miniaretus...
miniaretus...
Juba tükk aega ol plaan mini teha,Üks hea mini oli kunagi ja see oli ikka täita pill
Täna peale lõunat hakkasin juppe otsima ja kokku vedama
Ja õhtune tulemus on siin:(enne pidi raami kõvasi üle keevitama,keegi oli jube robustset tööd teinud,osa sellist jätsin alles[jalaraudade juures])
tegelt on niikaugel
Tahaks siis teha ühte sellist masinat millega VÕIN igalpool sõita.
Masin tuleb peaaegu orig.(st pole eriti ümber keevitatud )
Väljalase tuleb arvatavasti sarnane:
Silinder kõvsti viilitud ja silinder ja plokikaas lihvitud,peal tzehhi küünal.
Praegu puudu kolb,sõrm, stoprid,siduri hoovavõll ja hoob ,esihammakas jms. väiksemad asjad.
Arvatavasti tuleb pik iste.
PRaegu puudu vist veel tagaporkas ja tagatuleklaas.
teist tagarehvi ka pole
Täna peale lõunat hakkasin juppe otsima ja kokku vedama
Ja õhtune tulemus on siin:(enne pidi raami kõvasi üle keevitama,keegi oli jube robustset tööd teinud,osa sellist jätsin alles[jalaraudade juures])
tegelt on niikaugel
Tahaks siis teha ühte sellist masinat millega VÕIN igalpool sõita.
Masin tuleb peaaegu orig.(st pole eriti ümber keevitatud )
Väljalase tuleb arvatavasti sarnane:
Silinder kõvsti viilitud ja silinder ja plokikaas lihvitud,peal tzehhi küünal.
Praegu puudu kolb,sõrm, stoprid,siduri hoovavõll ja hoob ,esihammakas jms. väiksemad asjad.
Arvatavasti tuleb pik iste.
PRaegu puudu vist veel tagaporkas ja tagatuleklaas.
teist tagarehvi ka pole
Last edited by hautz on 19. Aug 2008 10:25, edited 1 time in total.
Uued jupid said siis sellised:kolb, rõngad,sõrm,sõrme stoprid,esihammakas,väntvõlli asendi andur,sidurile see soonega pronkspuks, vb midagi veel,pole kõik meeles (varem sai juba uus rõrmepuks tehtud ja hõõritsetud)
Peaks hea kõll saama
Mootor on kokkupandud,krt niipalju sai lihvitud et kolb tuleb peaaegu mm üle silindi.Pidin panema kaks plokikaane tihendit ,et kolb vastu ei läheks,nüüd on küll hull komprekas
Õhtul käisin sõbra pool ja sain sidurihoovavõll,kolm plokikaane tikkpolti ,kogu juhtmestiku(ka geneka ja uue halli karbi)ja selle jupi kuhu käimalöömis vända vedru vastu läheb teise tagarehvi jms.(nende eest talle suured tänud)
Täna sädet veel kätte ei saand kuigi panin uue väntvõlli asendianduri ja proovisin mitmeid genekaid ,juhtmed on korras.(vahetasin ka magnetit)
Tee mis tahad aga voolu genekatest ei tule,no krt siis ei saa sädek ka ju tulla,isegu tuledele ei tule voolu.
Krt kahtlane tunne,et väntvõll on kõver ,sest magnet viskab,teine pool oli küll kõver,seda sai natuke õgvendatud
Krt maru kahtlane
Peaks hea kõll saama
Mootor on kokkupandud,krt niipalju sai lihvitud et kolb tuleb peaaegu mm üle silindi.Pidin panema kaks plokikaane tihendit ,et kolb vastu ei läheks,nüüd on küll hull komprekas
Õhtul käisin sõbra pool ja sain sidurihoovavõll,kolm plokikaane tikkpolti ,kogu juhtmestiku(ka geneka ja uue halli karbi)ja selle jupi kuhu käimalöömis vända vedru vastu läheb teise tagarehvi jms.(nende eest talle suured tänud)
Täna sädet veel kätte ei saand kuigi panin uue väntvõlli asendianduri ja proovisin mitmeid genekaid ,juhtmed on korras.(vahetasin ka magnetit)
Tee mis tahad aga voolu genekatest ei tule,no krt siis ei saa sädek ka ju tulla,isegu tuledele ei tule voolu.
