Minsk 125 mootoriga jama!!!
[/quote]ei saa sellest aru et nah. sul seda pumpa sinna vaja? mootoril peab piisavalt jõudu olema et kütus imeda paagist..tee liht kõige lühemat teed kaudu..
laagrid saab pmst igast poest ma ostsin mingid lääne laagrid 90kr tk väntvõllile.
pöördesse läheb vb sellepärast et saab selle pumbaga liigapalju kütust.. ja see koonus annab õhku.. ja siis loogish..[quote]
Muide mootor ei saa piisavalt bena peale !!!! See on järgi proovitud, ei tasu tulla kargama kui teata miks see sinna pandud on!!! Ja pump koha peal seistes ei tööta ju ... ainult siis kui sõidad, pump on ju tehtud nii ,et vastavalt kiirusele pumpab pump erinevalt kütet peale !!!
laagrid saab pmst igast poest ma ostsin mingid lääne laagrid 90kr tk väntvõllile.
pöördesse läheb vb sellepärast et saab selle pumbaga liigapalju kütust.. ja see koonus annab õhku.. ja siis loogish..[quote]
Muide mootor ei saa piisavalt bena peale !!!! See on järgi proovitud, ei tasu tulla kargama kui teata miks see sinna pandud on!!! Ja pump koha peal seistes ei tööta ju ... ainult siis kui sõidad, pump on ju tehtud nii ,et vastavalt kiirusele pumpab pump erinevalt kütet peale !!!
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
srry aga mis m6ttega paned sinna mingid kallid laagrid..ultra wrote:mis moodi karbuss või mootor bensiini imeb endast madalamal asuvast paagist? ainult auto jahutussysteem imeb madalal olevast paisupaagist vedelikku.
Kõik laagrid juba olemas SKF-ist välja arvatud sõrme ehk kepsulaager!
(spets laagrid väntvõllile,mis taluvad rohkem)
osta mingid odavad.. vene masinal pole niipalju väänetki et lõhuks neid..
kepsulaagriga suht endalgi probleemid.. ei leia kuskilt
Sain siis masina kokku ning proovida kah.
Olen siiamaani proovinud karti garaazis,ning käima lükanud neljanda käiguga.
läheb käima ning sõidab vaikselt ,kohe kui gaasi anda sureb välja või teine võimalus et gaasiga mängida siis läheb mingi aeg pöördsse aga siis käib ikka vaikselt edasi.
küünal on kuiv
nõel on 1astmes(4on kokku)vahel oli 2 astmes.
ja kui sidurit peal hoian nii hakkab mootor lõhkuma,mitte ei käi vaikselt koha peal
Siis selline küsimus ,et kuidas mõjub see et mõlemad rattad veavad??
Mootoris uued laagrid kas siis peab rahulikult sissesõitu tegema?
Olen siiamaani proovinud karti garaazis,ning käima lükanud neljanda käiguga.
läheb käima ning sõidab vaikselt ,kohe kui gaasi anda sureb välja või teine võimalus et gaasiga mängida siis läheb mingi aeg pöördsse aga siis käib ikka vaikselt edasi.
küünal on kuiv
nõel on 1astmes(4on kokku)vahel oli 2 astmes.
ja kui sidurit peal hoian nii hakkab mootor lõhkuma,mitte ei käi vaikselt koha peal
Siis selline küsimus ,et kuidas mõjub see et mõlemad rattad veavad??
Mootoris uued laagrid kas siis peab rahulikult sissesõitu tegema?
Tavaliselt lükatakse kõiki masinaid käima teise käiguga...ultra wrote:Sain siis masina kokku ning proovida kah.
Olen siiamaani proovinud karti garaazis,ning käima lükanud neljanda käiguga.
läheb käima ning sõidab vaikselt ,kohe kui gaasi anda sureb välja või teine võimalus et gaasiga mängida siis läheb mingi aeg pöördsse aga siis käib ikka vaikselt edasi.
küünal on kuiv
nõel on 1astmes(4on kokku)vahel oli 2 astmes.
ja kui sidurit peal hoian nii hakkab mootor lõhkuma,mitte ei käi vaikselt koha peal
Siis selline küsimus ,et kuidas mõjub see et mõlemad rattad veavad??
Mootoris uued laagrid kas siis peab rahulikult sissesõitu tegema?
Teist karpat oled proovind? Ja õhuklappi vms. on? ,kui pole ,siis on ju loogiline,et ei käi külmalt.
Kui küte hakkab otsa saama ,või ei saa õieti kätte ,siis viskab pöörded ülesse.
Kuskilt tõmbab arvatavasti lisaõhku, SK tihendid vahetasid ära ikka??
Mida peab mõjutama see ,et mõlemad rattad veavad?
Miks mitte teha mootorile korralik remint?St. kõik kulund osad vahetada/töödelda.
