Kauri, Iz Planeta 3-01 1981 ja Iz Jupiter 2k 1968.
Kauri, Iz Planeta 3-01 1981 ja Iz Jupiter 2k 1968.
Sai siis kokku "hangitud" selline masin. Mootor pidavat olema I¸ 56 oma ja raam on birka järgi Planeta 3. Siin kohal küsimus, et enamik juppe, mis masinaga sain (porilauad, paak, tuled) on aga Planeta 4 mudelilt. Kas tegu on mingi ülemineku mudeliga? Birkal on kirjas ainult, et tegu on Planeta 3-ega.
Raami sain oma sugulaselt, kes seda siis nii õelda edasi "pärandas" ja maksma läks ta mulle ainult ära toomise vaeva. Õnneks on suurem osa juppe olemas (suurem osa "mudrut" pole pildil, aga minu hinnangu järgi peaks masina enam-vähem kokku saama ja puudu on ainult väiksemaid detaile). Mootori ostsin ühelt kaasfoorumlaselt ja ilmselt see vajab veidike kõpitsemist.
Esiteks plaaniks masina kokku lappida, et puudu olevad detailid leida ja ehk isegi üks väike testi sõit teha. Hiljem tahaks masina korralikult üle värvida ja väga heasse korda saada.
Ja juba on tekkinud ka mõned küsimused:
1)Tagumine porilaud koosneb kahest (või kolmest?) tükist, üks kinnitub raami külge, teine peaks kinnituma porilaua külge ja ikka jääb tükike porilauda puudu, seega sadula all on veel tükike plekki?
2)Paak on 4nda seeria masinalt, kas see on originaal või peaks käima sellel 3nda seeria oma? Veel pole ma mõistnud, kuidas peaks paagi esimene ots kinnituma.
3)Kas esimene porilaud pärineb üldse I¸-ilt?
4)Esimesed mootorikinnitused on lahendatud plaatidega või on raamilt mõni tükk maha lõigatud?
Veel pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/57808153
Last edited by Kauri on 05. Jul 2011 00:37, edited 5 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Nüüd siis juba paar päeva masina ümber nõutu näoga ringi käidud. Vaikselt üritan nimekirja puudu olevatest asjadest teha ja asju, mida on puudu on ikka üsna palju. Paljudele oma küsimustele olen saanud ka vastused, siiski on mulle segaseks jäänud, missugused esihargi laagrid iz-il käivad? Või on see üldse lahendatud lahtiselt esiharki laotud kuulidega?
Tegu on ikka Planeta 3.01. Sellel on juba paak uuema põlvkonna oma,kuid tegu on Planeta 3ga. Omab 6V süsteemi, kuid silinder ja mootori ülekanded peaks planeta 4 omad olema. Ei oma seda plokki nagu minu Jupiter 4 vaid on tavalise laternaga nagu Planeta 3/Jupiter 3l.
Muudest asjadest pean uurima, mul peaks olema ka originaalse ja rikkumata
masinate fotosid.
Üritan välja otsida, soovin edu tegemisel, isegi otsin sellist Planetat juba aastaid millegi pärast satun jupiteride otsa.
Muudest asjadest pean uurima, mul peaks olema ka originaalse ja rikkumata
masinate fotosid.
Üritan välja otsida, soovin edu tegemisel, isegi otsin sellist Planetat juba aastaid millegi pärast satun jupiteride otsa.
Olen sellega tuttav, lihtsalt kahtlesin, kas minu masin on sama, mis pildil. Minu arust peaks olema "birkal" kirjas siis ka planeta 3-01 aga minu omal on seal ainult 3. Kahtlustan, et birka võib olla vahetatud vanema vastu. Veel selline huvitav asi ka, et keerasin tagumise lambi maha ja vaatasin, mis aastal see toodetud oli, birka väidab, et masin on aastast 1981, lamp on aga 1984 aastal valmistatud. Kindlalt ei tea siiski midagi.