Krt kahtlane tunne,et väntvõll on kõver ,sest magnet viskab,teine pool oli küll kõver,seda sai natuke õgvendatud
Krt maru kahtlane
Sädet pole saanud ikka.
Kas kaks genekat on läbi või kaks halli karpi.
Mitu v peab esimeselt klemmilt ülevalt(genekast) tulema,kusagilt on meelde jäänud midagi 200v kandis?
Ülevalt teisel on ilusti 7v olemas,aga esimeselt ei tule kummalgi genekal midagi.(proovilambiga proovitud,krt testrit laensin sõbrale)
Ja se normaalne ,et halli karpimineval (genekast) ülemisel juhtme ja massi vahel näitab lühist ja genekasse mineval ülemisel juhtmel hästi väikest takistust?
Juhtmed ka kontrollisin üle
Täna kasutasin üleliigse värvi ära ja sa ühte tooni tehtud,ajutiselt käib küll.Enamus masinat värvisin umbes 50ml värviga ära
Raam tahab hiljem veel kõvasti vanasid keevituskrasside mahalihvimist ja hea oleks kui saaks liivapritsi alt läbi lasta ja siis korralikud värvitööd.
Summuti üritan ka võimalikult ohutuks teha.Mäletan kui sai miniga ikka küllalt jalga kõrvetatud.Vb kunagi resokas ka vahele.
Vaja teha veel orig leegikaga kokkuminek(arvatavasti flantsidega ,et saaks ikka hiljem ära ka võtta),korralik püti lõpptoru(praegune vaid ettekukujutuseks) ja siis kõik üle keevitada.
Oleks vaja plastik esiporikat,tagatuleklaasi(uuemat tüüpi) ,gaasirulliku al. osa(krt enda oma ei leia ülesse)vb. ka pidurihooba kui ei leia ülesse(augu korrasolek pole oluline)
Tegelt oleks vaja võrri lenksu kinnitusi ja seda kroomitud kübarat ka esihargile.
Ehk kellelgi pakkuda?
Kas kaks genekat on läbi või kaks halli karpi.
Mitu v peab esimeselt klemmilt ülevalt(genekast) tulema,kusagilt on meelde jäänud midagi 200v kandis?
Ülevalt teisel on ilusti 7v olemas,aga esimeselt ei tule kummalgi genekal midagi.(proovilambiga proovitud,krt testrit laensin sõbrale)
Ja se normaalne ,et halli karpimineval (genekast) ülemisel juhtme ja massi vahel näitab lühist ja genekasse mineval ülemisel juhtmel hästi väikest takistust?
Juhtmed ka kontrollisin üle
Täna kasutasin üleliigse värvi ära ja sa ühte tooni tehtud,ajutiselt käib küll.Enamus masinat värvisin umbes 50ml värviga ära
Raam tahab hiljem veel kõvasti vanasid keevituskrasside mahalihvimist ja hea oleks kui saaks liivapritsi alt läbi lasta ja siis korralikud värvitööd.
Summuti üritan ka võimalikult ohutuks teha.Mäletan kui sai miniga ikka küllalt jalga kõrvetatud.Vb kunagi resokas ka vahele.
Vaja teha veel orig leegikaga kokkuminek(arvatavasti flantsidega ,et saaks ikka hiljem ära ka võtta),korralik püti lõpptoru(praegune vaid ettekukujutuseks) ja siis kõik üle keevitada.
Oleks vaja plastik esiporikat,tagatuleklaasi(uuemat tüüpi) ,gaasirulliku al. osa(krt enda oma ei leia ülesse)vb. ka pidurihooba kui ei leia ülesse(augu korrasolek pole oluline)
Tegelt oleks vaja võrri lenksu kinnitusi ja seda kroomitud kübarat ka esihargile.
Ehk kellelgi pakkuda?
Masin sõidab.
Juhtmed olid ikkagi vahetuses.Ma kontrollisin juhtmete korrasolekut ,aga mitte ühendust.Panin juhtmed õieti ja säde olemas.
Säde on aga käima ei läind.Lõpuks läks käima nii kui andur tagapool oli ,Aga suurematel pööretel jättis vahele.
