Kauri, Riga13, 1987
Vändad ja juhtmed (suuremalt osalt) küljes. Mootorit olen ka natuke teinud, kiiret mul sellega pole nii, et aega läheb sellega. Teha: mootor, tagapiduri tross ja ühendada juhtmed mootoriga ja tagatuli lülitiga.
Üks halva kvaliteediga pilt ka.
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/40715701
Üks halva kvaliteediga pilt ka.
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/40715701
oooo
Vända ots suurem vist ja see d6 oma ei istu sinna.vähemalt minul oli nii:p
Mõõtsin siis vända otsa ja magnetit, vända ots oli 11mm ja magnet 10mm. Olemas oli ka D6 magnet (mis oli küll pooleks, aga sisemõõdu sai ikka) mille mõõt oli ka 10mm. Seega täiesti vahetatavad. Eile sai vända otsast millimeeter maha viilitud ja magnet otsa pandud. Mootori tõstan järgmisel nädalavahetusel raamile peale (sidurit pole veel külge saanud).
Veel oleks vaja mõned jupid : karburaator ja jalgratta keti jaoks olev ketipinguti (hammasratas pleki "jupi" otsas).
Veel oleks vaja mõned jupid : karburaator ja jalgratta keti jaoks olev ketipinguti (hammasratas pleki "jupi" otsas).
Masinal on nüüd mootor peal ja vändad küljes. Säde on ka olemas aga käima veel panna pole proovinud (süüde õigeks ka enne).
Paar pilti:
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/41250403
Paar pilti:
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/41250403
Sai siis eile naabri abiga mootor käima aetud. Kahjuks aga asi hästi ei käi, säristab kontaktide juurde sädet (mitte kontaktide vahele) ja lööb tagasi kui gaasi anda. Mõte oli panna kontakti "haamri" alla plastikust seib, ehk aitab. Keegi võiks muud head nõu anda, mida teha. Veel läks gaasirull ka uuesti puruks ja jalgratta kett läks ka pooleks. Tahaks masina kõige pealt korralikult käima saada, küll jõuab ülejäänu ka tehtud.
Hüva nõu oleks vaja mida nende "sädelevate" kontaktidega peale hakata.
Hüva nõu oleks vaja mida nende "sädelevate" kontaktidega peale hakata.
Mina ostan tavaliselt oma kraami Tondi motopoest (Tondi 44). Helistan poodi ja saadetakse postiga minuni. Üsna kindlasti on seal ka tihendi komplekt olemas.-DELTA- wrote:päris hea parandaja oled .aga ega te ei tea kust võrrile karteri poole tihendit saaks
Täna siis olin ka jälle mõne tunni garaa¸is. Külge panin uued karburaatori, gaasirulli ja kontaktid. Nüüd masin käib peaaegu ideaalselt. Veel ühendasin külge tulede toitejuhtmed ja "suretuse". Sellega seoses kärsatasin tagatule pirni ka läbi. Kui palju watt/vatte vms (W) olema tagatule pirnil? Läbi kärsanud pirn oli 6V 1W.
Nagu mu otsingu tulemused näidanud on, siis poes ei ole enam vene ratta kerile sobilikku ketilukku, lääne rataste oma kahjuks ka ei sobi kuna see umbes 2 mm peenem kui vene rataste kett on. Ilmselt peab keti ilma lukuta kokku panem.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Mulle silikoon ei meeldi, aga samas olen näinud mitmeid mootoreid, mis sellega tihendatud. Ilmselt toimib. Hinda ei oska kommenteerida.-DELTA- wrote:aga kas võrrile tohib silikooni panna ma tean ,et mopile võib.ja palju umbes silikoon maksab?
Eile sõitsin masinaga paar kilomeetrit maha. Tundub, et midagi tahab veel veidi timmimist saada (süüde või karburaator). Jalgratta keti sain ka kokku (nüüd loodetavasti vähe paremini). Ilmselt lähemal ajal otsin uue keti ka selle jaoks. Ja läheb ilmselt see "mopeedi" kett ka vahetusse. Summuti lekib põnevate kohtade pealt õli (nt. summuti tagumine kinnitus mis raami külge läheb), 1l õli 25l bensiini kohta on liiga palju (kasutan Lotose 2t mineraal saeõli)? Kuna tihendi papp lõppes kodus otsa ja pühade pärast poed ka kinni on siis siduril veel kaant ees pole. Kui täna kõik hästi läheb saab tagumised pidurid ka korda (trossi ots vaja teha). Kui palju watte/vatte peaks tagatule pirnil olema?
Kus kohast võiks leida seda valget kummi paagi ümber?
Mõni pilt.
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/41782509
Pidurite ja jalgratta keti "värk" on nüüd korras. Esituli põleb ka nüüd "stabiilselt" mitte ei vilgu. Süüde tahab ikka veel sättimist (ilmselt katsun kuskilt süüte kella leida). Esmaspäeval ostan tihendi materjali ja tagatule jaoks pirni, sellega peaks masin siis enam-vähem valmis olema. Oleksin õnnelik ketikaitse ja vasaku peegli üle, kellel üle võiks pakkuda (ES).
