mopeedide võidusõit
nõustun priiduga säärekate ja kubatuuri osas täielikult, olgugi, et ma ei ole veel oma masinaga rajale jõudnud kipub mulle mulje jääma, et säärekad jäävad kuidagi tagaplaanile ning esiplaanile tõusevad rollerid. Rolleritega on tõesti selline lugu, et kellel rohkem raha, see saab ka kiirema masina. Rollerile ostad sa ju juppe poest juurde, sa ei pea käsitsi hakkama silindrit viilima või klapipesa keevitama.
Asja peaks hoidma võimalikult lihtsa ja kõigile arusaadava ning sellise, et esikoha võidab tõesti see, kelle sõiduoskused seda väärivad, mitte see, kellel rahakott on kõige sügavam.
Asja peaks hoidma võimalikult lihtsa ja kõigile arusaadava ning sellise, et esikoha võidab tõesti see, kelle sõiduoskused seda väärivad, mitte see, kellel rahakott on kõige sügavam.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
No aga tuletame meelde, mille pärast võrrivõidusõit üldse alguse sai?
Selleks, et iga inimene, noor või vana saaks võistelda võidusõidus.
Ja uusi võrrimootoreid vorbitakse venemaal küllaga, 2 pool tuhat on uus komplekt saada. Kahju, et just open klass kuidagi väga tagaplaanile on jäänud.
Parandus, uusi võrrimootoreid enam ei toodeta, lõpetati mõni aeg tagasi juba.
Selleks, et iga inimene, noor või vana saaks võistelda võidusõidus.
Ja uusi võrrimootoreid vorbitakse venemaal küllaga, 2 pool tuhat on uus komplekt saada. Kahju, et just open klass kuidagi väga tagaplaanile on jäänud.
Parandus, uusi võrrimootoreid enam ei toodeta, lõpetati mõni aeg tagasi juba.
Last edited by t6niz on 20. Apr 2010 21:47, edited 1 time in total.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Tore, et vähemalt Sina (endaarust) tead!t6niz wrote:No aga tuletame meelde, mille pärast võrrivõidusõit üldse alguse sai?
Selleks, et iga inimene, noor või vana saaks võistelda võidusõidus.
Ja uusi võrrimootoreid vorbitakse venemaal küllaga, 2 pool tuhat on uus komplekt saada. Kahju, et just open klass kuidagi väga tagaplaanile on jäänud.
Mulle tundub, et asi on natuke häguseks läinud. Lotlegem erinevaid klasse - võrrid: open, standard, standard 30+, korvid, hiinakad, hiinaka korvid.
lisaks veel mopeedid (V-50 ja V-501) ja rollerid.
Ma pakun, et peaks klasside alal natuke selgust looma ehk siis minu nägemuses võiks olla järgmised klassid:
50cc standard (standard võrrid, hiinakad ja mopeedid)
50cc open (open võrrid, open hiinakad, open mopeedid)
50cc korvid (sama mis 50cc open, kuid korvidega)
rollerid standard
rollerid open
Situatsioon, kus ma tulen teiselt poolt Eestit kohale oma open võrriga ja öeldakse, et rajale ei saa kuna on alla 5 sõitja on ju jabur. Sama hästi mine kohe koju tagasi... Võiks ikka rajale lasta, lihtsalt sõidad koos Standardiga või minupärast kasvõi hiinakatega. Lihtsalt arvestus toimuks eraldi.
Teiseks, miks on mopeedid piiratud Leedu tehase mootoritega? Sinna alla võiks kuuluda kõik 50cc seeriatoodang - Jawa, Tomos, Honda Monkey jne.
lisaks veel mopeedid (V-50 ja V-501) ja rollerid.
Ma pakun, et peaks klasside alal natuke selgust looma ehk siis minu nägemuses võiks olla järgmised klassid:
50cc standard (standard võrrid, hiinakad ja mopeedid)
50cc open (open võrrid, open hiinakad, open mopeedid)
50cc korvid (sama mis 50cc open, kuid korvidega)
rollerid standard
rollerid open
Situatsioon, kus ma tulen teiselt poolt Eestit kohale oma open võrriga ja öeldakse, et rajale ei saa kuna on alla 5 sõitja on ju jabur. Sama hästi mine kohe koju tagasi... Võiks ikka rajale lasta, lihtsalt sõidad koos Standardiga või minupärast kasvõi hiinakatega. Lihtsalt arvestus toimuks eraldi.
