krossikas

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
coolix
Tavakasutaja
Posts: 66
Joined: 08. Aug 2009 00:00

krossikas

Unread post by coolix »

kuna ise ei ole elektrik siis soovin abi


sooviks panna siis krossikale ette tule aga ei tea kuidas !
otse juhtmed aku pealt vedada ja siis lüliti vahele panna ?
kui kellelgi oleks veel mingit head ideed kuidas saaks tule nii et see akut tühjaks ei tõmba ja kenekas jõuaks akut samal ajal laadida
User avatar
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 27. May 2010 00:00

Unread post by jarve6 »

Mis krossikaga tegu ?
coolix
Tavakasutaja
Posts: 66
Joined: 08. Aug 2009 00:00

Unread post by coolix »

tm racing 250cc 4t
coolix
Tavakasutaja
Posts: 66
Joined: 08. Aug 2009 00:00

Unread post by coolix »

äkki keegi saab aidata või ei oska keegi ?
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

Kui ma ei eksi siis on see hiinakas, kui jah siis ma juba tean mis mootor ka seal on. Kui ma ei eksi siis seal on 167FMM mootor peal. Kui jah, siis sa ei saagi sellele tulesid panna, selle masina genekas ei vea välja.
Endal oli ka kunagi plaan panna, aga genekas on mõeldud sellel ainult, et toodaks nii palju voolu, et oleks säde.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

TM ei ole hiinakas. :roll:
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

otse juhtmed aku pealt vedada ja siis lüliti vahele panna ?
"Pluss" juhtmele sulavkaitse vahele ja ongi valmis. Kasutamise käigus selgub, kas generaator jõuab akut piisavalt laadida. Kui ei lae piisavalt, siis pead seda ise akulaadijaga tegema.
Oman mõnda roostes mootorratast.
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Unread post by vintizvint »

Manualid TM-idele. http://www.tmracing.it/eng/downloads.php#
Uuri geneka võimsus järgi (manualist või parts listist ) ja vastavalt selle pane pirn.
Tähtis on, et jätaksid generaatorile võimsuse varu ja ei kasutaks kõike ära.
coolix
Tavakasutaja
Posts: 66
Joined: 08. Aug 2009 00:00

Unread post by coolix »

Kui ma ei eksi siis seal on 167FMM mootor peal.

ei ole sama mootor peal
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

coolix wrote:tm racing 250cc 4t
extinction wrote:TM ei ole hiinakas. :roll:
TM ei ole tõesti kohe üldse mitte hiinakas vaid itaalia kvaliteetne võistlusratas... kui teemaalgataja ennast tõenäoliselt võõraste sulgedega ei ehiks ja uuena umbes 120000 eek maksva TM Racing 250F asemel päriselt rootslaste odavamaotsa hiinakauba müügifirma TrendImport kaubamärgi TMS (Trend MotorSport) õudust, millel krossi sõitmiseks mõeldud rattaga midagi peale sarnase välimuse pistmist ei ole, ei omaks.


Kui tehnilisest poolest rääkida, siis kui tegu on tõesti akuga masinaga, siis järelikult on selle masina generaatoris lisaks süütevoolumahisele olemas ka muude tarbijate toitmiseks mõeldud voolumähis ja ka pingeregulaator. Enamus sellist tüüpi elektrisüstemidega masinate pingeregulaatoris on mitu erinevat väljundpistikut olemas. Neist üks, mis aku laadimiseks mõeldud, on läbi dioodsilla ja annab välja alalisvoolu. Tulede toiteks on regulaatoris olemas tavaliselt eraldi vahelduvvooluväljund, et pisikeses kompaktses karbis asuvat dioodblokki mitte üle koormata - tuledel nagunii ükspuha, kas neid alalis- või vahelduvvooluga toidetakse.
Kui regulaatoris eraldi väljundit pole, siis on tõesti ainuvõimalik lahendus tulede toide akuahelast võtta.
coolix
Tavakasutaja
Posts: 66
Joined: 08. Aug 2009 00:00

Unread post by coolix »

LUKKU
Post Reply