Lahendus UUE anduri asendus vana ja niruga ja masisin käis
No krt kus on vene kvaliteet
Vahepeal lendas ka süütmängu poolne SK tihend küljest ära(tuli pesast välja )
Aga lõpuks siiski käis
Vahepeal panin ka teise silindri ja plokikaane,mõtlesin et kanalite muutmine tekitas anduri sellises asendis tööleminemist.Niikuinii oleks pidanud vähemalt uues plokikaane panema,sest kahe tihendiga käis vist ikkagi õralt vastu(üleforseering ).Vb panen lihvitud kaane tagasi.
Äkki keegi saaks anda mopile resokajoonist?
Õhtul puhastasin veel esituld,võtsin klaasi eest ära ja hakkasin veega reflektorit puhastama ja oh õudust kroomvärv tuleb veega maha.No ma siis puhastasin korralikult reflektori ära ja tuligi punane reflektor
Peaks näitama küll.
Täistulele sai ka sinine diood pandud.
Praegu sees esitules 12v pirn, kunagi tuleb seegi 6v-sega asendada.
Võtsin ka esiporika eest ära,krt täpselt mootoril ees ja kust siis õhk mootorini peab saama
Porikas läheb rattale lähedale nüüd siis,isegi väga õudne pole
Polegi enam plastporikat vaja
Krt praegu on kaks asja mis häirivad sõitu:
Taga on delta hammakas ja sellepärast on sõidu ajal pöörded suured ja mootor käib tühjalt.
Mootor jätab vahele,eks see nirust andurist ole.
Tegelt võite pakkuda mootoriooli ja käigukasti hammakaid.
Süütemängupoolne laagripesa on loksuma hakkand, no ikka mingi 1mm peaaegu
Juhtmed olid ikkagi vahetuses.Ma kontrollisin juhtmete korrasolekut ,aga mitte ühendust.Panin juhtmed õieti ja säde olemas.
Säde on aga käima ei läind.Lõpuks läks käima nii kui andur tagapool oli ,Aga suurematel pööretel jättis vahele.
Lahendus UUE anduri asendus vana ja niruga ja masisin käis
No krt kus on vene kvaliteet
Vahepeal lendas ka süütmängu poolne SK tihend küljest ära(tuli pesast välja )
Aga lõpuks siiski käis
Vahepeal panin ka teise silindri ja plokikaane,mõtlesin et kanalite muutmine tekitas anduri sellises asendis tööleminemist.Niikuinii oleks pidanud vähemalt uues plokikaane panema,sest kahe tihendiga käis vist ikkagi õralt vastu(üleforseering ).Vb panen lihvitud kaane tagasi.
Äkki keegi saaks anda mopile resokajoonist?
Õhtul puhastasin veel esituld,võtsin klaasi eest ära ja hakkasin veega reflektorit puhastama ja oh õudust kroomvärv tuleb veega maha.No ma siis puhastasin korralikult reflektori ära ja tuligi punane reflektor
Peaks näitama küll.
Täistulele sai ka sinine diood pandud.
Praegu sees esitules 12v pirn, kunagi tuleb seegi 6v-sega asendada.
Võtsin ka esiporika eest ära,krt täpselt mootoril ees ja kust siis õhk mootorini peab saama
Porikas läheb rattale lähedale nüüd siis,isegi väga õudne pole
Polegi enam plastporikat vaja
Krt praegu on kaks asja mis häirivad sõitu:
Taga on delta hammakas ja sellepärast on sõidu ajal pöörded suured ja mootor käib tühjalt.
Mootor jätab vahele,eks see nirust andurist ole.
Tegelt võite pakkuda mootoriooli ja käigukasti hammakaid.
Süütemängupoolne laagripesa on loksuma hakkand, no ikka mingi 1mm peaaegu
Vaikselt hakkas mootorisse kolin tekkima,täna läks asi eriti hulluks.
Võtsin siis algul sidurikaane maha(mõtlesin et korv vb lahti vms. ),sidur korras.Siis võtsin plokikaane maha ja ajasin väntvõlli nii ,et kolb hakkaks alla minema ja lükkasin kolbi allapoole.Kolb läks 2 mm umbes allapoole . Siis silinder maha ja kolbi loksutama ja selge pilt ,sõrme puks.Võtsin kolbi küljest ja nägin et karteris on metallipuru.