Teiseks, miks on mopeedid piiratud Leedu tehase mootoritega? Sinna alla võiks kuuluda kõik 50cc seeriatoodang - Jawa, Tomos, Honda Monkey jne.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
vastuväide !
klasside segi löömist eelnevalt kirjeldatud kujul kindlasti ei saa juhtuda. Need peavad jääma ja need on toond ka osavõtjate arvu kasvu !
See annab lihtsalt võistlejatele rohkem võimalusi kaasa rääkida kohtade jagamisel, kuid Open on jah nagu varju surmas, aga seda liita mõne teise klassiga kes pole Open-ile konkurentsi võimelised on jama ja mõtetu.
Kui see klass sureb välja siis on see paratamatu - võta hiinlane ja saad lihtsama vaevaga konkurentsis püsida ! hea soovitus, saan aru et oled juba sellele raha kulutanud.
Mõelge parem sellele, kuidas suurendada osalejate arvu ka mitte karika etappidel !
See annab lihtsalt võistlejatele rohkem võimalusi kaasa rääkida kohtade jagamisel, kuid Open on jah nagu varju surmas, aga seda liita mõne teise klassiga kes pole Open-ile konkurentsi võimelised on jama ja mõtetu.
Kui see klass sureb välja siis on see paratamatu - võta hiinlane ja saad lihtsama vaevaga konkurentsis püsida ! hea soovitus, saan aru et oled juba sellele raha kulutanud.
Mõelge parem sellele, kuidas suurendada osalejate arvu ka mitte karika etappidel !
http://www.youtube.com/watch?v=7wbYRSRz ... re=related
Vootele, Sinu pakutud variantide juures läheks selline aparaat
50cc standard (standard võrrid, hiinakad ja mopeedid) klassi?
Mõtlesid seda kõike tõsiselt või?
Vootele, Sinu pakutud variantide juures läheks selline aparaat
50cc standard (standard võrrid, hiinakad ja mopeedid) klassi?
Mõtlesid seda kõike tõsiselt või?
Re: vastuväide !
Äkki kõik sõidud karikaetappideks kuulutada, kui asi selles kinni on?Hiinlane wrote:Mõelge parem sellele, kuidas suurendada osalejate arvu ka mitte karika etappidel !
See ahvatleks kindlasti paremat osalust ja üks idee oleks veel, et selle aasta punkide järgi saaks võistlje järgmise aasta numbri, oleks ka väike stiimul ju.
st. et polnud võibolla kõige kiirem mees oma klassis aga käis ilusti kohal etappidel, noppis punktid igalt etapilt ja sõidab järgmine hooaeg nr. 1 all
st. et polnud võibolla kõige kiirem mees oma klassis aga käis ilusti kohal etappidel, noppis punktid igalt etapilt ja sõidab järgmine hooaeg nr. 1 all
Või vastupidi - karikaarvestus ja igasugune aasta tulemuste pidamine ära kaotada ja iga sõit on lihtsalt omaette sõltumatu võistlus.
Ei pea ju asi nii suur sport ka olema.
Selline pisiasi veel ka, et kuna tegu on motospordialaga, siis Eesti karikaarvestuse võistluste ja üldse kogu kv arvestussarja korraldamise õigus on ainult emf'i egiidi all ja kõik võistlused peavad olema korraldatud vastavalt föderatsiooni nõuetele ja seal litsenseeritud ja ka korraldustasud makstud. Samuti ei tohi kv võistlustel osaleda mitteükski litsenseerimata sportlane.
Ei pea ju asi nii suur sport ka olema.
Selline pisiasi veel ka, et kuna tegu on motospordialaga, siis Eesti karikaarvestuse võistluste ja üldse kogu kv arvestussarja korraldamise õigus on ainult emf'i egiidi all ja kõik võistlused peavad olema korraldatud vastavalt föderatsiooni nõuetele ja seal litsenseeritud ja ka korraldustasud makstud. Samuti ei tohi kv võistlustel osaleda mitteükski litsenseerimata sportlane.