Veel mõned ringid ümber masina tehtud, suurt midagi tehtud pole saanud. Plaanis oli hakata eile masinat kokku panema, mis osaliselt ka õnnestus. Nimelt said külge tööriista kastid, olin veidi valed poldid/mutrid ostnud ja seega rohkem suurt midagi teha ei saanud. Veel juhtus selline tore asi, et sugulane kellelt raami sain helistas nädala sees ja ütles, et leidis veel ühed amordid. Õnneks olid need esimesed ja just sellised, mis mul puudu. Ühe amorditoruga on probleem, nimelt vedru on lahtiselt sees ja ma ei saa kätte seda "vart" mille vahele peaks olema vedru. Jutt on segane, aga ehk keegi sai aru ja oskab/viitsib aidata.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Ma natuke vaidleks, nimelt olen ma viit Planeta 3 näinud ,mis jäävad vahemikku 1979-1981.a Vaid ühel oli see 4 seeria kroomitud tagaporilaud, teistel kõigil olid veel Jupiter/Planeta 3 tagaporilaud. Lisan ka ühe foto 1981.a masinast,mis on 98% originaal ja 1 omaniku käes olnud.madeinussr wrote:Nagu neljandal seerial.Kauri wrote:Oskab keegi anda pilti milline võiks välja näha tagumine porilaud? Selline nagu on 3ndal saaerial või siis juba uuem 4nda oma?
[/URL]
Miks sa nii arvad?urmet48 wrote:Viimasel pildil oleva masina esiporilauas pole küll väga kindel, kuid muu kõik on puhas Planeta 3.
Enda poolt võin kinnitada,et seda esiporikat pole konkreetsel masinal keegi maha võtnud, poldid on ka tehase omad. See porilaud peaks olema Planeta 3 alates 1977.a alates.
Mul karvane tunne, et vana porilaud on olnud ka seda suuremat tõugu, kuid seda on kuskil tublisti lõigutud. Selline sadul ja tagumine porilaud peaks mul veel ühelt klassivennalt saada olema. Iseasi muidugi millal see lõpuks minuni jõuab...
Ja olen ma midagi teinud ka? Kahjuks mitte väga. Suurem töö, mis tehtud sai, on see, et sai sorteeritud kastid läbi ja vaadatud järgi, mida on ja mida mitte. Üllatavalt paljud puudu olevad asjad tulid kastidest välja. Kuna talvel oli garaa¸i ebasõbralikult külm siis masinat rohkem puutunud pole. Sügisel sai tegeldut tagumise piduri süsteemi külge panemisega. Lähemas tulevikus (kui terve lõpuks olen) tahan masinale tagumise ratta alla saada ja pidurid külge (lõplikult hetkel) panna. Peale seda hakkan selle kraatriga tegelema mis paagi sees on. Ilmselt keeran külge ka nii palju juppe kui mul olemas on.
Vaikselt veeretan värvimis mõtteid. Naabril on püstol ja ehk tal oleks viitsimist väikse raha eest töö ettevõtta. Aga sellest juba tulevikus. Plaan on teha miskit punast tooni paak, porilauad, küljekarbid jms "tavaliselt värvilised" tükid. Värvimisse läheks kahe tsikkli tükid.
Ja olen ma midagi teinud ka? Kahjuks mitte väga. Suurem töö, mis tehtud sai, on see, et sai sorteeritud kastid läbi ja vaadatud järgi, mida on ja mida mitte. Üllatavalt paljud puudu olevad asjad tulid kastidest välja. Kuna talvel oli garaa¸i ebasõbralikult külm siis masinat rohkem puutunud pole. Sügisel sai tegeldut tagumise piduri süsteemi külge panemisega. Lähemas tulevikus (kui terve lõpuks olen) tahan masinale tagumise ratta alla saada ja pidurid külge (lõplikult hetkel) panna. Peale seda hakkan selle kraatriga tegelema mis paagi sees on. Ilmselt keeran külge ka nii palju juppe kui mul olemas on.
Vaikselt veeretan värvimis mõtteid. Naabril on püstol ja ehk tal oleks viitsimist väikse raha eest töö ettevõtta. Aga sellest juba tulevikus. Plaan on teha miskit punast tooni paak, porilauad, küljekarbid jms "tavaliselt värvilised" tükid. Värvimisse läheks kahe tsikkli tükid.
Aga paak on selline nagu 3nda seeria masinatel või 4nda oma?Renegade wrote:Minu planeta 3 ka täpselt sama esiporikaga.Minu pill on aastast 1981.
