antuand: krossimopeed abi vaja

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

antuand: krossimopeed abi vaja

Unread post by antuand »

Tere. Täna tuli hiilgav mõte ka endale krossivõrr teha.
raamiks kasutan 110cc dirdi raami. Täna tõmbasin asja laiali. Ja hakkan vaikselt kuluosi vahetada. Kiige puksid, keti rullid, laagrid jne...
ette võrri ratas. tahan mõtlen veel mille ma panen. Raami alumine osa tuleb veidi teine et saaks võrri mootori kinnitada. Siis plaan osta vahe jupp karpale ning panna muu karpa peale. Süüdet veel mõtlen. Summuti panen 2 taktilisele omase.
Homme saab esimesi pilte.
Andke ka soovitusi mulle.
Last edited by antuand on 04. Sep 2010 22:43, edited 2 times in total.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ja miks ma panen just dirdi raamile?
Kuna siis rajal peab paremni vastu ..amordid ja asjad. Taha panen võimalikult suure hammasratta.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Dirdi raamiga on lihtne reed valvet aretada, midagi ette ei jää.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ma pole sellele reed valvele pihta saanud veel. Ühesõnaga sellest ei jaga midagi.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kes ütles et krossivõrr peab alati hullult forsseeritud olema, alustuseks kärab originaal kah.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Täpselt. Sp ma mõtlesingi et panen 2 taktilise sumpsi alla. Teise karpa. Ühe rõnaga kolbi(uus) Samuti ka uus rõngas. taha pean kuskuilt suurema hammaka leidma. Ning selle raami peal peaks ta vastupidama küll.
ja edasi peaks ka liikuma vast siis. Ma veel mõtlen. Kas alla läheb punnvõrri mootor. Või saan naabriga diilile. Ning panen sollu mootori alla. 2 käiguline , automaatne käigukast. Vändast käima. Mõtleb, sobitab ja vaatab.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kui sa forsseerimisest nagunii midagi ei jaga siis tee ennem mootor kaherõngalise kolviga korda. Siis hakka vaatama, mis juppe külge panna ja enne tee ka see selgeks, miks ja millal neid vaja on.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Aga miks ei tohi panna ühe rõngalise ennem? Ta teeb ju asja paremaks. Hõõrdumist vms on ju vähem.
-DELTA-
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 01. Dec 2008 01:00
Contact:

Unread post by -DELTA- »

no ma eriti kolbide hõõrumisest ei jaga, aga kui sa võimsust tahad siis areta juba 3 rõngaga peale :roll:
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Kas mitte ühe rõnaga koviga polnud just võimsam ja kiirem? 8O
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Stock mootoriga mingit tuntavat vahet nagunii pole, suht vahet pole kas 1 või 2.

3 rõngast ka paras huumor :D
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Mulle tundus samamoodi. 2 rõnaga läks veel hästi. Panin ühe rõnaga kolbi, siis oli veidi kehvem ..minu arust. Aga ma ei teagi. Kolme rõnaga..soovitate?
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

3 rõngast my ass...
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Re: antuand: krossivõrr

Unread post by mellpoiss »

antuand wrote:Tere. Täna tuli hiilgav mõte ka endale krossivõrr teha.
raamiks kasutan 110cc dirdi raami. ....
Andke ka soovitusi mulle.
Pane see dirt ilma mootorita kaalu peale kõigepealt?
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Kui see projekt millalgi elu sisse saab, siis pane ikka 2 rõngaga kolb, kui sa teed krossivõrri. Kui maanteevõrri teed siis 1 rõngaline :lol:
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Kaaluga pole probleeme. Ma olen teist sellist ka näind. enam vähem panin kokku ja väga kerge minu arust. Nüüd peab veljed muretsema. Siis alla panema. Üleliigsed asjad on raamilt eemaldatud.
-kriss-sten-
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: keila
Contact:

Unread post by -kriss-sten- »

kunagi tahtsin ise panna ka võrrile 3rõngast, läksin tondile ja seal öeldi et 1ga ikka poole parem. rolleritel ka ju 1ga :wink:
Riga 13 originaal
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

no 1 , 2 või 3 :D ma panen siis vahepealse :)
MartynE
Tavakasutaja
Posts: 50
Joined: 02. Jun 2009 00:00
Contact:

Unread post by MartynE »

