupiter 2-ga millel on planeta 3 mootor peal.
Planeta mootor on täitsa uus,ainult seisnud umbes 18 aastat.
Eile alustasin selle isendi edasi ehitamist,peale sai pandud Jikovi karburaator,lõõrid on hulga suuremad (originaal karburaatoril pole mütsi ja ujukis on nõela kõrval auk).
Puudu on leegitorud ja elekter tuleb ära ühendada veel.
1) Kas Planeta 3-e leegitorud sobivad Jupiter 2-e summutitega kokku?
2) Kui ei sobi, siis palju maksavad leegitorud + summutid?
3) Pildid> http://album.ee/album/297664/50139435?
Planeta mootor on täitsa uus,ainult seisnud umbes 18 aastat.
Eile alustasin selle isendi edasi ehitamist,peale sai pandud Jikovi karburaator,lõõrid on hulga suuremad (originaal karburaatoril pole mütsi ja ujukis on nõela kõrval auk).
Puudu on leegitorud ja elekter tuleb ära ühendada veel.
1) Kas Planeta 3-e leegitorud sobivad Jupiter 2-e summutitega kokku?
2) Kui ei sobi, siis palju maksavad leegitorud + summutid?
3) Pildid> http://album.ee/album/297664/50139435?
On kogemus IZ56 mootoriga(põhimõtteliselt sama mootor,mis planetagi)umbes 20 aasta ringis seisnud ja kah tutikas,alguses nagu toimis,aga hiljem hakkasid igasugused jamad pihta(teistkordsel käivitamisel).Õli kadus karterist(kaasnes meeletu tossamine ja kehva töötamine)ja järgmisel käivitusel hakkas lisaõhku generaatori tagant imema ja masin läks lõhkuma(pöörded tõusid maksimumini)ja äärepealt oleks mootori kokkulasknud.Need tihendid ära vahetada pole mingi kunst ja ei maksa nad ka üldsegi palju ja nagu ma profiilist näen oled sa Järvamaa inimene,siis saad sa kindlapeale need tihendid Türilt laagrite,tihendite ja rihmade poest Paide tänaval(kindlalt pead mõõte teadma).Mina olen sealt kõigile vene ratastele tihendid saanud,isegi saksa rattale(DKW).
Enamasti kippus nii olema, et varuosadena müüdud mootorid olid väljapraagitud detailidest kokku pandud ja üldse ülejala komplekteeritud. Minul on kogemus 2 uue Izhevski mootoriga ja mõlemad kubisesid lohakusvigadest. Õnneks olid probleemid lihtsalt lahendatavad, aga pulkadeks võtmisest ei pääsenud.
Levinumateks vigadeks olid seibide puudumised, valesti pingutatud liited/ühendused, reguleerimisvead. Süütemängus oli kapronseibid asendatud terasest seibidega, käigukast oli reguleerimata, kolb oli tagurpidi sees jne.
Ära lase pead norgu. Soovitan sul siiski nii palju vaeva näha, et mootor korralikult uuesti komplekteerida. Ja siis ära unusta juba ka tihendeid vahetada.
Levinumateks vigadeks olid seibide puudumised, valesti pingutatud liited/ühendused, reguleerimisvead. Süütemängus oli kapronseibid asendatud terasest seibidega, käigukast oli reguleerimata, kolb oli tagurpidi sees jne.
Ära lase pead norgu. Soovitan sul siiski nii palju vaeva näha, et mootor korralikult uuesti komplekteerida. Ja siis ära unusta juba ka tihendeid vahetada.
Nii...üle pika aja sai aega seda masinat teha,aga valmis ta nüüd on.
Kinnituste tegemine oli kõige hullem
Praegu on probleeme selle Jikovi karburaatoriga,kuna rutskat ei saa väga keerata (hakkab lörisema). Düüs on siis seal liiga suur?
Äkki keegi on Jikovi karburaatori pannud planetale peale ja oskab öelda mis düüs seal olema peab?
Simmereid ei hakanud vahetama sest käima läheb ilusti,ja kui peakski mingi jama tulema,eks siis vahetan
Paar pilti võin ka lisada mingi aeg (Värvima ei hakka,jääb originaal värv).
Kinnituste tegemine oli kõige hullem
Praegu on probleeme selle Jikovi karburaatoriga,kuna rutskat ei saa väga keerata (hakkab lörisema). Düüs on siis seal liiga suur?