On kellegil häid mõtteid, kuidas see hiigel mõlk paagist kätte saada? Lükkan midagi paagi sisse ja löön haamriga peale? Keevitan välja poole mutri ja sikutan välja? Mingit muud head lahendust?
Mina lasin ühe paagi mõlgi mingi spetsiaalse punktkeevitusseadmega välja tõmmata. Väga hea töö oli. Pahtlit läks minimaalselt hiljem. Kui koduste vahenditega tahad teha, siis minu arvates on kõige mõistlikum lahendus ikkagi mingi varras külge punktida ja siis haamriga üritada välja koputada.Kauri wrote: Esimesel pildil on paagis mõlki näha, vähemalt mingil määral.
Mõned küsimused veel (jah, üks loll jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata). Nimelt:
1) Mis mõõduga ja mis kujuga võiks olla mootori esimesed kinnitused? Oleks neid mõistlik ise teha? Kui jah siis kui paksust materialist?
2) Võisid tõesti kunagi tehasest tulles olla mootorrattas tibukollane (nagu nt näha paagil: http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/57808157/ )?
3) Kellegil on pakkuda tagumist porilauda ja sadulat?
1) Mis mõõduga ja mis kujuga võiks olla mootori esimesed kinnitused? Oleks neid mõistlik ise teha? Kui jah siis kui paksust materialist?
2) Võisid tõesti kunagi tehasest tulles olla mootorrattas tibukollane (nagu nt näha paagil: http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/57808157/ )?
3) Kellegil on pakkuda tagumist porilauda ja sadulat?
Kauri wrote: 1) Mis mõõduga ja mis kujuga võiks olla mootori esimesed kinnitused? Oleks neid mõistlik ise teha? Kui jah siis kui paksust materialist?
Originaaldetaili paksus on ca 2 mm. Isiklikult arvan, et lihtsam oleks kelleltki originaaldetailid hankida, sest nn uuemate masstootmises olnud Izide detaile jagub erinevates kuurides-garaa¸ides veel aastateks.
Varsti saab pilte. Väike edasi minek on siiski olnud. Tekkinud on paar küsimust:
1) Kes ja kus tegeleb väntvõlli laagrite vahetusega (jutt siis kepsu laagritest? Kas on kasulikum laagreid vahetada või uus väntvõll osta? Palju uus maksab ja kus seda leida? Palju väntvõlli laagrite vahetus maksab?
2) Kas Iz-56 mootoris on võimalik kasutada Planeta 3 väntvõlli? Selleks tuleb vahetada ka sidur ja süüde?
3) Kuidas summutid raamile kinnituvad?
1) Kes ja kus tegeleb väntvõlli laagrite vahetusega (jutt siis kepsu laagritest? Kas on kasulikum laagreid vahetada või uus väntvõll osta? Palju uus maksab ja kus seda leida? Palju väntvõlli laagrite vahetus maksab?
2) Kas Iz-56 mootoris on võimalik kasutada Planeta 3 väntvõlli? Selleks tuleb vahetada ka sidur ja süüde?
3) Kuidas summutid raamile kinnituvad?
Seda pead otse uurima teenust pakkuvatelt firmadelt, sest vaevalt, et keegi sul siin foorumis oskab hindu panna. Kusagil oli teema erinevate motopoodide kontaktidega. Helista ja küsi, et kas Planeta kepsu on müügil ning kas ka vahetavad ja mis hinnaga.Kauri wrote: 1) Kes ja kus tegeleb väntvõlli laagrite vahetusega (jutt siis kepsu laagritest? Kas on kasulikum laagreid vahetada või uus väntvõll osta? Palju uus maksab ja kus seda leida? Palju väntvõlli laagrite vahetus maksab?
On küll võimalik kasutada. Väntvõll on kõikidel Planetadel samade mõõtmetega. ja peaks sobima alates 49-st (või isegi 350-st) kuni P5-niKauri wrote: 2) Kas Iz-56 mootoris on võimalik kasutada Planeta 3 väntvõlli? Selleks tuleb vahetada ka sidur ja süüde?
Summuti kinnitub raamile kahes punktis. Esimene asub mootori all ning kinnitub samasse kohta, kuhu jalaraud. Jalaraud on ka nn distantspuks raami ja summuti kinnituskõrva vahel.Kauri wrote: 3) Kuidas summutid raamile kinnituvad?