-kriss-sten- wrote:kunagi tahtsin ise panna ka võrrile 3rõngast, läksin tondile ja seal öeldi et 1ga ikka poole parem. rolleritel ka ju 1ga :wink:
rolleritel on ikka suuremalt jaolt 2 rõngaga mu arust. :roll:
Sõiduk: Delta V-50
simsu
Tavakasutaja
Posts: 38
Joined: 13. Dec 2008 01:00

Unread post by simsu »

Oleneb kuidas arvestada, 1 kohe kindlalt orginaalis pole, tavaliselt on 2 komp rõngast ja õlirõngas.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Täiesti uskumatu millist paska siin aetakse. Üks ütleb et kolme rõngaga on parem - aga mis siis saab kui paneme 4 või 5 rõngast? Teine ütleb et ühe rõngaga pn hoopis parem - äkki võtaks siis rõngad üldse ära? Siis tuleb kolmas ja ütleb et kolmas rõngas peab olema õlirõngas... Võin kihla vedada et mõni ei tea isegi 2 ja 4 taktilise mootori tööpõhimõtte erinevusi.

Tõsiselt, kui teema kangelane ei tea mida miks vaja on ja kuidas töötab, ning teie ka ei tea, siis pole mõtet ajada inimest veel rohkem segadusse mingi suvalise plämaga mida sõrmed ekraanile toksivad, kui te kõik olete nii targad siis seletage talle ära mis&kuidas.

See ongi see internetifoorumite viga, et vahest on vastajateks teadjate asemel need kes arvavad end teadvat aga tegelikult sama lollid on.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ah panen siis 2 rõnaga ja las nii olla. Võin proovida ka ühe rõnaga aga vahet pole. Peaasi et sõitma saaks ta ja töötaks. Siis vaatab edasi mida paremaks teha.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Vahepeal oli pikk paus. Olin laagris.
Mootoriks läheb siis ikka Soliferi pealt maha võetud tomose 2 taktiline ning 2 käiguline (automaat käigukast) mootor.
Väike pilt mootorist.---> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73469221

Mootori kisun laiali kui kinnitused raamile on tehtud. On kellegil aimu kust sellele varuosi saaks? Sees on võrrikolb hetkel. Praegu mootor põranda peal, läheb paugust tööle. Proovisin täna järgi. oleks vaja silindrile uusi tikk polte, kuna vanad tuksis. uus silinder oleks ka hea. ette vaja uut hammakat.jnejne... Aga kust saada neid?

Raamist tegin ka kaks pilt -----> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468461/
http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468797/

Ratastega selline plaan veel. Ette jätan originaali ratta. Siis saab ees ketas pidurit kasutada. Taha aga pean ostma trummel piduriga ratta. Kuna müüsin alguses tagumise piduri süsteemi maha. Mingisuguse mopeedi ratta peaks leidma. Kellegil on pakkuda?
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

oleks hea, kui muudaksid selle teema pealkirja :wink:
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

minimx38 wrote:oleks hea, kui muudaksid selle teema pealkirja :wink:

No olgu sinu süda rahul ;)


Aga ikkagi oleks mootori poolepealt abi vaja. Kust saaks varuosi temale?
Kellel mopeedi ratast pakkuda taha on?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Väike krossika projekt ongi valmis saanud. Peaks ütlema, et väga hea endurokas. Alt ei vea. Isegi ei lagune mitte. Sõida vihmaga või kuivaga, ole mudas või vees. Asi töötab nagu kellavärk ikkagi.
VArsti tulevad ka mõned pildid siis sellest mis väljakujunes.
Kuna ainuke uus kolb oli 1 rõngaga siis hetkel ongi see mul seal sees.
Jõudu on väga ilusti. Kohapealt tõmbab noka püsti ja nii saad lasta umbes 5-10m . Isegi sõiduajal pole probleem eisratast kergitada. Väga vinge pill tuli. Arvasin et tuleb raske asi kokkuvõttes. Aga üsna kerge tuli kaalupoolest.
Ette panin ka tule. Mis nüüd tuleks ära ühendada.Plaan ka taha tuli panna. Homme saab tehtud.
Ainuke jama on et esimesed pidurid on olemas. Aga tagumised puuduvad. Ja alla on pandud ette 16 tolline ratas ning taha 14 tolline. Päris kõrge tuli kui originaaliga võrrelda.
Plaanis:
uus 2 rõnaga kolb.
uus(kasutatud) kollektor mis on silindri ja karpa vahel.
Taha väiksem hammakas.
uued silindri tikkpoldid
siit sealt veel kohendada ja mugavamaks muuta asi.
koppel
Tavakasutaja
Posts: 54
Joined: 27. Apr 2009 00:00