Äkki keegi on Jikovi karburaatori pannud planetale peale ja oskab öelda mis düüs seal olema peab?
Simmereid ei hakanud vahetama sest käima läheb ilusti,ja kui peakski mingi jama tulema,eks siis vahetan
Paar pilti võin ka lisada mingi aeg (Värvima ei hakka,jääb originaal värv).
Mina olen. Tõesti, peadüüsi vahetasin ikka suurema vastu välja. Ma ei ole kindel, kas õigesti mäletan, aga vist panin 215 düüsi sisse. Pärit oli igatahes Planeta K-28 seest. Mulle tundus, et oleks võinud natukene suurem olla, kuna keskpööretel oli enam-vähem, kuid lõpp jäi küünla värvi järgi otsustades veidi lahjaks.tommy975 wrote: Äkki keegi on Jikovi karburaatori pannud planetale peale ja oskab öelda mis düüs seal olema peab?
Nonii
Keegi oskab öelda miks 75-80km/h pealt tuleb vibra sisse?
Õigemini vibra tuleb sisse iga käiguga,kui natuke rohkem pöördeid anda,(üle poole pööretest).
Tahtsin täna ARKis arvele ka saada,aga läks nagu ta läks.
Sõitsin Paide (35km üks ots).ARK-is ütles aga mees,et ennem tuleb avaldus teha,kui mootor ära vahetada.
Tegin siis avalduse ära,nüüd tuleb oodata.
Sain teada et planeta mootor on 10kw,ma arvasin et 13kw... Jupiter 2 mootor on 14kw.
Düüsi panin suurusega 182.Töötab palju paremini kui 265 düüsiga,aga 182 on veel väike isegi selle karburaatoriga.265 düüsiga pmst ei olnud minekut/jõudu ollagi.
Üks pilt ka siis vajepeal.(Natuke roostes on). http://www.upload.ee/image/714398/Pilt0803.jpg
Keegi oskab öelda miks 75-80km/h pealt tuleb vibra sisse?
Õigemini vibra tuleb sisse iga käiguga,kui natuke rohkem pöördeid anda,(üle poole pööretest).
Tahtsin täna ARKis arvele ka saada,aga läks nagu ta läks.
Sõitsin Paide (35km üks ots).ARK-is ütles aga mees,et ennem tuleb avaldus teha,kui mootor ära vahetada.
Tegin siis avalduse ära,nüüd tuleb oodata.
Sain teada et planeta mootor on 10kw,ma arvasin et 13kw... Jupiter 2 mootor on 14kw.
Düüsi panin suurusega 182.Töötab palju paremini kui 265 düüsiga,aga 182 on veel väike isegi selle karburaatoriga.265 düüsiga pmst ei olnud minekut/jõudu ollagi.
Üks pilt ka siis vajepeal.(Natuke roostes on). http://www.upload.ee/image/714398/Pilt0803.jpg
Nägin jah,et mingid poisid on seal,et töölt tulnud vms.
Planeta peabki "plödisema".
Ära muretse,küll ma varsti omale ka bike'i saan.Paar tk on silmapiiril.
Planeta on pühapäeva masin
Saaks arvele siis saaks sõita legaalselt ja julgelt.
Simsu,mul on rollu ka millega ma tihti Paides käin,selle häälega oled ehk harjunud siis See piniseb nagu sääsk 10k+ pöörete juures
Nobody: Päris karm oleks sõita 80km/h pikka maad
120 juures tõesti oli vibra väiksem.Aga nii kiiresti ei julge selle aparaadiga sõita pikalt
Täna sain planeta mootorit ka tunda (Päris valus oli),et siis vänta lõin liiga aeglaselt
Planeta peabki "plödisema".
Ära muretse,küll ma varsti omale ka bike'i saan.Paar tk on silmapiiril.
Planeta on pühapäeva masin
Saaks arvele siis saaks sõita legaalselt ja julgelt.
Simsu,mul on rollu ka millega ma tihti Paides käin,selle häälega oled ehk harjunud siis See piniseb nagu sääsk 10k+ pöörete juures
Nobody: Päris karm oleks sõita 80km/h pikka maad
120 juures tõesti oli vibra väiksem.Aga nii kiiresti ei julge selle aparaadiga sõita pikalt
Täna sain planeta mootorit ka tunda (Päris valus oli),et siis vänta lõin liiga aeglaselt
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ta küsis: Kas masin on ka siin? Ma ütlesin et ja
Tuli siis numbreid kontrollima.Ja ütles, et see pole jupi mootor ju.