MA ei mõnita, aga selle lihtsa ehitusega mootori võiks korda saada,või mootor KORRALIKULT koostada,et kuskilt õhku ei hakkaks vahele tõmbama ,või ,et liiga palju kütet ei voolaks tagasi paaki (ei tõmbaks karpat tühjaks).
Samas ,kui on s*tasti tihendatud ,või pingutatud mootoripoolte polte ,siis ka sama teema.
Krt kungi ju jamasid vähemalt ühe minskiga (aga mis korralikult ei töötand?)
See teema ajab mulle juba mootoriremondi isu peale(voshod, mopp ja jawa)
Samas ,kui on s*tasti tihendatud ,või pingutatud mootoripoolte polte ,siis ka sama teema.
Krt kungi ju jamasid vähemalt ühe minskiga (aga mis korralikult ei töötand?)
See teema ajab mulle juba mootoriremondi isu peale(voshod, mopp ja jawa)
Miks RAADIL trahvi peaks saama ??? M käisin ja ma küll ei saanudRAADIL SAAB TRAHVI
ise plaanisin kah sinna minna
miks leegitoru kinnitus koha juurest õli tilgub??kas bena sees liiga palju õli??
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Amm... no sorry, ei teadnud seda No aga siis on ju võimalus sõitma minna kuhugi kardi rajale või muule ringrajale. Näiteks Põltsamaal on väga hea kardi rada japärnus, sauga ringrajal saab kah kardiga sõita, võimalikult kiire ülekanne ja minekut , igatahes siis kui mu vend karti sõitis olid seal ka võistlused
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Raadil ei tohi ju ainult öösiti olla ... mingi 20:00- 10:00 või nii.
Et sõidad end pimedas surnuks.
Või on mul mingi väga vale arusaamine asjast?
EDIT:
liiklusseadusega on kehtestatud raadil 90km/h
siis vist on ikka nagu "maantee" ja ei tohi sõita.
Rada leida kus maksma ei pea on jah raske.
Mina näiteks ehitasin maal metsa sisse omale ise väikse lõigu.
Aga mul maakodu on kaugel... iga päev ei lähe sinna sõitma.
''Teid ju küllalt''
Ühiskasutatavad teed ongi need, kus trahvi saab.
Krt laululava ümbruses oleks hea lasta :)
Et sõidad end pimedas surnuks.
Või on mul mingi väga vale arusaamine asjast?
EDIT:
liiklusseadusega on kehtestatud raadil 90km/h
siis vist on ikka nagu "maantee" ja ei tohi sõita.
Rada leida kus maksma ei pea on jah raske.
Mina näiteks ehitasin maal metsa sisse omale ise väikse lõigu.
Aga mul maakodu on kaugel... iga päev ei lähe sinna sõitma.
''Teid ju küllalt''
Ühiskasutatavad teed ongi need, kus trahvi saab.
Krt laululava ümbruses oleks hea lasta :)
Laululava mber on jah sellisedmõnusad käänulised kurvi, sammuti on ka see raadi rulli rada, aga sinna vist sõitma ei lähe!! aga egas siis midagi, tuleb mingi maatükk leida ja olvaal rada teha, selline nagu mille peal usas karti sõidetakse :D
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
aga uuriks asja ja leiaks endale mingi koha.
Oman raadio teel juhitavat puldiautot(ei ole laste oma )ning käin "Mudelismi foorum-is"ning Tartu klubiliikmed käivad TARTU ARKI territooriumil sõitmas,sebisid endale loa.
Ning nüüd siis teema mõte!
Kes oleks käed,et sebiks mingi koha kus saaks harjutada ning omavahel võistelda?
Kes,mis masinat omab?
Oman raadio teel juhitavat puldiautot(ei ole laste oma )ning käin "Mudelismi foorum-is"ning Tartu klubiliikmed käivad TARTU ARKI territooriumil sõitmas,sebisid endale loa.
Ning nüüd siis teema mõte!
Kes oleks käed,et sebiks mingi koha kus saaks harjutada ning omavahel võistelda?
Kes,mis masinat omab?
No ise oleks ka suht nõus, sest kuskil on vaja ju sõita ka!!!