Summuti tagumine kinnitus asub raamil tagaistuja jalaraua kinnituskoha vahetus läheduses. Spetsiaalne koht raamil kohe summuti kinnitamiseks. Mainin veel kindlasti ära, et summuti esimene kinnituskõrv peab vaatama maha ja tagumine taevasse.
Sai endale augusti lõpus selline põnev aparaat koju veetud nagu Iz Jupiter 2k. Tootmis aasta oli 1968. Masin on üsna kaua seisnud aga mis siin rääkida, välja näeb selline:
Vigadest: karburaatoris puudub segusiibrist nõel ja ujuk uppus. Ujuk tänaseks päevas terve vastu vahetetud. Eelmise omaniku sõnul polnud ühel silindril sädet, tema kahtlustas riknenud süütepooli peale uurimist aga selgus, et viga oli hoopis kontaktidest, ka need said poest uued ostetud. Kõik suurem viga oli aga see, et masin oli seisnud kevadest ilma küünaldeta ja seega olid kolvid kinni jäänud, aga tänu taevale tulid need üsna lihtsalt lahti. Mõned väiksemad asjad on puudu ka: siduri tross (poest uus ostetud), süütemängu ette käiv väike kaan. Veel puudus laadimisreleel kaan ja seega oli see üsna oksüdeerunud, relee oli mul õnneks olemas. Nendest juppidest, mis puudu oleks väga huvitatud. Külgkorvist (mida piltidel pole), nimelt on külgkorvist olemas raam, ratas ja porilaud, "küna" on aga puudu. Selle leidmisega aga kiiret pole, tahan masina esmalt käima saada ja see järel võib külgkorvile mõtlema hakata. Ilmselt värvin masina kunagi peale käima saamist üle. Küsiks, palju külgkorvi küna maksta võiks? Loodan, et leian peadselt vajalikud puudu olevad osad ja saan käivitumist proovima hakata.
Ja mis Planetaga? Üks mõte on. Toon ilmselt mingi aeg doonori, kus pealt saan kõik vajalikud puudu olevad jupid. Doonor on valmis vaadatud.
Vigadest: karburaatoris puudub segusiibrist nõel ja ujuk uppus. Ujuk tänaseks päevas terve vastu vahetetud. Eelmise omaniku sõnul polnud ühel silindril sädet, tema kahtlustas riknenud süütepooli peale uurimist aga selgus, et viga oli hoopis kontaktidest, ka need said poest uued ostetud. Kõik suurem viga oli aga see, et masin oli seisnud kevadest ilma küünaldeta ja seega olid kolvid kinni jäänud, aga tänu taevale tulid need üsna lihtsalt lahti. Mõned väiksemad asjad on puudu ka: siduri tross (poest uus ostetud), süütemängu ette käiv väike kaan. Veel puudus laadimisreleel kaan ja seega oli see üsna oksüdeerunud, relee oli mul õnneks olemas. Nendest juppidest, mis puudu oleks väga huvitatud. Külgkorvist (mida piltidel pole), nimelt on külgkorvist olemas raam, ratas ja porilaud, "küna" on aga puudu. Selle leidmisega aga kiiret pole, tahan masina esmalt käima saada ja see järel võib külgkorvile mõtlema hakata. Ilmselt värvin masina kunagi peale käima saamist üle. Küsiks, palju külgkorvi küna maksta võiks? Loodan, et leian peadselt vajalikud puudu olevad osad ja saan käivitumist proovima hakata.
Ja mis Planetaga? Üks mõte on. Toon ilmselt mingi aeg doonori, kus pealt saan kõik vajalikud puudu olevad jupid. Doonor on valmis vaadatud.
Tegelikult on olemas ka selline mudel nagu 3-02.
3-01 varasemad versioonid erinesid tavalisest 3-st väliselt vaid esimese porilaua, tagaamortide ning sumbutite poolest (samad, mis 4. seerial). Nii paak, tagumine porilaud kui ka tagumine tuli oli ikka veel 3. seeria oma. Veel üheks suuremaks erinevuseks oli juba K-62 karburaatori kasutamine.
Vahetult enne 3-02-le üleminekut hakati lisaks eelpooltoodule kasutama uuemat tagatuld ja uuemat paaki.