Aga noh,kui saab selle mootori "paigaldamise" loa ARK-i poolt siis saab ta arvele ka võetud.Ongi hea,siis on uues passis ka märgitud ära,et teine mootor on.
Siin on üks K750-M,millel on dnepri mootor peal.
Mul peaks olema originaal mootor ka,sellele taoks vajalikud numbrid peale.
(Läheks lihtsamalt ehk)
Aga ma ei mäleta kas vana pass oli sellel ka olemas.
Kui vana passi pole siis ei saagi arvele?
Tuli siis numbreid kontrollima.Ja ütles, et see pole jupi mootor ju.
Aga noh,kui saab selle mootori "paigaldamise" loa ARK-i poolt siis saab ta arvele ka võetud.Ongi hea,siis on uues passis ka märgitud ära,et teine mootor on.
Siin on üks K750-M,millel on dnepri mootor peal.
Mul peaks olema originaal mootor ka,sellele taoks vajalikud numbrid peale.
(Läheks lihtsamalt ehk)
Aga ma ei mäleta kas vana pass oli sellel ka olemas.
Kui vana passi pole siis ei saagi arvele?
Vahepeal sai ARK-is käidud:D Sain eelmine reede ümberehituse loa ja täna siis võeti lõpuks arvele.
Pilt: http://www.upload.ee/image/746958/DSC_0217.jpg
Nüüd saab sõita legaalselt ja aeglaselt
Kiiremini käin sellega sõitmas,soetasin mõned päevad tagasi: http://www.upload.ee/image/747023/DSC_0174.jpg
I¸iga sõites on sama riietus
Kindlustus on I¸il 303.- 2 kuud. Tundub natuke kallis
Rohkemaks ma ei näinud mõtet teha,kuna põhimasinad on ikka vist Honda,roller ja auto.
Pilt: http://www.upload.ee/image/746958/DSC_0217.jpg
Nüüd saab sõita legaalselt ja aeglaselt
Kiiremini käin sellega sõitmas,soetasin mõned päevad tagasi: http://www.upload.ee/image/747023/DSC_0174.jpg
I¸iga sõites on sama riietus
Kindlustus on I¸il 303.- 2 kuud. Tundub natuke kallis
Rohkemaks ma ei näinud mõtet teha,kuna põhimasinad on ikka vist Honda,roller ja auto.
Usun, et ostetud uued laagrid, aku, õlid, suvejooksul sõidetud bensiin ja ARK kulud on oluliselt suuremad, kui keegi selle ratta eest siin riigis kahjuks välja käib hetkel. Omab ta pigem mingit muud, kui rahalist väärtust.tommy975 wrote:Keegi oskab öelda mis sellise I¸i turuväärtus võiks praegu olla?
Maha ma seda ei müü veel lähiaastate jooksul,aga lihtsalt huvi pärast küsin:D
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ok Ega korda saigi tehtud,et sõita ringi ja masinat n.ö teistele näidataNobody wrote:Usun, et ostetud uued laagrid, aku, õlid, suvejooksul sõidetud bensiin ja ARK kulud on oluliselt suuremad, kui keegi selle ratta eest siin riigis kahjuks välja käib hetkel. Omab ta pigem mingit muud, kui rahalist väärtust.tommy975 wrote:Keegi oskab öelda mis sellise I¸i turuväärtus võiks praegu olla?
Maha ma seda ei müü veel lähiaastate jooksul,aga lihtsalt huvi pärast küsin:D
Vanem generatsioon ikka vaatab seda,eriti naljakas oli kuidas üks bussijuht jõllitas sõidu ajal
Kui kuskile seisma jääda siis nii mõnigi tuleb ja ütleb: "Vot see on õige masin."vms.
Bikega sõites vaatavad nooremad rohkem ja keegi ei tule kommenteerima masinat lampi
Seda ka, et laagrid ei maksa pmst midagi,kuna ma vahetan oma laagrid vajalike vastu,nii saan ka simmereid. (Mul on 25 sorti laagreid,suures koguses).
Jupiteri puhul kulub ainult ehk aega. Aku,arvele võtmine ja kindlustus olid vist ainukesed väljaminekud,ülejäänud asjad olid kodus olemas,mis vaja oli.