Sõrmepuks oli puruks jahvatatud Tee veel ise vasest puks (mis sai muidugi hõõritsetud.Aga nüüd tuli meelde et vist jäi korralik õlitussälk puksile tegemata
Kas puksiasemele klapib mopi sõrmelaager või on laagriga väntvõllid teised?
Nüüd mõtlen kas teha põhjalik remont või lihtsalt uus puks/laager.
Oleks vaja panna teised karteripooled ja korralikum käigukast(praegu on nirud hammakad sees ja need kalasabasse lihvitud)[esimene käik ei taha alati sisse minna ja esimest veohammakat ei saa kõvasti kinni keerata]
-samuti võiks SK-tihendid igaksjuhuks ära vahetada ,kuigi ka praegused täitsa tublid veel.
Mootoril oli üks probleem,sai liiga palju peale kütet.Suurtel pööretel hakkas plärisema nagu oleks õhuklapp kinni.Düüs on sama nagu teisel karpal.Ujukitase on ka norm.
Uuel mootoril tahaks põhjalikumat lihvimist teha ja eelmised silinder-kaas peale panna.Täna proovisin ka mikunit peale aga ei tahtnud suuri pöördeid võtta-sama nagu voshodil.
Tuleks ka uus tagahammakas osta(kindlasti mini oma) ja korralik kett vaadata.
Võtsin siis algul sidurikaane maha(mõtlesin et korv vb lahti vms. ),sidur korras.Siis võtsin plokikaane maha ja ajasin väntvõlli nii ,et kolb hakkaks alla minema ja lükkasin kolbi allapoole.Kolb läks 2 mm umbes allapoole . Siis silinder maha ja kolbi loksutama ja selge pilt ,sõrme puks.Võtsin kolbi küljest ja nägin et karteris on metallipuru.
Sõrmepuks oli puruks jahvatatud Tee veel ise vasest puks (mis sai muidugi hõõritsetud.Aga nüüd tuli meelde et vist jäi korralik õlitussälk puksile tegemata
Kas puksiasemele klapib mopi sõrmelaager või on laagriga väntvõllid teised?
Nüüd mõtlen kas teha põhjalik remont või lihtsalt uus puks/laager.
Oleks vaja panna teised karteripooled ja korralikum käigukast(praegu on nirud hammakad sees ja need kalasabasse lihvitud)[esimene käik ei taha alati sisse minna ja esimest veohammakat ei saa kõvasti kinni keerata]
-samuti võiks SK-tihendid igaksjuhuks ära vahetada ,kuigi ka praegused täitsa tublid veel.
Mootoril oli üks probleem,sai liiga palju peale kütet.Suurtel pööretel hakkas plärisema nagu oleks õhuklapp kinni.Düüs on sama nagu teisel karpal.Ujukitase on ka norm.
Uuel mootoril tahaks põhjalikumat lihvimist teha ja eelmised silinder-kaas peale panna.Täna proovisin ka mikunit peale aga ei tahtnud suuri pöördeid võtta-sama nagu voshodil.
Tuleks ka uus tagahammakas osta(kindlasti mini oma) ja korralik kett vaadata.
Sõit läbitud kokku võis tulla üla 26 km(vb rohkem),sest läksin ringiga.
Täpselt ei tea palju kokku tuli,sest spido pole veel ühenduses(varem oli).
Sõit tuli läbida vahele-jätva mootoriga(arvatavast süütepool süüdlaseks).
Poole teepeal tagasi tulles kadus käiguvänt (kokkus minnes paar korda ära,aga siis sain jaole kohe),ei näinud pimedas otsida.
Muud viga polnud midagi ,sidur on täitsa hea,kuigi paar vahelehte on ilma hamasteta.Sellel mootoril on sees see lllekujuliste ketastega(mis on ise tehtud) korv vms.
Nüüd ka mini hammakas taga.Polnudki just vägapalju vahet ,tagahammakas võiks väiksem olla.
Täpselt ei tea palju kokku tuli,sest spido pole veel ühenduses(varem oli).
Sõit tuli läbida vahele-jätva mootoriga(arvatavast süütepool süüdlaseks).
Poole teepeal tagasi tulles kadus käiguvänt (kokkus minnes paar korda ära,aga siis sain jaole kohe),ei näinud pimedas otsida.
