Suzuki RG125, Suska, 1988 [MÜÜDUD!]
Suzuki RG125, Suska, 1988 [MÜÜDUD!]
Tere. Kuna vaja oleks ehitamisest mingit päevikut pidada, otsustasin teha siia teema. Kaotan rattal ära selle minujaoks niinimetatud "veneaegse" välimuse ning plaan teha asi korda, samas ka endale meeldivaks. Mõtted olid küll StreetFighteri juures, kuid päris selline "must kakleja" ikkagi ei tule. Mõtted muutuvad koguaeg ja eks ole näha, mis saama hakkab. Ratas sai ostetud 2007 sügisel. Kuna esigondel "läks" katki tuli leida mingi lahendus, et ikkagi saaks ringi liikuda. Nüüdseks on talv ees ja vaja nokitseda. Oma mõtteid ma ei hakka suurelt kirjutama, et mitte jutumeheks jääda. Vaatab mis välja tuleb ja kostitan teid ka tegevuse käigus piltidega.
Kuna mootori peale läheks kena kopikas, ilmub mulle ka veel üks rg125, sealt saab päris mitmed vajalikud jupid, mis tasub ka suhteliselt kiirelt doonori hinna. Miks ma üldse selle asja ette võtsin, on põhjuseid tegelikult mitu, miks ma ei ostnud nt RS125, CBR125 vms. Esiteks ma tahtsin midagi omapärast, teiseks tuleb "veidi" odavam ja kolmandaks saab harjutada kätt ja veeta aega.
Mootor on 125cc 2 taktiline, oli vist tehase andmete järgi 18,5kW. Passis on 10kW, mis teeb A1 lubadega liikumise võimalikuks.
Tegemist vajav:
-Uus iste teha
-Tagaosa uus
-Kõik tuled uued
-Värvida, raam & veljed mustaks, plastik punane.
-Svammfilter [Koonus] (ruumi kokkuhoiuks, kaotan selle suure kobaka ära)
-Elektrisüsteem täiesti totaalselt ümber teha
-Uued jalatoed (Tehtud)
Ostes, motodepoo Dynos.
Selline nägi ta mul siis see aasta välja.
Veidikene hakseldatud, tagumine raam ära lõigatud, kuna tuleb uus.
Jätkub..
Kuna mootori peale läheks kena kopikas, ilmub mulle ka veel üks rg125, sealt saab päris mitmed vajalikud jupid, mis tasub ka suhteliselt kiirelt doonori hinna. Miks ma üldse selle asja ette võtsin, on põhjuseid tegelikult mitu, miks ma ei ostnud nt RS125, CBR125 vms. Esiteks ma tahtsin midagi omapärast, teiseks tuleb "veidi" odavam ja kolmandaks saab harjutada kätt ja veeta aega.
Mootor on 125cc 2 taktiline, oli vist tehase andmete järgi 18,5kW. Passis on 10kW, mis teeb A1 lubadega liikumise võimalikuks.
Tegemist vajav:
-Uus iste teha
-Tagaosa uus
-Kõik tuled uued
-Värvida, raam & veljed mustaks, plastik punane.
-Svammfilter [Koonus] (ruumi kokkuhoiuks, kaotan selle suure kobaka ära)
-Elektrisüsteem täiesti totaalselt ümber teha
-Uued jalatoed (Tehtud)
Ostes, motodepoo Dynos.
Selline nägi ta mul siis see aasta välja.
Veidikene hakseldatud, tagumine raam ära lõigatud, kuna tuleb uus.
Jätkub..
Last edited by Suska on 11. Feb 2014 21:28, edited 8 times in total.
Hetke olukord siis selline nagu pildil. Raami jaoks materjal ja Suzuki doonor tulevad järgmine nädal. Doonori eest raha makstud. Hetke olukord on jah "rõve," kuid kui tagumise otsa ära keevitab lendab asi liivapristi (koht välja vaadatud). Siis viimistlus ja pulbervärvimisse (suvel teeks ise kompressoriga, aga talvel pole võimalust). Mõned kohad olen leidnud värvimiseks, kahjuks firma nimesi ei saa öelda, need on teises arvutis. Kui keegi Tallinnas näiteks oskaks mõne pulbervärvimise koha öelda, kus odav hind ja hea kvaliteet kooskõlas oleks võiks infot jagada. Ootan et värvitud oleks, siis saab hakata kokku laduma.