Praegu ongi need numbrid ka nagu jumal juhatab !
esimene nr. 911, teise koha mees 61, jne.
igas klassis võiks see alata 1-st ja vastavlt eelmise hooaja tulemustele.
sellega oleks ka raja kõrval seisjatel edaspidi, selgem pilt, kes kui kiire mees tegelikult on.
Mina isiklikult võtsin mõlemale masinale nr. 1, kuna need olid lihtsalt vabad !!!
esimene nr. 911, teise koha mees 61, jne.
igas klassis võiks see alata 1-st ja vastavlt eelmise hooaja tulemustele.
sellega oleks ka raja kõrval seisjatel edaspidi, selgem pilt, kes kui kiire mees tegelikult on.
Mina isiklikult võtsin mõlemale masinale nr. 1, kuna need olid lihtsalt vabad !!!
Loodan, et kogu see jutt kehtib EESTI karikaarvestuse kohta.om wrote: Selline pisiasi veel ka, et kuna tegu on motospordialaga, siis Eesti karikaarvestuse võistluste ja üldse kogu kv arvestussarja korraldamise õigus on ainult emf'i egiidi all ja kõik võistlused peavad olema korraldatud vastavalt föderatsiooni nõuetele ja seal litsenseeritud ja ka korraldustasud makstud.
"Kükametsa" karikasari selle alla ei käi?
Kui 2005 alustasime olin ise pidevalt üks korraldajatest ja aeg näitas et päris motokrossi ja supermotoga koos korraldatud võistlustel koheldi meid nagu klounaadi kes vaheajal suurest ruuporist rajale hõigati kino tegema !!!
See ei toiminud kaua ja osavõtjaskond hajus laiali !!!
Praegu on nagu jõutud süsteemini mis toimib ja seda saab veel ainult natuke täiendada.
Sama oli ka tegelikult rollerite tulekuga kes tahtsid vaikselt siia külje alla ujuda, kuid nad ei saa aru miks neil nii vähe osavõtjaid on !!!
See ei toiminud kaua ja osavõtjaskond hajus laiali !!!
Praegu on nagu jõutud süsteemini mis toimib ja seda saab veel ainult natuke täiendada.
Sama oli ka tegelikult rollerite tulekuga kes tahtsid vaikselt siia külje alla ujuda, kuid nad ei saa aru miks neil nii vähe osavõtjaid on !!!
Re: Tervitus kaasvõistlejatele !
See ¨50 - V50(M) peaks olema esimene KUNI viimane mootor,Hiinlane wrote: Olen jälginud ka eelpool kirjutatud reegleid ja kuna ma mopeedide markidest suurt ei tea, meenuks mulle nagu ka mark ¨-62 või ¨-58 ??? (parandage kui eksin) väntadega variant, mille puhul oleks ka tingimused täidetud ja loodetavasti täiendaks võistlejate rivi.
Või oli äkki veel mingeid tüüpe, mille põhiomadused sobiksid reeglitega.
Sinna vahele mahuvad kõik ¨ tähistust omavad.(Lisaks olems ka Kovrovi tehase K tähistusega analoogid, mis ka lubatud.)
Seda peavad korraldajad ütlema, kas kataks kulud ära.Hiinlane wrote: Üks mõte veel, kuna võistlus graafik on suve perioodil suhteliselt tihe ja sõidud mööda Eestit laiali, kas ei ole mitte osavõtumaks liiga soolane
ja seetõttu kannatab osavõtjate arv ? Paljud sõidavad mitut klassi korraga.
Kas need ei võiks olla soolol 100 ja korvidel 200.- ???
Ilmselt rajaomanikud küsivad ka miskit nendelt.
Karikad ja "nänn" ei pea ju kõige "kiiskavam" olema?
Minu mõtteid ka.
