vorrimeni delta
deltaga nüüd selline imelik jama et kui võtad küünla siis on säde hea ja kui tööle delta paned siis töötab mingi 10 sek ja siis sureb välja ja enam tööle ei lähe ja kui küünla maha võtad siis enam sädet pole ,võtad uue küünla ja siis on jälle säde hea
kolme erineva küünlaga oli see jama
kolme erineva küünlaga oli see jama
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
kuna väljas oli lausksadu sai deltaga tegeltud
panin istme ilusti kinni ja vedasin tulede juhtmed paagi alt
siis sai tugijalg alt võetud ja sirgeks väänatud
ja puhastasin leegitoru
samuti olen gaasirutska "mägiaivari" teibiga kinni pannud
uue saab siis kui isa pihkvas käib,kuna need plstikust ei kõlba kuhugi
olen pannud ka summuti külge ,olen ühe osa sõeltest eemaldanud (see osa mis on keskel summutis)
tagumised amodid on ka vahetatud
selline oli paar nädalat tagasi
selline oli ostes
panin istme ilusti kinni ja vedasin tulede juhtmed paagi alt
siis sai tugijalg alt võetud ja sirgeks väänatud
ja puhastasin leegitoru
samuti olen gaasirutska "mägiaivari" teibiga kinni pannud
uue saab siis kui isa pihkvas käib,kuna need plstikust ei kõlba kuhugi
olen pannud ka summuti külge ,olen ühe osa sõeltest eemaldanud (see osa mis on keskel summutis)
tagumised amodid on ka vahetatud
selline oli paar nädalat tagasi
selline oli ostes
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
kuna garaasis seistes oli väike õli loik delta alla tekkinud ,kuna ilmselt kaane vahelt lasi läbi ja kui kaane maha võtsin siis vaatepilt oli selline http://album.ee/node/23148627/50207007
selle pärast viimasel sõidul sidur libises natuke
kuid üks pulk on kõvasti kinni http://album.ee/node/23148639/50207007
selle pärast viimasel sõidul sidur libises natuke
kuid üks pulk on kõvasti kinni http://album.ee/node/23148639/50207007
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
siduriga sai üks väike nali tehtud
nimelt siis kui siduril olid kõik kettad olemas ei läind surveplaat peale ,niisiis sai üks vaheketas eemaltatud ja eks näis kuis vastu peab
aga siis ilmnes uus probleem nimelt kui saad natuke sõita siis sureb mootor välja ,siis lükkan uuesti delta käima saan jälle mingi 50 m sõita ja jälle sureb mootor välja ja niimoodi edasi
aga kui natuke kauem on seinud saad väheke rohkem sõita
isa arvas et kütet ei saa hästi peale ,puhastasin karpat ,tõstsin ujuki taset ,panin ujuki taset madalamaks ,reguleerisin igate pidi aga miski ei aidanud
nimelt siis kui siduril olid kõik kettad olemas ei läind surveplaat peale ,niisiis sai üks vaheketas eemaltatud ja eks näis kuis vastu peab
aga siis ilmnes uus probleem nimelt kui saad natuke sõita siis sureb mootor välja ,siis lükkan uuesti delta käima saan jälle mingi 50 m sõita ja jälle sureb mootor välja ja niimoodi edasi
aga kui natuke kauem on seinud saad väheke rohkem sõita
isa arvas et kütet ei saa hästi peale ,puhastasin karpat ,tõstsin ujuki taset ,panin ujuki taset madalamaks ,reguleerisin igate pidi aga miski ei aidanud
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Siis on sul midagi valesti sul seal või lihtsalt sa ei proovinud korralikult.Surveplaat peabki hästi tugevalt peale minema. Muidu ple asjal survet ja plaat lendab sealt pealt kohe minema!!!vorrimen wrote:siduriga sai üks väike nali tehtud
nimelt siis kui siduril olid kõik kettad olemas ei läind surveplaat peale ,niisiis sai üks vaheketas eemaltatud ja eks näis kuis vastu peab
a
kaaluvõit = kiirem sõit!
Delta V-501M,Delta V-501.Mini V-501M, Jawa 350 1991, Lada 2106,IZ 56
Delta V-501M,Delta V-501.Mini V-501M, Jawa 350 1991, Lada 2106,IZ 56
Ka siduri veetavaid kettaid on erineva paksusega, vanematest mootoritest tulevad välja õhemad ja suht sitkest terasest, uuemad mis müügil on pea poole paksemad ja pehmemast materjalist. Miks nii on, seda teab vast mõni mopeedispets paremini. Minu loogika järgi õhukesed teraskettad ei sobi metallist hõõrdkatetega ketastega kokku...
Haarame mopeedil kolvist!
võimalik sest siduri korv ja kettad on uuest sidurist ,aga see 4 pulgaga plaat on vanemst siduristQubik wrote:Ka siduri veetavaid kettaid on erineva paksusega, vanematest mootoritest tulevad välja õhemad ja suht sitkest terasest, uuemad mis müügil on pea poole paksemad ja pehmemast materjalist. Miks nii on, seda teab vast mõni mopeedispets paremini. Minu loogika järgi õhukesed teraskettad ei sobi metallist hõõrdkatetega ketastega kokku...