Eks ta ole, aga mustaks ma seda ei värvi, see teeks veel väiksemaks. Samas ma ei põe sellepärast, kui korralikult asi proportsiooni teha on ta hea küll.rallitaja wrote:See raam näeb tõesti nagla välja.
Kuidas clip-onid kaotad, kas ülemiste prillide peal on, kuhu nn. krossilenks kinnitada?
Tuleb taoliste asjadega lenks külge, nagu all oleval pildil on.
Sai ära toodud doonor, mis nüüd on juba täiesti molekulideks. Sealt tuleb siis mootor jne. Mootoril on kolb auguga, kuid silinder on korras. Lähen RAMOsse mõõtma, eks siis ole näha kas on vaja puurida ka või läheb vana mõõt (500km tagasi igatahes RAMOst öeldi endisele omanikule, et läheb sama tehase kolb). Kellel mõnda varuosa tarvis, siis küsi julgelt. Kuigi kõike ära ei anna. :)
EDIT 29.12.2008
Väike uuendus, kohe saab hakata raami keevitama.
Olemas on raami jaoks nelikanttoru, lenksud ja lenksu kinnitused. Tore. :)
EDIT 29.12.2008
Väike uuendus, kohe saab hakata raami keevitama.
Olemas on raami jaoks nelikanttoru, lenksud ja lenksu kinnitused. Tore. :)
Kusjuures ei jää, mul on isegi väikesed kahtlused, et jääb liiga madalale. Siis saab võib-olla uue amordiga asja veidi tõsta (mõned cm), palju ei saa siis hakkab kett nalja tegema.
Elame näeme, eks ma pean teda kokku proovima (kuigi keevitades oli poolenisti koos, ma lihtsalt ei tahtnud väga püstist).
Elame näeme, eks ma pean teda kokku proovima (kuigi keevitades oli poolenisti koos, ma lihtsalt ei tahtnud väga püstist).
Pole eriti arenenud kahjuks.
Kätte sain kolvid, rõngad ja olemas on ka tihendid. Mootor läheb kohe varsti kokku. Kui teaks miks on rõngastel üks väike rõngas veel juures, aidake (all on pilt).
Tagumised jalatoed on RF600 omad, nüüdseks ka kinnitused olemas. Velgedel ka nüüdseks rehvid maas. Plaan oli küll alguses kohe ruttu-ruttu liivapritsi ja siis värvi, aga ma teen tagaosa ja sellised asjad ikka ennem valmis, et ei peaks pärast keevitusega ja aukude puurimisega välimust rikkuma. Tegelikult värvimine ju läheb kiirelt ja aega kevadeni (lubadeni) on. Ootan juba seda nokitsemist, kui masin on puhas ja värvitud.
Pildid:
Tegudeni..
Kätte sain kolvid, rõngad ja olemas on ka tihendid. Mootor läheb kohe varsti kokku. Kui teaks miks on rõngastel üks väike rõngas veel juures, aidake (all on pilt).
Tagumised jalatoed on RF600 omad, nüüdseks ka kinnitused olemas. Velgedel ka nüüdseks rehvid maas. Plaan oli küll alguses kohe ruttu-ruttu liivapritsi ja siis värvi, aga ma teen tagaosa ja sellised asjad ikka ennem valmis, et ei peaks pärast keevitusega ja aukude puurimisega välimust rikkuma. Tegelikult värvimine ju läheb kiirelt ja aega kevadeni (lubadeni) on. Ootan juba seda nokitsemist, kui masin on puhas ja värvitud.
Pildid:
Tegudeni..
Tegelikult on see asi palju peenemalt läbi mõeldud. Läbi nelikant toru on auk puuritud (ülevalt & alt), mutri külge on keevitatud polt (pea maha lõigatud), see on läbi nelikant toru pandud ja keevitatud kinni nii alt äärest (ehk vastu plekki) ja ülevalt otse nelikanttorule). Väga tugev on.taimo_80 wrote:neile tagumistele jalaraudadele pead sa küll tugevamad kinnitused tegema, kui seda on praegu (ühe mutri kant pleki külge keevitatud). Seda siis puhtalt ohutuse mõttes.