Täna mässasin jälle mõne tunni masina kallal, nüüd põlevad nii esi kui tagatuli ja sidurile sai kaan ette (panin silkooniga kokku). Sama võimas (võimsusega?) pirn jäi kui enne oli aga kuna nüüd põleb esituli korralikult siis vist ei põleta tagatule pirni ka läbi.
Nüüd käib jälle vähe paremini aga masin tahab väga rikast segu (muidu läriseb kõrgetel pööretel). Segukruvi on välja keeratud vähemalt 5 pööret (mida minu arust on liiga palju). Jõudu on masinal küllalt ja keskmistel ja väikestel pööretel. Keegi võiks häid mõtteid anda mida teha või mis viga on?
Piduri tross (tagumine) läks ka pooleks.
Hakkab väike tüdimus tulema, võimalik, et jätan masina mõneks ajaks "seina äärde".
Nüüd käib jälle vähe paremini aga masin tahab väga rikast segu (muidu läriseb kõrgetel pööretel). Segukruvi on välja keeratud vähemalt 5 pööret (mida minu arust on liiga palju). Jõudu on masinal küllalt ja keskmistel ja väikestel pööretel. Keegi võiks häid mõtteid anda mida teha või mis viga on?
Piduri tross (tagumine) läks ka pooleks.
Hakkab väike tüdimus tulema, võimalik, et jätan masina mõneks ajaks "seina äärde".
Ma olen täiesti nõus, aga segu lahjemaks keeramine asja ei muuda. Võin keerata segu nii lahjaks kui vähegi võimalik (segu kruvi siis täiesti sisse) aga "sümptomid" jäävad ikka samaks. Sai siis testimiseks segu kruvi välja keeratud ja masin ei lärisenud (mis ilmselt ei tähenda, et segu liiga rikas ei oleks, sest küünla säde vahe on täiesti süsimust).
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Viimasel ajal pole masina juures suurt midagi teinud, tagumine piduritross sai uuesti korda tehtud ja piduri klotse kattev "plaat" sai ka korralikult vanast värvist ära puhastatud ja parem välimus antud. Masinat välja ajanud pole, liiga külm ja libe minu jaoks.
Kuna kuskilt seda ketikaitset võtta pole on mõte ise plekist valmistada midagi sarnast, seega oleksin mõõtude üle õnnelik.
Kuna kuskilt seda ketikaitset võtta pole on mõte ise plekist valmistada midagi sarnast, seega oleksin mõõtude üle õnnelik.
Võtsin juba kahekümne esimest korda mootori maha, sellel korral lähevad karterid vahetusse. Mootor oli bensiini seest täiesti täis jooksnud, proovisin sädet ja nägin, et küünlaaeugust käis lausa bensiini piisad välja (mida ma veel seni maani näinud polnud, tuli seda ikka päris korraliku joana). Siduri kaane all ootas mind ka üllatus, nimelt oli see kõik bensiini ääreni täis (sidurile panin kaane silikooniga ette, tundub, et pidas). Loodan mootori nädalalõpuks korda saada (seda siis juba "uute" D8 pooltega).
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Kolme karburaatoriga olen proovinud, sümptomid jäävad samaks.canyondrift wrote:Kas seda mõjutab ikka karteripoolte katki olemine? Äkki on sul hoopis karburaators see viga, kui bensiin koguaeg peale jookseb, siis on ujuk kas katki või midagi.
See, et see nii täis jooksis ei ole ilmselt selle puksi viga, kraan lekib (ka?).
Meisterdasin siis ise vasaku peegli kinnituse. Kinnitus küll toimib aga asi on ikka üsna kole. Kasutasin kõige tavalisemat 2,5-3,0 mm plekki, mis oli pealt muidugi aja jooksul roosteseks muutunud, seega asi hea küll välja ei näe. Kui kellegil pakkuda siis soov oleks osta originaal kinnitust.
Uue kolvi (uued sõrme stopperid ja sõrm ka muidugi) ja keti ostmisega natuke veel ootan, seega mootor jääb ilmselt märtsi alguseni keldrisse uusi osi ootama aga selleks ajaks kui ilmad soojemaks minema hakkavad tahan masinat kindla peale sõitma saada.
Mis moodi kõige lihtsam alumiinum oksiidi silndri kaanelt maha saada?
Ja kui kellegil pakkuda peegli kinnitust siis saatke ES.
Uue kolvi (uued sõrme stopperid ja sõrm ka muidugi) ja keti ostmisega natuke veel ootan, seega mootor jääb ilmselt märtsi alguseni keldrisse uusi osi ootama aga selleks ajaks kui ilmad soojemaks minema hakkavad tahan masinat kindla peale sõitma saada.
Mis moodi kõige lihtsam alumiinum oksiidi silndri kaanelt maha saada?
Ja kui kellegil pakkuda peegli kinnitust siis saatke ES.
Sul ainult üks peegel, mul kaks ja paremal peeglil originaal kinnitus, võrreldes originaaliga on ikka väga kole. Peale selle, ostetud peegel vist selle masina peal kasutusse ei lähe, sest paremal peeglil on klaasiümber olev tihend valge, ostetul aga must. Sellest pole aga midagi kuna vahetan teise masina pealt peegli oma võrri külge (sellel teisel peeglil siis valge tihend).Kevin68 wrote:Kui sinu võrri peeglikinnitus on kole, siis minu ei kõlba arvatavasti mitte kuskile.
Kevin.