Kuna enamus võrrinduse ja vene päritolu mopeediteemat on nostalgia, siis seda nostalgiat õpetada noortele, kes oma isagi suust kuuleb *mis sa selle vene pasaga n***id, osta hiina roller*, siis on tõeliselt raske seda konsepti jatkusuutlikuna hoida. Kuid samas mopeedikultuuri ja populariseerimise edendajana on igasugune võrrivõidusõitmine vägagi teretulnud asi, ma usun et ka roheliselt mõtlejate hulgas. Soome vabariigis hommikul tööle sõites näen liikluses hordide kaupa rollereid, mille lenksus istuvad retuusides ja juuksed kiivri alt lehvimas just kaunima soo esindajahakatised. Seega rollerimajandus on kasvav osa ja selle kaasamine võidusõitmisesse on oluline osa. Kui Eestis rollerid registrise jõuavad ja nendest noorte huligaanide maine välja juuritakse, siis ilmselt on rolleri klass kõige suurema osavõtjate arvuga. Võrride väljasuremist aga ilmselt ei suudeta vältida ja rolleriteema aitab sellele tugevalt kaasa. Ka kahekäiguliste ehitamine läheb aasta aastalt kallimaks, kuna juppide valmistamine tahes tahtmata hääbub ja custom juppe paljud enam lubada ei saa. Need kes siis loobuvad, kui võidu tahavad sõita, valivadki ilmselt standard rolleri või alternatiivi, kui seda pakutakse. Seega tulevikule mõeldes peakski vaatama mis turule tulemas on potensiaalselt ja proovida ennetada osavõtmist ka nö uue klassi loomisega. Veel ei ole eestisse toodud lõunaeuroopast alternatiivmopeede, kuid niikui nendega liiklemine saab olema ekstreemspordist turvalisem, keegi neid hakkab raudselt turustama ja siis võiks olla ka võimalus selliste riistapuudega rajale tulla.
See karikateema ja EMF-i rahanorimise probleem jääb õhku kummitama ilmselt igaveseks ja muutub suuremaks, kui osavõtjate arv suureneb. Rollerid ilmselt kolivadki profesionaalsel tasemel mõne aasta jooksul nende hõlma alla. Seega oleks vaja alustada dialoogi ka nendega, et nad suudaksid aru saada vahest rahvaspordi ja võistlusspordi vahel. Ilma kokkulepeteta ja eeltöö tegemiseta sõbralikku lahendit vaevalt et tekib.
Kuna enamus võrrinduse ja vene päritolu mopeediteemat on nostalgia, siis seda nostalgiat õpetada noortele, kes oma isagi suust kuuleb *mis sa selle vene pasaga n***id, osta hiina roller*, siis on tõeliselt raske seda konsepti jatkusuutlikuna hoida. Kuid samas mopeedikultuuri ja populariseerimise edendajana on igasugune võrrivõidusõitmine vägagi teretulnud asi, ma usun et ka roheliselt mõtlejate hulgas. Soome vabariigis hommikul tööle sõites näen liikluses hordide kaupa rollereid, mille lenksus istuvad retuusides ja juuksed kiivri alt lehvimas just kaunima soo esindajahakatised. Seega rollerimajandus on kasvav osa ja selle kaasamine võidusõitmisesse on oluline osa. Kui Eestis rollerid registrise jõuavad ja nendest noorte huligaanide maine välja juuritakse, siis ilmselt on rolleri klass kõige suurema osavõtjate arvuga. Võrride väljasuremist aga ilmselt ei suudeta vältida ja rolleriteema aitab sellele tugevalt kaasa. Ka kahekäiguliste ehitamine läheb aasta aastalt kallimaks, kuna juppide valmistamine tahes tahtmata hääbub ja custom juppe paljud enam lubada ei saa. Need kes siis loobuvad, kui võidu tahavad sõita, valivadki ilmselt standard rolleri või alternatiivi, kui seda pakutakse. Seega tulevikule mõeldes peakski vaatama mis turule tulemas on potensiaalselt ja proovida ennetada osavõtmist ka nö uue klassi loomisega. Veel ei ole eestisse toodud lõunaeuroopast alternatiivmopeede, kuid niikui nendega liiklemine saab olema ekstreemspordist turvalisem, keegi neid hakkab raudselt turustama ja siis võiks olla ka võimalus selliste riistapuudega rajale tulla.