Muud viga polnud midagi ,sidur on täitsa hea,kuigi paar vahelehte on ilma hamasteta.Sellel mootoril on sees see lllekujuliste ketastega(mis on ise tehtud) korv vms.
Nüüd ka mini hammakas taga.Polnudki just vägapalju vahet ,tagahammakas võiks väiksem olla.
Rääkisid ennem mopi sõrmelaagrist. Sellega seoses on mul meelde jäänud niisugune teema et võeti 12 mm sõrmeauguga vänt, millele puksi asemele laager pandi ja kolb pandi 10 mm sõrmega. Ei garanteeri et jutt õige on aga niiviisi räägiti seda mulle.
Väiksema tagumise hammasratta asemel mõtleks mina hoopis suuremale esimesele hammasrattale.
Kes uut vänta otsib, siis tutika hind peaks jääma 500-600 krooni kanti.
Väiksema tagumise hammasratta asemel mõtleks mina hoopis suuremale esimesele hammasrattale.
Kes uut vänta otsib, siis tutika hind peaks jääma 500-600 krooni kanti.
Mul on juba ka ees suurem hammakas.rallitaja wrote:Rääkisid ennem mopi sõrmelaagrist. Sellega seoses on mul meelde jäänud niisugune teema et võeti 12 mm sõrmeauguga vänt, millele puksi asemele laager pandi ja kolb pandi 10 mm sõrmega. Ei garanteeri et jutt õige on aga niiviisi räägiti seda mulle.
Väiksema tagumise hammasratta asemel mõtleks mina hoopis suuremale esimesele hammasrattale.
Kes uut vänta otsib, siis tutika hind peaks jääma 500-600 krooni kanti.
Vb saab 12 mm sõrmelaager osta ja kasvõi kepsul ava suuremaks puurida ja siis ära hõõritseda,eks näis mis saab.
Teine mootor tuleb ka arvatavasti teha:roll:
Läidud uuesti nõos,seekord ,siis nõost läbi tükkmaad ja nõos ka.Kokku vb 2*15 km jällegi sama teema.polnud probleeme
Vahetasin enne minekut veel ka süütepooli ära ja anduri,sama teema ,jätab vahele teepeal tuli mõte ,et kontrollin piipu ja viga käes.Piibult sai kunagi takisti välja võetud ja traadijupp asemele pandud,see siis jamas.Natuke liigutamist ja masin jälle käib normaalselt
Krt peab ikka silikoonjuhtme vask süütejuhtmega asendama (krt sierra süütejuhe )
Eile oli ka sumpapütt ära murdund ja täna viskasin minema selle üldse küljest.Õhtul tulid kuked sappa(tegelt passisid metsanurgas puuall) ja vaatasid masina üle,sumpa puudumise pärast pidin kilt lükkama koju (ei saand käima panna,sest terve linn ikka kuulis ja nimi jms pandi kirja.
Elu nagu lehm,igapäev saab pulli
Vahetasin enne minekut veel ka süütepooli ära ja anduri,sama teema ,jätab vahele teepeal tuli mõte ,et kontrollin piipu ja viga käes.Piibult sai kunagi takisti välja võetud ja traadijupp asemele pandud,see siis jamas.Natuke liigutamist ja masin jälle käib normaalselt
Krt peab ikka silikoonjuhtme vask süütejuhtmega asendama (krt sierra süütejuhe )
Eile oli ka sumpapütt ära murdund ja täna viskasin minema selle üldse küljest.Õhtul tulid kuked sappa(tegelt passisid metsanurgas puuall) ja vaatasid masina üle,sumpa puudumise pärast pidin kilt lükkama koju (ei saand käima panna,sest terve linn ikka kuulis ja nimi jms pandi kirja.
Elu nagu lehm,igapäev saab pulli
Nüüd jälle sumpa all ja ots ka küljes.Panin ka esiporika paika(ratta lähedale),nüüd saab mootor õhku ja ka pori ei pritsi.
Istet oleks vaja.Äkki kellelgi pakkuda midagi?
Tahaks midagi koralikku teha ,iste rikub asja ära.Ei viitsi ise õmblema hakata.PAKKUDA VÕIB KA KATKISED DELTA(jawa?) VMS ISTMEID,KUI ON LÄHEDAL.