3-02 oli juba väliselt pea identne 4. seeriaga, välja arvatud esituli (mis oli ikka veel 3. seeria oma). Samuti mindi üle juba 12-voldile. Neid tehti nii vanema sadulaga (valdavalt siiski ilma sangata) kui ka juba uuemaga (pealt sirgem).
Aga siinkohal pole lõplik tõde päris ühene, sest need 2 üleminekumudelit olid tihti komplekteeritud veel ka vanade laojääkidega või siis vastupidi - katsetati ka veel ilmumata 4. seeria detaile. Nii et ärge siin sellega riidu minge.
Muide - see, kas porilauad ja muud detailid olid kroomi all või mitte, ei olnud seotud aastaarvuga. Lihtsalt osad tehti odavamad ja osad kallimad. Neil oli ka eraldi hinnakiri ja rahva seas olid kroomimata siklid ka tuntud kui "selskie".
Ja birka peal oli reeglina ikka kirjas kas 3-01 või 3-02.
3-01 varasemad versioonid erinesid tavalisest 3-st väliselt vaid esimese porilaua, tagaamortide ning sumbutite poolest (samad, mis 4. seerial). Nii paak, tagumine porilaud kui ka tagumine tuli oli ikka veel 3. seeria oma. Veel üheks suuremaks erinevuseks oli juba K-62 karburaatori kasutamine.
Vahetult enne 3-02-le üleminekut hakati lisaks eelpooltoodule kasutama uuemat tagatuld ja uuemat paaki.
3-02 oli juba väliselt pea identne 4. seeriaga, välja arvatud esituli (mis oli ikka veel 3. seeria oma). Samuti mindi üle juba 12-voldile. Neid tehti nii vanema sadulaga (valdavalt siiski ilma sangata) kui ka juba uuemaga (pealt sirgem).
Aga siinkohal pole lõplik tõde päris ühene, sest need 2 üleminekumudelit olid tihti komplekteeritud veel ka vanade laojääkidega või siis vastupidi - katsetati ka veel ilmumata 4. seeria detaile. Nii et ärge siin sellega riidu minge.
Muide - see, kas porilauad ja muud detailid olid kroomi all või mitte, ei olnud seotud aastaarvuga. Lihtsalt osad tehti odavamad ja osad kallimad. Neil oli ka eraldi hinnakiri ja rahva seas olid kroomimata siklid ka tuntud kui "selskie".
Ja birka peal oli reeglina ikka kirjas kas 3-01 või 3-02.
Üle pika aja sai siis jälle käed natuke õliseks tehtud. Nimelt sai peale pandud uus kett, vanad kontaktid maha keeratud, laadimisrelee asendatud uuega ja muud pisemat pudi-padi. Sellega seoses on hunnikute kaupa lolle küsimusi tekkinud. Nimelt:
1) Kus august kallatakse mootorile õli käigukasti, kas tõesti mootori küljel asuvast väikesest luugist (millel on õli varras) või on mingi parema ligipääsetavusega koht ka olemas?
2) Kui pikad mis mõõduga pulgad hoiavad nukkmuhvi magneti küljes? Seal generaatori jaoks ka mingi pulk?
3) http://www.motoonline.ee/mudelid?catego ... uct_id=865
Kas see aku sobib?
4) Kas pulk mis läheb keti esimese hammasratta sisse (ja on siduri lülitumiseks vajalik) peabki väga kergesti seal sees liikuma? (vajadusel üritan pildid teha)
1) Kus august kallatakse mootorile õli käigukasti, kas tõesti mootori küljel asuvast väikesest luugist (millel on õli varras) või on mingi parema ligipääsetavusega koht ka olemas?
2) Kui pikad mis mõõduga pulgad hoiavad nukkmuhvi magneti küljes? Seal generaatori jaoks ka mingi pulk?
3) http://www.motoonline.ee/mudelid?catego ... uct_id=865
Kas see aku sobib?