See karikateema ja EMF-i rahanorimise probleem jääb õhku kummitama ilmselt igaveseks ja muutub suuremaks, kui osavõtjate arv suureneb. Rollerid ilmselt kolivadki profesionaalsel tasemel mõne aasta jooksul nende hõlma alla. Seega oleks vaja alustada dialoogi ka nendega, et nad suudaksid aru saada vahest rahvaspordi ja võistlusspordi vahel. Ilma kokkulepeteta ja eeltöö tegemiseta sõbralikku lahendit vaevalt et tekib.
Haarame mopeedil kolvist!
See et võta hiinlane või standard säärekas oli öeldud konkreetsele isikule heatahtliku soovitusena, kuna suurt kala ta sellest august püüdma ei hakka.
rolleritele oleks tulnud teha kohe 2 klassi, 50cm3 ja siis avatud ehk Open, olgu ta siis 70cm3 või 86cm3.kuidas kokku lepitakse, 2 ja 4 taktilise koos.
Praegu oli ta ju Viljandis nii et 3 meest sõitsid võidu ja kui minnakse Põltsamaa kardirajale siis on vahed veed suuremad.
50cm3 klass annaks võimaluse selles karusellis otse poest ja tänavalt tulnud huvilistele ennast proovile panna !
Ja miks mitte ei võiks nii öelda lõunaeuroopast alternatiivmopeede rajal olla koos vene mopeedidega, kui kubatuur 50cm3 ja 2 käiku, mis seal vahet on kui väljanägemine teine aga kõik tehnlised tingimused on täidetud.
rolleritele oleks tulnud teha kohe 2 klassi, 50cm3 ja siis avatud ehk Open, olgu ta siis 70cm3 või 86cm3.kuidas kokku lepitakse, 2 ja 4 taktilise koos.
Praegu oli ta ju Viljandis nii et 3 meest sõitsid võidu ja kui minnakse Põltsamaa kardirajale siis on vahed veed suuremad.
50cm3 klass annaks võimaluse selles karusellis otse poest ja tänavalt tulnud huvilistele ennast proovile panna !
Ja miks mitte ei võiks nii öelda lõunaeuroopast alternatiivmopeede rajal olla koos vene mopeedidega, kui kubatuur 50cm3 ja 2 käiku, mis seal vahet on kui väljanägemine teine aga kõik tehnlised tingimused on täidetud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Jah kõik on ilus, aga säärude klasside rohkus on hetkel imho jama. Igas klassis 5 sõitjat (ok võib-olla Standardis on rohkem) ja veel lisaks kõik klassid sõidavad eraldi!
Alguspäevil lasti kõik ju korraga rajale, mis siis nüüd viga on?
Ikkagi pakun, et osa klasse võiks kokku viia. Millised need oleks, jääb siin vaidluse küsimuseks. mina arvan, et vähemalt hiinakad ja säärud võiks olla ühes klassis. Niikuinii kaovad säärud vähehaaval ära, kuna juppe jääb turul vähemaks, nii saaks toimuda sujuv üleminek ühelt tehnikalt teisele.
Äkki siis nii:
50cc standard (standard säärud, hiinakad, V-50 ja selle sugulased)
50cc open (viilitud säärud, hiinakad ja V-50d)
50cc korvid (sama mis open, korvidega).
Põhjus, miks ma mopod siia patta paneks, on selles, et neil on siiski enam-vähema samad kiirusomadused ning samuti on senised sõidud (õigemini 1 sõit) toimunud koos säärudega. Kui asjad niikuinii koos rajal on, milles siis probleem?
Alguspäevil lasti kõik ju korraga rajale, mis siis nüüd viga on?
Ikkagi pakun, et osa klasse võiks kokku viia. Millised need oleks, jääb siin vaidluse küsimuseks. mina arvan, et vähemalt hiinakad ja säärud võiks olla ühes klassis. Niikuinii kaovad säärud vähehaaval ära, kuna juppe jääb turul vähemaks, nii saaks toimuda sujuv üleminek ühelt tehnikalt teisele.