Sisuliselt tõukab see konkreetne lisarõngas kolvirõngast veel tugevamini vastu silindriseina. Ülemisele rõngale alla ei tasu panna, too saab nagunii rohkem kuuma ja paisub rohkem, alumine mitte niipalju ja selle korvamiseks ongi lisarõngas. Ega selle kasulikkusest enne aru saagi kui mootor kulunud ja siis see lisarõngas vahele toppida.
Vanal kolvil peaks sul ka see olema, musta värvi ja veidi tahmane ei paista väljagi, nõelaga taga ajada võib üles leida.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rg80-1987-c ... IG-05.html
Rg 80 kataloog küll tunnistab sellise rõnga olemasolu.
Vanal kolvil peaks sul ka see olema, musta värvi ja veidi tahmane ei paista väljagi, nõelaga taga ajada võib üles leida.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rg80-1987-c ... IG-05.html
Rg 80 kataloog küll tunnistab sellise rõnga olemasolu.
Njaa, siis küll :) kavalTegelikult on see asi palju peenemalt läbi mõeldud. Läbi nelikant toru on auk puuritud (ülevalt & alt), mutri külge on keevitatud polt (pea maha lõigatud), see on läbi nelikant toru pandud ja keevitatud kinni nii alt äärest (ehk vastu plekki) ja ülevalt otse nelikanttorule). Väga tugev on.
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
Ega ta ei olegi streetfighter, enam ei saa nimest ära ka kustutada.
Jube, küll on igasuguseid probleeme olnud. Seisis niisama, seisin ise niisama ja nüüd seisin selle eest et asi liikuma hakkaks.
Raam pritsitatud, värvitud ja hakkab juba kokku saama. (paak ja sabagondel prooviks küljes, tuleb veel KÕVASTI mudida)
Homme räägin pikemalt, siis peaks pealinnast veljed ka tagasi tulema ning saab veel rohkem kokku panna.
Varsti ka kvaliteetsemaid ja põhjalikumaid pilte.
Andreas
Jube, küll on igasuguseid probleeme olnud. Seisis niisama, seisin ise niisama ja nüüd seisin selle eest et asi liikuma hakkaks.
Raam pritsitatud, värvitud ja hakkab juba kokku saama. (paak ja sabagondel prooviks küljes, tuleb veel KÕVASTI mudida)
Homme räägin pikemalt, siis peaks pealinnast veljed ka tagasi tulema ning saab veel rohkem kokku panna.
Varsti ka kvaliteetsemaid ja põhjalikumaid pilte.
Andreas
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Kahjuks polegi midagi eriti teinud, huvi kadus vahepeal totaalselt ja raha pole ka olnud.
Igatahes, eile panin esimest korda alles mootori tööle uue kolvi ja rõngastega. Vändast kaks korda ja töötas.
Taha olen tuled koos numbriga ära kinnitanud ning juhtmeid sai kõvasti muudetud, lõigatud, tinutatud ning teibitud. TESA teipi soovitan sellejaoks.
Vaja oleks iseenesest koonusfiltrit (svamm!), siduriheeblit (peaaegu olemas). Paak on hetkel värvist ära puhastatud ja kellegi äpardus (mõlk) ära pahteldatud. Tagumine saba tuleks ka ilusaks teha. Mõtteid on palju olnud. Kas värvida (tähendab kõvat sirgeksajamist, sest ma polnud klaasriidega osavaim) või siis nahataks näiteks. Selles osas ootaks Teie mõtteid.
Eks ma olen tegelt igasugu väikseid asju nokitsenud, mida piltidelt ei näe ja võivad tunduda tühised, kuid siiski.
Võib väga imelik tunduda, kuid ma väga ei rutta sellega. Muidugi tahaks sõita, aga see pole õige feeling sõita pooliku asjaga ja eriti ilma lubadeta. Teen seda rohkem ajaviiteks, et midagi nokitseda oleks.
Pilte kahjuks kvaliteetseid muidugi jälle ei ole, aga mingi aimu saab ikka..
Kõigepealt veidikene külarahvale nalja..
Esiosaga pean midagi veel ette võtma, et veidi ilusamaks saaks, porilaud ka puudu. Ja tagumine jalatugi on ka puudu, sellepärast on ka veidi imelik.
