Kõik on minu arust massi juhtmed. Esimesel keera sinna kus sul hästi palju mutreid on keeratud, kuskile sinna vahele pane. Teisel ka sinna mutrite vahele. Ja kolmas selle signaali mutri ja poldi vahele mis seda signaali seal kinni hoiab. Pmst need on massi jutmed ja pea asi, et nad raua vastus oleks ja kõige parem on need kuskile poldi otsa panna ja mutter peale, nagu seibi eest. Loodan, et said aru, suht segane tekst küll
Tahtsin veel küsida et kas see tagapiduri tule süsteem on õigesti?
Ning kas see suretilüliti on õigesti?
Alt: http://static3.nagi.ee/i/p/608/30/15207 ... 9c_l.jpg/1
Ja siis veel et kuhu see kollase-rohelisega juhe läheb? See suht lühike.
Ja kui pidurit vajutan siis tagapidur hoob ei lähe üles tagasi. Et mis süsteem sinna käib? Kas mingi vedru?
Piduri lülitil pole vahet, kumba pidi otsad on. Töötab mõlemat moodi.
See suretuslüliti juures olev roheline lühike juhe käis omal ajal lüliti kinnituspoldi alla. Ehk siis massi.
Hiljaks jäid enne kurat teab mis aega pole pildistamise võimalust mul. Täna oleks saanud, kui enne oleks siit läbi astunud Nüüd maal käidud ja nädalavahetuseks teise kohta vundamenti valama.
Ei hakkanud uut teemat tegema.
Tahtsin veel küsida, et esipiduri süsteemis käib midagi vastu. Kui edasi lükata siis käib nagu ühe koha pealt vastu kui lahti võtsin siis oli selline jälg ka sees. Aga kui tagasi lükata siis pole midagi. Loodan et saite aru. Ise arvan et klotsid on kulunud.
See roheline juhe mis genekast tuleb peab minema massi, sest kui see massi ei lähe ei ole pardapinge stabiilne. mul oli see jama, aru ei saanud milles viga oli.