Mootor tuleb kunagi laiali kakkuda ja käiguhoova keskelhoidmise vedru vahetada ja sidri kaane sees olev tihend(käiguvõlli ümber),vb vahetab ka käiguvõlli ära,sest ,see on lahtise käiguhoovaga ära logistatud,vb mingi mm peenem
Kui mootori remont tuleb ,siis ka vb raami värvimine,kui ilma on:enne keemiliselt puhtaks ja siis krunt ja värv.(värvilahendus vb sama nagu ikka,siis tunneb ikka enda masinad ära )
Istet oleks vaja.Äkki kellelgi pakkuda midagi?
Tahaks midagi koralikku teha ,iste rikub asja ära.Ei viitsi ise õmblema hakata.PAKKUDA VÕIB KA KATKISED DELTA(jawa?) VMS ISTMEID,KUI ON LÄHEDAL.
Mootor tuleb kunagi laiali kakkuda ja käiguhoova keskelhoidmise vedru vahetada ja sidri kaane sees olev tihend(käiguvõlli ümber),vb vahetab ka käiguvõlli ära,sest ,see on lahtise käiguhoovaga ära logistatud,vb mingi mm peenem
Kui mootori remont tuleb ,siis ka vb raami värvimine,kui ilma on:enne keemiliselt puhtaks ja siis krunt ja värv.(värvilahendus vb sama nagu ikka,siis tunneb ikka enda masinad ära )
ainult poroloni ei taha?delta oma.natuke küll niiskust saanud.ning elvale suht lähedal;)elan nimelt rõngust 7km viljandi pealehautz wrote: Istet oleks vaja.Äkki kellelgi pakkuda midagi?
Tahaks midagi koralikku teha ,iste rikub asja ära.Ei viitsi ise õmblema hakata.PAKKUDA VÕIB KA KATKISED DELTA(jawa?) VMS ISTMEID,KUI ON LÄHEDAL.
msn shriek23@hotmail.com
[img]http://vzx.pri.ee/foorum/images/hirm_allkiri.png[/img][/url]
Nüüd toodud käimalöömisvända vedru,käiguvõlli vedru ,sõrme puks,6v esitulepirn(enne oli 12v) käiguvõli tihend siduri kaane sisse,käigu stopper+vedru.
Enamus vedrusid mootoris vahetusse
Krt oleks võinud väntvõlli otsatihendid ka ära osta ja vb mõni laager.
Vb proovin ka mõne rolli vms kolbi,seal hea võrrelda
Sõrme laager tundus ikka tükkmaad suurem.
Kunagi vaja mootorisse käiguvõlli vedru paika panna ja käiguvõll ära vahetada.
Enamus vedrusid mootoris vahetusse
Krt oleks võinud väntvõlli otsatihendid ka ära osta ja vb mõni laager.
Vb proovin ka mõne rolli vms kolbi,seal hea võrrelda
Sõrme laager tundus ikka tükkmaad suurem.
Kunagi vaja mootorisse käiguvõlli vedru paika panna ja käiguvõll ära vahetada.
Täna sai siis kahekesi nõos käidud.Peale mõnda km sõitmist sai tagaotsa kõrgemale tõstetud,ratas käis vastu sumpsi.
Edasine sinnaminek oli ka natu jamavõitu,mootor ei tahtnud käia.
Tagasiteel hakkas mootor järjest paremini käima ja kõik vahelejätud-kakkumised olid peaaegu kadunud
Saab ka kahekesi sõita
Edasine sinnaminek oli ka natu jamavõitu,mootor ei tahtnud käia.
Tagasiteel hakkas mootor järjest paremini käima ja kõik vahelejätud-kakkumised olid peaaegu kadunud
Saab ka kahekesi sõita
Täna läksin jälle nõo poole teele.Käisin tanklast läbi,sinna sõit toimus suure vaevaga.Lõpuks sain masina enasmvähem käima ja sain mõne km. sõita kui masin vahele hakkas jätma ja seisma jäi.Küünlavahel midagi ei olnud ja genekal olid juhtmed küljes.
Teine kommutaator külge ja teekond jätkus.
Masinal tuleks kett ka uus sebida,jube niru on praegune.
Aga ikka sõidsab ja vähe kütet võtab
Teine kommutaator külge ja teekond jätkus.
Masinal tuleks kett ka uus sebida,jube niru on praegune.
Aga ikka sõidsab ja vähe kütet võtab