[quote="mellpoiss"]Läheme siis asjalikumaks:
Panen siia oma moditud versiooni reeglitest ja teeme nendest kambaga mopodele sobivad.
Standard:
mootor: jaemüügis saadaolnud S50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused jääksid mängust välja!
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda on kohtunikel õigus protesti korral kontrollida koostöös omanikuga.) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase standartne leegitoru ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitus). Summuti peab olema jaemüügis saadaolnud standartne tehasetoode. Igasugune modimine keelatud.
Süüde - ise jätaksin vabaks, oli neil ju nii kontakt- kui elektronsüüdet. Tingimuseks seaksin muutumatu eelsüütenurga.
(Selle pagana nõuka elektronsüüte töökindlus jätab kõvasti soovida, lisaks on ta ehitus juba selline, et vändalaagrid peavadki laiali lendama. Katsetame hetkel hiinaka süüte paigaldamist. Tundub lihtne.)
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.
Siin ju kõik väga hästi. Arvan , et nii ka jääb.
www.sakusaaruklubi.ee