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
panin siis mootori kokku ja käivitus esimesest matsust ,kuid kui proovi sõidule läksin otsustas käiguvahetus tross katki minna
järgmine päev tegin jalgatta käiguvahetustrossist deltale uue trossi
samuti emaldasin suretusnupu ja peale seda polnud enam välja suremisega probleeme
täna käisin deltaga koolis,aga jõudu jh kiirust absoluutselt polnud teise käiguga allamäge oli kiirus kuskil 20 km/h ringis
järgmine päev tegin jalgatta käiguvahetustrossist deltale uue trossi
samuti emaldasin suretusnupu ja peale seda polnud enam välja suremisega probleeme
täna käisin deltaga koolis,aga jõudu jh kiirust absoluutselt polnud teise käiguga allamäge oli kiirus kuskil 20 km/h ringis
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
vahepeal otsustasin deltal silindriall oleva tihendi ära vahetada ,see vahetamine võttis mul aega umbes nädal
sai siis silku uuesti peale pandud ,kuid masin ei käivitunud ,proovisin dopkaga,siis töötas
sele viga oli karpas ,võtsin siis karpa laiali ja üuhastasin ära,üks karpa ja silindri vahel olev tihend oli katki
läks veel paar nädalat aega ja tegin lõpuks uus tihendi
eile sai kõik lõpplikult kokku ,aga siis avastasin et tagarattavõll on kõver,selle eemaldamine võttis päris kaua aega,tagusin sis võlli sirgeks ja keerasin uue keerme peale
lõpuks sain siis deltat tööle ka proovitud käivitus 2 vändast
sai siis silku uuesti peale pandud ,kuid masin ei käivitunud ,proovisin dopkaga,siis töötas
sele viga oli karpas ,võtsin siis karpa laiali ja üuhastasin ära,üks karpa ja silindri vahel olev tihend oli katki
läks veel paar nädalat aega ja tegin lõpuks uus tihendi
eile sai kõik lõpplikult kokku ,aga siis avastasin et tagarattavõll on kõver,selle eemaldamine võttis päris kaua aega,tagusin sis võlli sirgeks ja keerasin uue keerme peale
lõpuks sain siis deltat tööle ka proovitud käivitus 2 vändast
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
paar viimast päeva olen delta sõitnud kõige pikemaid otsi ,ajal mil delta minu käes on olnud
kokku 2 päeva jooksul umbes 50km
kuid ilma probleemideta ei saa
sai sõidetud umbes 10 km ja viskas ketti maha ,sõitsin veel umbes 1km ja kett tuli uuesti maha,sõitsin veel umbes 1.5 km ja kett tuli jälle maha ,sii sai kett pingutatud ja rohkem probleeme ei esinenud
järgmisel päeval lõppes sõidu ajal küte ,kui õnneks sõitis klassivend rolleriga taga ja tal oli kütet natuke kaasas.
samuti hankisin deltale spidomeetri ajami ja spidomeetri ,hankida tuleb veel tross
sain veel ühed v 50M karteripooled siduripoolse küljekaane ,ja jalakäigu võlli mida vaja keevitada pikemaks
plaanis teha üks jalakäikudega mootor
kokku 2 päeva jooksul umbes 50km
kuid ilma probleemideta ei saa
sai sõidetud umbes 10 km ja viskas ketti maha ,sõitsin veel umbes 1km ja kett tuli uuesti maha,sõitsin veel umbes 1.5 km ja kett tuli jälle maha ,sii sai kett pingutatud ja rohkem probleeme ei esinenud
järgmisel päeval lõppes sõidu ajal küte ,kui õnneks sõitis klassivend rolleriga taga ja tal oli kütet natuke kaasas.
samuti hankisin deltale spidomeetri ajami ja spidomeetri ,hankida tuleb veel tross
sain veel ühed v 50M karteripooled siduripoolse küljekaane ,ja jalakäigu võlli mida vaja keevitada pikemaks
plaanis teha üks jalakäikudega mootor
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
delta rohkem seisab ,kui sõidabSiim105 wrote:Rallid vw ja deltaga vahelduva eduga ?
Muidu jõudu ja jaksu masinaga.
lihtsalt pole aega eriti deltaga tegeleda , roller vajab tegemist
delta käivitub ,aga ei saa suuretel pööretel eriti kütet kätte karapa sai puhastatud , pean veel kraani ka ära puhastama
delta tagumised amordid sai tehtud lühemaks umbes 5 cm ,seoses selle väikse plaaniga
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
väiksed testisõidudki tehtud aga oleks kas vaja 24 tolli velge või veel pisemat ratast kui 20 tolli
20 tolli rattaga on õige kõrgus täpselt korvi alusraami kõrval ja siis ei saa niimoodi korvi ratast alla panna
20 tolli rattaga on õige kõrgus täpselt korvi alusraami kõrval ja siis ei saa niimoodi korvi ratast alla panna
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
sai vahepeal natuke keevitatud ja nüüd täitsa ok
sai ka driftitud ja korvi ratas jäi ka oma kohale kui korv ees hange sai sõidetud
aga ikkagi keevitan tugevndusi juurde ja korvi põhja ja küljed katan plekiga kinni
korvi ratta peale sai mini mopeedi tagumine porikas aretatud
sinna porika peale panen mini mopeedi tagatule ja aretan väiksed ümmargused vaz suunakad külge
ja piduri pedaal tuleb ka ümber teha
eks mingi päev viskan pilte ka
sai ka driftitud ja korvi ratas jäi ka oma kohale kui korv ees hange sai sõidetud
aga ikkagi keevitan tugevndusi juurde ja korvi põhja ja küljed katan plekiga kinni
korvi ratta peale sai mini mopeedi tagumine porikas aretatud
sinna porika peale panen mini mopeedi tagatule ja aretan väiksed ümmargused vaz suunakad külge
ja piduri pedaal tuleb ka ümber teha
eks mingi päev viskan pilte ka
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a