Masina koha pealt niipalju, et pm sama mis sul, aga raam on teine pidurid on teised, st seda et mark on sama aga mudel on teine, ja mulle tundub et sul on plekk veljed ka? Või ma eksin? Mootori koha pealt nii palju et mootoriks on minsk 125 Forseeritud, st tähendab siis et silkut on viilitud 32 mm karpa ja resonaator summuti, elektron süüde. Masina sain venna käest, kes 1995 aastal sellega viimati sõitis, tuli isegi eesti meistriks. Ajaa raami on tugevatud kah, st jäigemaks tehtud, muidu on nii, et 2 hooaega sõidad siis muutub raam´´ pehmeks´´ ja juhitavus muutub kehvemaks. Masin muidu seisis 2005.või kuuenda aastani garaa¸is, siis otsustasin, et lasen korda teha. Selle kardiga tegeledes sain ka mootori poolepealt ikka hullult targemaks!!! Nüüd hiljuti, septembri kuus võtsime sõbraga mootori lahti, et niisama kontrollida, et kuidas lood on ja eks näe imet, mootrist tuli koos õliga välja ka peeneks purustatud metalli puru, selle peale tuli pähe siis selle pärast ei püsinudgi 4 käik sees, 4 käigu hammakas oli mõnusalt karterit freesinud... Nii siis vahetasime osad jupid välja mootoris(mul garaazis terve ladu kardi igasuguseid varu osi, mingi kolme on 10 ringis, silindri päid on neli kui mu mälu ei peta, ning kolm erinevalt lihvitud silindrit, karpa jaoks düüside komplekt(iga ilma jaoks oma düüs), siis hunnik sidurikettaid, siis veel üks lisa elektron süüde, ja teine varu/ treening mootor kah) nüd pole tükk aega garaa¸i saanud, peaks karti ülevaatama minema, kohe tuhin tuli sisse ... Ja rheve on ka veel suht normaalselt, rohekm on eisrehve ja eks tagu omsaid kulub ka ju rohkem
Masina koha pealt niipalju, et pm sama mis sul, aga raam on teine pidurid on teised, st seda et mark on sama aga mudel on teine, ja mulle tundub et sul on plekk veljed ka? Või ma eksin? Mootori koha pealt nii palju et mootoriks on minsk 125 Forseeritud, st tähendab siis et silkut on viilitud 32 mm karpa ja resonaator summuti, elektron süüde. Masina sain venna käest, kes 1995 aastal sellega viimati sõitis, tuli isegi eesti meistriks. Ajaa raami on tugevatud kah, st jäigemaks tehtud, muidu on nii, et 2 hooaega sõidad siis muutub raam´´ pehmeks´´ ja juhitavus muutub kehvemaks. Masin muidu seisis 2005.või kuuenda aastani garaa¸is, siis otsustasin, et lasen korda teha. Selle kardiga tegeledes sain ka mootori poolepealt ikka hullult targemaks!!! Nüüd hiljuti, septembri kuus võtsime sõbraga mootori lahti, et niisama kontrollida, et kuidas lood on ja eks näe imet, mootrist tuli koos õliga välja ka peeneks purustatud metalli puru, selle peale tuli pähe siis selle pärast ei püsinudgi 4 käik sees, 4 käigu hammakas oli mõnusalt karterit freesinud... Nii siis vahetasime osad jupid välja mootoris(mul garaazis terve ladu kardi igasuguseid varu osi, mingi kolme on 10 ringis, silindri päid on neli kui mu mälu ei peta, ning kolm erinevalt lihvitud silindrit, karpa jaoks düüside komplekt(iga ilma jaoks oma düüs), siis hunnik sidurikettaid, siis veel üks lisa elektron süüde, ja teine varu/ treening mootor kah) nüd pole tükk aega garaa¸i saanud, peaks karti ülevaatama minema, kohe tuhin tuli sisse ... Ja rheve on ka veel suht normaalselt, rohekm on eisrehve ja eks tagu omsaid kulub ka ju rohkem
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Tspa pilte kah :
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936833
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936834(nati peab ju poseerima kah)
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936832 (raam näeb välja selline) See siis varu raam!!!
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936833
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936834(nati peab ju poseerima kah)
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=936832 (raam näeb välja selline) See siis varu raam!!!
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Siin pilte ajast kui mu vend (rain kala), ta kahe viimase pildi peal ja kart ka. http://astrolog.offline.ee/kart/kart.shtml
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Mina olen täitsa nõus ... mul on ka suht sama kart ... pmst. kõik jupid on samad.
ja ka tasapisi putitan teda.
Mingi suur parkla, mida nii kui nii ei kasutata võiks olla.
Samas ma ei põe ka kuskil mullal sõita
Delfi kaarti vaatasin ja nägin, et raadil on ka mingi rada ... keegi teab sellest midagi? ... mitte see seal kiirenduse lõpus, vaid sealt tagant paremale.
ja ka tasapisi putitan teda.
Mingi suur parkla, mida nii kui nii ei kasutata võiks olla.
Samas ma ei põe ka kuskil mullal sõita
Delfi kaarti vaatasin ja nägin, et raadil on ka mingi rada ... keegi teab sellest midagi? ... mitte see seal kiirenduse lõpus, vaid sealt tagant paremale.
Ma see nv arvatavasit ei saa.. natuke vähe aega on, aga see raja värk, ma leidsin ka ühe pildi kus mingi kutt sõitis oma kardiga... peaks uurima seda värki Et äkki kunagi saab seal mingi võistuse korraldada
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125