Äkki siis nii:
50cc standard (standard säärud, hiinakad, V-50 ja selle sugulased)
50cc open (viilitud säärud, hiinakad ja V-50d)
50cc korvid (sama mis open, korvidega).
Põhjus, miks ma mopod siia patta paneks, on selles, et neil on siiski enam-vähema samad kiirusomadused ning samuti on senised sõidud (õigemini 1 sõit) toimunud koos säärudega. Kui asjad niikuinii koos rajal on, milles siis probleem?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Seda ei toeta keegi ja see ei lähe mitte kohe. See lõhub klassid ära ja seda pole vaja !!!
Ainuke koht kus me kohtuda võiksime on vahepeal räägitud superfinaal, kuhu pääsesks iga soolo klassi 3 paremat ja selle superfinaali ajaks võiks olla lubatud ka standardil ja Hiinlasel näiteks sumbutaja vahetus( ainult superfinaaliks)
See lisaks sellele sõidule kõvasti vürtsi ja konkurents oleks tihedam.
Ainuke koht kus me kohtuda võiksime on vahepeal räägitud superfinaal, kuhu pääsesks iga soolo klassi 3 paremat ja selle superfinaali ajaks võiks olla lubatud ka standardil ja Hiinlasel näiteks sumbutaja vahetus( ainult superfinaaliks)
See lisaks sellele sõidule kõvasti vürtsi ja konkurents oleks tihedam.
No krt. mida ma pean siis tegema! Variant 1 on et tulen oma openiga raja äärde ja riskin sellega, et saadetakse kohta, kus päike ei paista.Hiinlane wrote:Seda ei toeta keegi ja see ei lähe mitte kohe. See lõhub klassid ära ja seda pole vaja !!!
Variant 2 on visata tehtud töö ära ja osta hiinaka mootor. Mis mulle ei imponeeri, kuna puudub igasugune forsserimise võimalus. Oleks kasvõi resokas lubatud, võiks ju mõelda...
Variant 3 visata raami vahele mopo mootor - tõenäoliselt kõige kallim variant ja uue mootori ehitamine võtaks kõvasti aega.
Variant 4 loobuda üldse asjast.
Kuidas päästa open klass? Miks on sõitjaid seal nii vähe - tehnika on ju olemas, veel 1-2 aastat tagasi oli openis mitukümmend sõitjat.
Pakuks siis veel ühe variandi - loobume üldse sääru openist ja teeme uue hiinaka openi.
ma nõustun vootelega, ma ei tahaks küll, et kui ma oma kolm aastat higi ja vaeva ükskord raja äärde toon ja siis mulle öeldakse, et sorry, sa ei saa sõita, siis on mul küll väga nõme olla.
aga miks ei võiks olla üks open klass?
Koos hiinakate ja vene openitega, siis saab näha, kas uus tehnika suudab vene omaga konkurentsis püsida.
aga miks ei võiks olla üks open klass?
Koos hiinakate ja vene openitega, siis saab näha, kas uus tehnika suudab vene omaga konkurentsis püsida.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Üks pisike soovitus - võtke natuke väiksema mastaabiga neid forseerimis töid ja teil jaguks auru ka võidusõidu jaoks.
Hetkel läheb kõik mootori ehituseks !!!
3 aastat mootorit ehitada, on minu arust liiast !
See pärast võtsin isegi nüüd tagasi tulles kõige lihtsama ja PAREMA algmaterjali variandi milleks on hiina mootor.
natuke vaatasin sisemust ka ja TÖÖTAB !!!
Hetkel läheb kõik mootori ehituseks !!!
3 aastat mootorit ehitada, on minu arust liiast !
See pärast võtsin isegi nüüd tagasi tulles kõige lihtsama ja PAREMA algmaterjali variandi milleks on hiina mootor.
natuke vaatasin sisemust ka ja TÖÖTAB !!!
Täna sain vastuse läti sõbralt Bikernieku sõidu kohta.
Räägib, et uus rajadirektor võidusõitu ei korraldagi, tuleb ainult mingi paraad või värk.