Tagant, umbes nii ta lõpuks jääma peaks.. Tagatuled muidu LED, kellel huvi sarnaste vastu, siis võtke ühendust.
Kvaliteet tõesti jama, luban et varsti tulevad paremad.
Andreas
Igatahes, eile panin esimest korda alles mootori tööle uue kolvi ja rõngastega. Vändast kaks korda ja töötas.
Taha olen tuled koos numbriga ära kinnitanud ning juhtmeid sai kõvasti muudetud, lõigatud, tinutatud ning teibitud. TESA teipi soovitan sellejaoks.
Vaja oleks iseenesest koonusfiltrit (svamm!), siduriheeblit (peaaegu olemas). Paak on hetkel värvist ära puhastatud ja kellegi äpardus (mõlk) ära pahteldatud. Tagumine saba tuleks ka ilusaks teha. Mõtteid on palju olnud. Kas värvida (tähendab kõvat sirgeksajamist, sest ma polnud klaasriidega osavaim) või siis nahataks näiteks. Selles osas ootaks Teie mõtteid.
Eks ma olen tegelt igasugu väikseid asju nokitsenud, mida piltidelt ei näe ja võivad tunduda tühised, kuid siiski.
Võib väga imelik tunduda, kuid ma väga ei rutta sellega. Muidugi tahaks sõita, aga see pole õige feeling sõita pooliku asjaga ja eriti ilma lubadeta. Teen seda rohkem ajaviiteks, et midagi nokitseda oleks.
Pilte kahjuks kvaliteetseid muidugi jälle ei ole, aga mingi aimu saab ikka..
Kõigepealt veidikene külarahvale nalja..
Esiosaga pean midagi veel ette võtma, et veidi ilusamaks saaks, porilaud ka puudu. Ja tagumine jalatugi on ka puudu, sellepärast on ka veidi imelik.
Tagant, umbes nii ta lõpuks jääma peaks.. Tagatuled muidu LED, kellel huvi sarnaste vastu, siis võtke ühendust.
Kvaliteet tõesti jama, luban et varsti tulevad paremad.
Andreas
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
See tagaosa pole sul jah just kõige paremini välja kukunud. Mis esiotsa puudutab, siis ümar tuli lausa karjub õige lenksu järgi, see clip-on ei ole ikka päris õige asi.
Muide, lahe mosse seal tagaplaanis, mul oli ka kunagi põhikooli keskpaigas selline. Tõstsin belarusiga veel uuema tüübi mootori peale ja tahtsin isegi 2140 ketaspidurid peale panna, kuid jõudsin enne kõveraks sõita.
Oli mu esimene ja siiani ka viimane auto. Õigemini osa autost ootab siiamaani, kuni keegi sellega mängida viitsib.
Muide, lahe mosse seal tagaplaanis, mul oli ka kunagi põhikooli keskpaigas selline. Tõstsin belarusiga veel uuema tüübi mootori peale ja tahtsin isegi 2140 ketaspidurid peale panna, kuid jõudsin enne kõveraks sõita.
Oli mu esimene ja siiani ka viimane auto. Õigemini osa autost ootab siiamaani, kuni keegi sellega mängida viitsib.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Su ümar tuli on nii lahe et asi sai otsustatud ja ma paningi sõprade meelehärmiks oma gondlid müüki.
Pealegi on ühepoolne tagakiige streetfighterile või niisama nakedile täitsa äge lisa.
Ma mõtlen selle tagaosa juures just seda et ta võiks kogukam olla, läheks paagiga paremini kokku. Või paned sa sinna paksu sadula?
Pealegi on ühepoolne tagakiige streetfighterile või niisama nakedile täitsa äge lisa.
Ma mõtlen selle tagaosa juures just seda et ta võiks kogukam olla, läheks paagiga paremini kokku. Või paned sa sinna paksu sadula?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Ratas on müügiks! Vaja oleks sabagondel lõpuni viimistleda ja nipet-näpet veel teha. Mootoris uus kolb + rõngad ja uued tihendid. On korralikult arvel ja saab ümber registreerida. Kaasa annan ka varuosasid doonorrattalt jne. Mootor 18.5kW ja passis 10kW (A1 lubadega hea sõita). Hind kokkuleppel. Küsi lisa, kõike pole siin teemas kajastatud.
Andreas
Andreas