Unread post by koppel »

tundub põnev, kuid, et tõmbab nina kohe püsti siis võiks ka video olla :D
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Isegi imestasin. Kindlasti saab pilte sellest kui tal ots püsti on. Aga ta on mul ka paar korda käest ära lennanud. Kuna tal on 2 käiku ja automaatne siis esimesega sõidad nokapeal ja kui järsku teisele hüppab kaob alt ära ise jääd maha muidugi. Aga muidu sõiduajal teisele üle läheb siis kergitab automaatselt otsa. Videos hetkel kahtlen veel aga eks näis.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

antuand wrote:Mootoriks läheb siis ikka Soliferi pealt maha võetud tomose 2 taktiline ning 2 käiguline (automaat käigukast) mootor.
Mis Soliferist endast sai?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Soliferil saigi sellepärast mootor alguses ratta raamile pandudki, et ta enda raam on pehmekes muutunud.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Hetkel väga nigel seis. Ei töödand üldse ja paukus ..pöörded ainult poole peale läksid heal juhul ..ehk nigel. Täna tõmbasin mootori maha ja hakkasin tegema. Kontrollisin kolbi ja rõngaid. Need normis. Sai ilusti kokku pandud jälle. Siis aga karpa kollektor on katki. Mõtlesin et teeks homme õige ise uue. eks proovin. Kuidas tal süüdet õigeks pannakse. Seal kontaktid ja seal süüteplaati saab nihutada ka veel. Kui suur kontakti vahe olema peab ja mis seisus avatud?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

See mootor müügis hetkel. Täna vedasi terve käru täie s-58 Mootori kola. No seda on ikka metsikult palju. Midagi peaks kokku saama. Mingeid jooniseid oleks vaja. Kust saaks uusi tihendeid sellele ? kolbi? rõngaid? Esi hammakat? Kellegil sellist mootorit on veel pakkuda. Lihtsalt ei oska kokku panna. Raamil peab ka siis tagumise ratta teistpidi keerama. Kuna sellel mootoril kett ju teisel pool.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Kas sa müügis oleva mootori soovitavat hinnaklassi ei tahaks avalikustada?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Alguses pakuti 300.-
Üleeile helistas vanemat sorti mees ja pakkus 500.- Sai juba kõik kokku lepitud aga kuna ta ei vasta hetkel ega midagi. Siis las saab keegi teine. Vahetan ka s-58 mootori vastu . Või juppide.

Tekkis küsimus ..ise väga ei jaga.
Siin lingil: http://www.varuosad.ee/index.php?a=1&b=106
on <.Mopeedi tihendi kompl.
Mopeedi süütelugeja
Hind: 125.-/7.99¤
Mopeedi käigutross
Hind: 75.-/4.79
Mopeedi siduritross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi gaasitross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi silindritihend
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi ketihammasratta tihend
Hind: 17.-/1.09¤
Mopeedi väntvõlli otsatihend
Hind: 19.-/1.21¤
Mopeedi tagumise veotähiku leevenduspuhver
Hind: 20.-/1.28¤
Mopeedi kolvirõngas
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi eesmine ketiratas
Hind: 100.-/6.39¤
Mopeedi kolb
Hind: 100.-/6.39
Mopeedi silinder ja kolb
Hind: 500.-/31.96

Kas need sobivad ka minu ¨-58 mootorile?
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Kindlasti ei sobi Su mootorile antud nimekirjas olevad süütelugeja (¦-58 mootor on kontaktsüütega ja sellega ei ole seal lihtsalt mittemidagi teha) ning nii eraldi näha olev kui ka silindrikomplektiga kaasas olevad kolvid - seal on tegu 12mm sõrmemõõduga kolbidega, sul on aga 10mm silmaga keps. Veotähiku leevenduspuhvrid ei sõltu mittekuidagi sellest, mis mootor su masinal vahel on vaid ainult sellest, millise rummuga tagaratast Sa kasutad.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Aga rõngad siis sobivad. Ning silinder ka . Kust talle jooniseid saaks?
Kuskil kontakte on siis müüa ?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Kas oleks mõtekas see s-58 korda teha. Seal üks küljekaan puudu. Kolbi on sellele saada siis kuskilt?
Kuidas nende juppide saadavus on?
Post Reply