Jama küll, selle nimel saigi need mopod ehitatud, et lätlasi nende kodus rinkal "loputada" proovida.
Nüüd ainuke võimalus pillid krossiks kohandada ,sest neid sõite neil seal ikka toimub. Ma juba nii vana, et seda mitte ette võtta.
Peaks ikka meil endil neid masinaid juurde tekkima, muidu saame ainult seenel nendega käia.
Mille taga asi seisab, mehed?!
Räägib, et uus rajadirektor võidusõitu ei korraldagi, tuleb ainult mingi paraad või värk.
Jama küll, selle nimel saigi need mopod ehitatud, et lätlasi nende kodus rinkal "loputada" proovida.
Nüüd ainuke võimalus pillid krossiks kohandada ,sest neid sõite neil seal ikka toimub. Ma juba nii vana, et seda mitte ette võtta.
Peaks ikka meil endil neid masinaid juurde tekkima, muidu saame ainult seenel nendega käia.
Mille taga asi seisab, mehed?!
Olles täna telefoniühenduses korraldajaga siis tänane info juba parem.
Võidusõit siiski toimub. Esialgu küll klassid veel segased, aga on lootust, et seegi asi lähipäevil selgineb.
Kuuldavasti lisaks meiepoolsele ka lätlaste surve korraldajatele päris suur võidusõidu kasuks. Kes see ikka viitsib niisama mööda "rinkat" tiirutada.
Niiet mehed, "tööle".
Hetkeseisuga meie "tiim" igatahes tegutseb mineku nimel.
Ametlikku infot siis lühidalt google translatori abiga siit: http://translate.google.com/translate?j ... l=lv&tl=ru
Võidusõit siiski toimub. Esialgu küll klassid veel segased, aga on lootust, et seegi asi lähipäevil selgineb.
Kuuldavasti lisaks meiepoolsele ka lätlaste surve korraldajatele päris suur võidusõidu kasuks. Kes see ikka viitsib niisama mööda "rinkat" tiirutada.
Niiet mehed, "tööle".
Hetkeseisuga meie "tiim" igatahes tegutseb mineku nimel.
Ametlikku infot siis lühidalt google translatori abiga siit: http://translate.google.com/translate?j ... l=lv&tl=ru
Selle ulmenobeda rohelise Delta juba eakama omanikuga õnnestus paar sõna juttu ka puhuda. Sell olla teeninud omalajal koos selliste meeste nagu Till ja Mürk mingis Nõuka spordiroodus, niiet mootori "käimapanemise" kogemusi peaks olema.
Selle Delta mootori sees pole midagi algupärast, umbes 2000 ¤ olla sinna sisse pandud, pole ka ime, et liigub. "Hunt lambanahas!"
Ja "Tiiduonu" ei tegelenud millegi muuga, vaid kindlustas minu tagalat, blokeerides konkurentidele tee!
Parimad pildid, milledelt kogu FUN paistab: Alnis Garkajis
http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/foto/ ... index.html
Kahetsege, kes ei tulnud.(peale meie oli veel ainult üks eesti juurtega tüdruk )
Selle Delta mootori sees pole midagi algupärast, umbes 2000 ¤ olla sinna sisse pandud, pole ka ime, et liigub. "Hunt lambanahas!"
Ja "Tiiduonu" ei tegelenud millegi muuga, vaid kindlustas minu tagalat, blokeerides konkurentidele tee!
Parimad pildid, milledelt kogu FUN paistab: Alnis Garkajis
http://www.alnisg.id.lv/alnis/hob/foto/ ... index.html
Kahetsege, kes ei tulnud.(peale meie oli veel ainult üks eesti juurtega tüdruk )
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Vägisi tundub, et seekord vajalikku kogust mopomeestest kokku ei saa.izh350 wrote: On foorumirahva hulgast tulijaid ka?
Võiks ikka nii palju tulijaid olla, et saaks stardiks vajaliku hulga mopeede ka kokku .
Ise tuleksin ikka, kui rajale pääseks.
Eks uurime Virksi käest mõni päev varem, kas peale meie ka keegi on kirja ennast pannud.