4) Kas pulk mis läheb keti esimese hammasratta sisse (ja on siduri lülitumiseks vajalik) peabki väga kergesti seal sees liikuma? (vajadusel üritan pildid teha)
Täna sai siis selline "hiiglaslik" ettevõtmine teoks tehtud, et sai kraan ära puhastatud. Kraanist avastasin kellegi kodukootud tihendi, mis aga polnud bensiini kannatanud ja see läbi ära lagunenud. Kraanis oli ka üsna korralik kogus mingit puru. Paaki raami külge proovides avastasin et 8mm läbimõõduga pulk paagi esimesest kinnitus august läbi ei lähe. Paak ju peab 8mm pulgaga raami külge kinnituma või olen millestki valesti aru saanud? Veel sai mootorisse sisse lastud diisel kütus, et mootor puhastada ja kontrollida, ega mootor kuskil ei leki. Senini tundub asi pidavat, eks näeb mis värvi ollus sealt homme välja tuleb. Peale seda panen õli sisse.
Planetale on nii mõnigi põnev detail lisandunud, varsti pildid ehk.
1) Paak kinnitub eest raami külge 8mm pulgaga või kuidagi teisiti?
Kontaktide külge ühendamisel on vahet, kumma püti kontakti külge, kumma genekast välja tuleva juhtme ühendan?
2) On vahet kumb genekast välja tulev süüte toitejuhe kumma silindri kontakti külge läheb?
3)Plekk mille külge kinnitub laadimisrelee planeta 3-el on raami külge keevitatud või poltidega küljekarpide ülemise kinnituse küljes?
4) K62I karburaator sobiks külge (käiks masin normaalselt või tekitaks probleeme)?
Planetale on nii mõnigi põnev detail lisandunud, varsti pildid ehk.
1) Paak kinnitub eest raami külge 8mm pulgaga või kuidagi teisiti?
Kontaktide külge ühendamisel on vahet, kumma püti kontakti külge, kumma genekast välja tuleva juhtme ühendan?
2) On vahet kumb genekast välja tulev süüte toitejuhe kumma silindri kontakti külge läheb?
3)Plekk mille külge kinnitub laadimisrelee planeta 3-el on raami külge keevitatud või poltidega küljekarpide ülemise kinnituse küljes?
4) K62I karburaator sobiks külge (käiks masin normaalselt või tekitaks probleeme)?
Mina kasutasin eraldusõli ja jõudu, kõik läks õnneikult ja sain asja liikuma.erw1nike wrote:Terevist!
mul endalgi kaks iz jupiter 2 üks 2k teine tavaline.Kuidas mootori lahti said??Mul endal ka ühel kinni.
Vaja abi sellise küsimusega, et mis jääb all oleval pildil kujutatud trossi ja mootori kaane vahele (tross on lingis, nii nagu peab olema). Mingine reguleer "kruvi"? (tegemis on siduri trossi ja ketiratta ees käiva mootori kaanega)
Masin ise näeb selline välja:
Kauri wrote:
1) Paak kinnitub eest raami külge 8mm pulgaga või kuidagi teisiti?
Mõõda aga üle.. 8mm siiani olnud jah. Võibolla kõrva serv veidi deformeerunud ja vajab viiliga kohenamist.
3)Plekk mille külge kinnitub laadimisrelee planeta 3-el on raami külge keevitatud või poltidega küljekarpide ülemise kinnituse küljes?
Ikka samade poltide külge, millega küljekarbid ülevalt eest kinni
4) K62I karburaator sobiks külge (käiks masin normaalselt või tekitaks probleeme)?
karburaatorite tabel on idamasinate foorumis kleepsuks tehtud!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Seega on mul see puudu. Pakkumised kui kellegil on siis ES.
Seda karburaatori teemat olen lugenud. Düüsi läbilaske võimetes on erinvused sees (võrreldes jup2 ja 3-e mille oma see k62i olema peaks). See mootori tööd ei sega?
Salapärasest planetast tulevad pildid ka lõpuks. Pidevalt unustan need teha, kuid nüüd võtan end käsile.
Seda karburaatori teemat olen lugenud. Düüsi läbilaske võimetes on erinvused sees (võrreldes jup2 ja 3-e mille oma see k62i olema peaks). See mootori tööd ei sega?
Salapärasest planetast tulevad pildid ka lõpuks. Pidevalt unustan need teha, kuid nüüd võtan end käsile.
http://www.osta.ee/19413388
Tegemist Planeta või Jupiteri karburaatori katetega?
Need Jupiteri kontaktid õigesti peal. Kummad kumma silindri omad on?
Tegemist Planeta või Jupiteri karburaatori katetega?
Need Jupiteri kontaktid õigesti peal. Kummad kumma silindri omad on?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact: