Buraani kütusekulu vähendamine
Buraani kütusekulu vähendamine
Ostsin hiljuti omale buraani. Kuid kahjuks võtab see väga palju bensiini.
Paar tundi tagasi tulin 10km ringilt. Selle maaga tarbis masin ära 4l bensiini. Osa teest läbisin mõõda põlde sõites, ning umbes veerand teest sõitsin autotee peal. Ehk kütusekulu on ligikaudu 40l sajale.
Esimene idee kütusekulu vähenamiseks oleks peale panna mõni muu karburaator. Kuid mille järgi valida karburaatorit buraani mootorile. Kas kubatuuri järgi? Buraani mootor on 600cm3 ja kahe taktine.
Ning kas karbussi vahetusest on üldse mõtet oodata kütusekulu vähenemist?
Oskab keegi äkki mõnda muud meetodit kütusekulu vähendamiseks pakkuda?
Ilmselt väheneb kütusekulu vähenemisega ka mootori võimsus, kuid võimsust on praegu piisavalt ning väike kadu ei ole probleemiks.
Ning olen väga tänulik, kui keegi oskab seletada, kuidas teha sobiv seade suusaraja sissesõitmiseks. Ise klopsisin mingi rajategija kokku, kuid see on tõeline käkerdis ning vajab veel palju täiustamist. Hea meelega ei hakkaks jalgratast leiutama ning kuulaks targemate nõu.
Paar tundi tagasi tulin 10km ringilt. Selle maaga tarbis masin ära 4l bensiini. Osa teest läbisin mõõda põlde sõites, ning umbes veerand teest sõitsin autotee peal. Ehk kütusekulu on ligikaudu 40l sajale.
Esimene idee kütusekulu vähenamiseks oleks peale panna mõni muu karburaator. Kuid mille järgi valida karburaatorit buraani mootorile. Kas kubatuuri järgi? Buraani mootor on 600cm3 ja kahe taktine.
Ning kas karbussi vahetusest on üldse mõtet oodata kütusekulu vähenemist?
Oskab keegi äkki mõnda muud meetodit kütusekulu vähendamiseks pakkuda?
Ilmselt väheneb kütusekulu vähenemisega ka mootori võimsus, kuid võimsust on praegu piisavalt ning väike kadu ei ole probleemiks.
Ning olen väga tänulik, kui keegi oskab seletada, kuidas teha sobiv seade suusaraja sissesõitmiseks. Ise klopsisin mingi rajategija kokku, kuid see on tõeline käkerdis ning vajab veel palju täiustamist. Hea meelega ei hakkaks jalgratast leiutama ning kuulaks targemate nõu.
Parim vahend Burani kütusekulu vähendamiseks on osta mootorsaan, mis ei ole Buran.
Aga alusta tehaseraamatu sirvimisest ja võrdle oma karburaatori seadeid sellega. Võimalik, et seal on erinevusi või on näiteks mõni detail liigselt kulunud.
Buran loodi aga liikumiseks ajastul, kus bensiiniliitri hind oli mõni kopikat, seega oli läbivus ökonoomsusest kaugelt eespool.
A.
Aga alusta tehaseraamatu sirvimisest ja võrdle oma karburaatori seadeid sellega. Võimalik, et seal on erinevusi või on näiteks mõni detail liigselt kulunud.
Buran loodi aga liikumiseks ajastul, kus bensiiniliitri hind oli mõni kopikat, seega oli läbivus ökonoomsusest kaugelt eespool.
A.
Burani kõva kütuse kulus on süüdi masina enda tegelik kaal (aga suusarada saavad edukalt suusatajad ise sisse ajada )Ise olen ka radasi sisse ajanud (mootorsaaniga siis) ja suuskajad on rahul kuna ei pia paksus lumes enam sumpama (aitab vast varjaatori tuunimine siin midagi kuna kuulsin ühte burani mis mõõda vuras, et tuurid maru laes ) võibolla toimib ei tea
Kui buraani kummagile silindrile saaks külge reed valve klapid ja mölemale oma karpa (möni mikuni näiteks), vöib kütusekulu langeda küll. Variatoriga vöiks kah jah midagi ette vötta, kuna see hoiab töesti pöörded laes.
[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Re: Buraani kütusekulu vähendamine
Oskab keegi äkki mõnda muud meetodit kütusekulu vähendamiseks pakkuda?
Ilmselt väheneb kütusekulu vähenemisega ka mootori võimsus, kuid võimsust on praegu piisavalt ning väike kadu ei ole probleemiks.
Enda buraanile on pandud sport IZ karbuss ja kütuse kulu vähenses tuntavalt. pannakse ka "Mikuni" japside toodangut, kuid see kallis.
edit: http://www.burans.ru/variator.php lehel räägib et uue tüübiline variaator võimaldab ka vähendada. on kellegil kogemust?
Ilmselt väheneb kütusekulu vähenemisega ka mootori võimsus, kuid võimsust on praegu piisavalt ning väike kadu ei ole probleemiks.
Enda buraanile on pandud sport IZ karbuss ja kütuse kulu vähenses tuntavalt. pannakse ka "Mikuni" japside toodangut, kuid see kallis.
edit: http://www.burans.ru/variator.php lehel räägib et uue tüübiline variaator võimaldab ka vähendada. on kellegil kogemust?
Üsna jama lugu selle kütusekuluga. Karbussi seaded peaksid kõik õiged olema. Nõel on kõige alumises asendis. Segukruvi on ka kusagil 0,5...1,5 põõrde vahepeal, nagu juhendis soovitatud oli.
Põõrded on tõesti kõrgel mootoril. Ilmselt on variaatori reguleerimine kõige lihtsam viis kütusekulu alla viia. Reed valve ja teiste karbusside kasutamine läheb arvatavasti liiga kalliks ja keeruliseks.
Okidokis hakkas silma üks imeliku variaatoriga masin:
Kuulutuse link:
http://www.okidoki.ee/item/657860/
Võrdluseks minu variaator:
Põõrded on tõesti kõrgel mootoril. Ilmselt on variaatori reguleerimine kõige lihtsam viis kütusekulu alla viia. Reed valve ja teiste karbusside kasutamine läheb arvatavasti liiga kalliks ja keeruliseks.
Okidokis hakkas silma üks imeliku variaatoriga masin:
Kuulutuse link:
http://www.okidoki.ee/item/657860/
Võrdluseks minu variaator:
Tere
Sport iz peal on Mikuni VM32.
Räägiks asjast
Ega karpa sättimine lahjema segu peale oodatud tulemust anna.Õhuga ju sõita ei saa.
1 sport izi karpa siis peab kubatuuri järgi ikka karpa segu max rikkaks keerama ja mootoris jääb segu ikkagi lahjaks.
Silindrites surved korda, kolvid, rõngad pidama, väntvõlli laagrid simmekad, teine küünal, mikuni al 500cm3 karpa peale
Lahja seguga jookseb see mootor ruttu kokku.
Burani mootoreid on 2 sorti!
Ja küttekulu ja variatoori häda vastu aitab õige profiiliga rihm ja õige pikkusega.
Enamus sõidab 8 mm pikema rihmaga, sest origin. profiili rihma pole võtta kuskilt, on aga see maksab ligi 1.7K
Räägiks asjast
Ega karpa sättimine lahjema segu peale oodatud tulemust anna.Õhuga ju sõita ei saa.
1 sport izi karpa siis peab kubatuuri järgi ikka karpa segu max rikkaks keerama ja mootoris jääb segu ikkagi lahjaks.
Silindrites surved korda, kolvid, rõngad pidama, väntvõlli laagrid simmekad, teine küünal, mikuni al 500cm3 karpa peale
Lahja seguga jookseb see mootor ruttu kokku.
Burani mootoreid on 2 sorti!
Ja küttekulu ja variatoori häda vastu aitab õige profiiliga rihm ja õige pikkusega.
Enamus sõidab 8 mm pikema rihmaga, sest origin. profiili rihma pole võtta kuskilt, on aga see maksab ligi 1.7K
Re: Tere
Parandan end , hetkel on peal К68Р http://www.snegohod-buran.ru/index.php? ... d&num=6077Oscar33 wrote:Sport iz peal on Mikuni VM32.
Räägiks asjast
Buraanidele pakuvad MIKUNI 34-619 http://www.snegohod-buran.ru/index.php? ... d&num=6075
Vaatan et vene poolel pakutakse lisaks originaalile isegi 5 erinevat rihma
28*13,5*1080 (AVTO BELT)
30х14х1120 RUBENA (Чехия)
32*14*1098(AVTO BELT)
GATES 19T4300 TRAILRUNNER SNOW BELT
OPTIBELT 32х14х1098 (Германия)
No Buran on paratamatult määratud bensiini õgima. Selle mootori kohta ja niisuguse ülekandega on veetavat massi lihtsalt liiga palju. Pealeselle ei tasu unustada, et kogu see lahendus ei olnud originaalis kunagi mõeldud sellise saasta jaoks nagu seda on 95E. Detonatsiooni jääb lihtsalt liiga väheks. Samas on minu teada Buran ainus lumesaan, millega võib kartmata kuni neljameetrisest lahtisest veest üle sõita ja kus kõik on ehitatud eelkõige läbivusele mõeldes.
Kui sa tõesti tahad Burani bensiinikulu vähendada, siis on selleks põhimõtteliselt 2 võimalust:
a) sa ei sõida sellega,
b) vahetad mootori millegi asisema vastu välja.
Ise olen näinud geniaalset lahendust, kus Burani peale on paigutatud Zaporo¸etsi mootor koos käigukastiga. Ülekanne käis modifitseeritud pooltelgede pealt. Talvel selle mootori ülekuumenemist karta ju ei ole. Tõsi - juhi istumisalune läks seetõttu veidi laiemaks, istme tagaosa kadus ning raskuskese läks loomulikult tahaossa. Samas minekut oli loomakombel ning kütust sajale läks ilmselt samapalju kui sel mootoril auto peal - umbes 8 liitrit.
Kui sa tõesti tahad Burani bensiinikulu vähendada, siis on selleks põhimõtteliselt 2 võimalust:
a) sa ei sõida sellega,
b) vahetad mootori millegi asisema vastu välja.
Ise olen näinud geniaalset lahendust, kus Burani peale on paigutatud Zaporo¸etsi mootor koos käigukastiga. Ülekanne käis modifitseeritud pooltelgede pealt. Talvel selle mootori ülekuumenemist karta ju ei ole. Tõsi - juhi istumisalune läks seetõttu veidi laiemaks, istme tagaosa kadus ning raskuskese läks loomulikult tahaossa. Samas minekut oli loomakombel ning kütust sajale läks ilmselt samapalju kui sel mootoril auto peal - umbes 8 liitrit.
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Detonatsiooni jääb väheks jah kuna 95 on detonatsioonikindlam kui omaaegne 76. Rohkema ja kestva detonatsiooniga (plahvatuslik põlemine) põletaks kolvipõhjadest augud läbi.Pealeselle ei tasu unustada, et kogu see lahendus ei olnud originaalis kunagi mõeldud sellise saasta jaoks nagu seda on 95E. Detonatsiooni jääb lihtsalt liiga väheks.
Sapaka mootorid on kordades raskemad kui Buraani mootor, aga kahjuks mitte kordades võimsamad. Raskuse lisandumisega võib juhtuda, et see monstrum ei liigu enam lume peal vaid selle all.
Parim lahendus probleemile.
Parim vahend Burani kütusekulu vähendamiseks on osta mootorsaan, mis ei ole Buran.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Enda buraanil on selline lahendus, et CZ sumbuti(originaal on mõtetult raske käkk ja korjab lindi peale jää, mis omakorda lõhub linti), uue tüübi variaator ( sinu pildilt näha, et sul on vanatüübi oma) ja K62 karburaator. Korralik variaatori rihm ka ja bensu kulu on väike, nt vedasin 10L pool päeva mäesuusatajaid üles ja bensu jäi veel ülegi. Tuunitud on ka veel pidurisüsteem ja pandud õlipidur, kuna see originaal hitleri pasast hoob on väga nõrk ja murdus ära koguaeg.