Teine 638(639)
Teine 638(639)
Kuna minu 638-l on iste sabagondli juures irvakil sest keegi LisaVarbaline on tagaotsa tõstmise eesmärgil tsikli raami ülespoole väänanud ning istme loomajõuga banaaniks keeranud ja tagumiste jalaraudade/sumpade kinnituste juures on samuti porri tehtud siis tekkis mõte ratas teisele raamile ringi tõsta, ning ühtlasi juhitavust parandada.
http://img7.imageshack.us/i/p4190826.jpg/
http://img833.imageshack.us/i/p4190827.jpg/
Kõigepealt tekkis I¸ Orioni esihark...
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... fullsize=1
seejärel 638 raam:
http://img233.imageshack.us/i/49458764.jpg/
siis 634 paak:
http://img600.imageshack.us/i/62319894.jpg/
Seni on kõik detailid muretsetud Motokuuri kasutajatelt.
http://img7.imageshack.us/i/p4190826.jpg/
http://img833.imageshack.us/i/p4190827.jpg/
Kõigepealt tekkis I¸ Orioni esihark...
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... fullsize=1
seejärel 638 raam:
http://img233.imageshack.us/i/49458764.jpg/
siis 634 paak:
http://img600.imageshack.us/i/62319894.jpg/
Seni on kõik detailid muretsetud Motokuuri kasutajatelt.
Last edited by v301060 on 10. May 2012 07:09, edited 26 times in total.
Nüüd on aeg viia raam keevitamisele-liivapritsi-värvimisse.
Mõtlesin panna sellise tagakiige:
http://imageshack.us/photo/my-images/687/p7190988.jpg/
Esivelje aaga paneks äkki hoopis sellise:
http://imageshack.us/photo/my-images/689/p9190998.jpg/
Mõtlesin panna sellise tagakiige:
http://imageshack.us/photo/my-images/687/p7190988.jpg/
Esivelje aaga paneks äkki hoopis sellise:
http://imageshack.us/photo/my-images/689/p9190998.jpg/
Last edited by v301060 on 19. Sep 2011 18:43, edited 4 times in total.
No "mitte-jawat" oleks seal ehk ainult esihark, veljed, esimene ketaspidur ja lenks. Raam, tagakiige(Tramp), mootor, paak, sadul, porikad, esituli, jne...kõik Jawalt.
Last edited by v301060 on 27. Jul 2011 14:43, edited 2 times in total.
Saan ma õigesti aru, et tellid tagakiige ja muud osad otse selle t¨ehhi veebipoe kaudu?Mattu wrote:Siis ilmselt ka rattavõll ja ketipingutid välja vahetada? Või on neil seal olemas ka kohe vastav komplekt tavalisele 638 jms. paigaldamiseks?
Palju sellisel juhul postikulu on?
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Rattavõll täitsa olemas:Mattu wrote:Siis ilmselt ka rattavõll ja ketipingutid välja vahetada? Või on neil seal olemas ka kohe vastav komplekt tavalisele 638 jms. paigaldamiseks?
http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4424#
Saatekulu kohta pole veel huvi tundnud aga vaevalt ta nüüd kallim on kui Ameerikast tellimine
Nii, Orioni pidurikomplekt Venemaalt ära tellitud.
http://imageshack.us/photo/my-images/97/p9191003.jpg/
Nüüd peab T¨ehhi netipoega tegelema hakkama, see oli vahepeal nädal aega maas...
http://imageshack.us/photo/my-images/97/p9191003.jpg/
Nüüd peab T¨ehhi netipoega tegelema hakkama, see oli vahepeal nädal aega maas...
Last edited by v301060 on 19. Sep 2011 18:47, edited 2 times in total.
Igaks juhuks(kui Vene tellimuse kättesaamine peaks venima), sai ostetud ka lääne analoog - Yamu xt suport:
http://img291.imageshack.us/i/dsc00623xd.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/dsc00624v.jpg/
http://img534.imageshack.us/i/dsc00625c.jpg/
http://img291.imageshack.us/i/dsc00623xd.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/dsc00624v.jpg/
http://img534.imageshack.us/i/dsc00625c.jpg/
Teine 638
Sai siis täna "doonor" ka välja aetud ja Tartust Viljandisse sõidetud. Sügis-talvise hooajaga lisandus uus väntvõll, karbuss ja sumpad.
http://img508.imageshack.us/i/p4140963.jpg/
http://img197.imageshack.us/i/p4140964.jpg/
http://img508.imageshack.us/i/p4140963.jpg/
http://img197.imageshack.us/i/p4140964.jpg/
Teine 638
Asi oli ikka rohkem minu finantsvõimalustes
Tõsi, ühes T¨ehhi netipoes oli tellimus ootel, kuna üht tellitud varuosa(kroomlaibakaid) polnud laos. Üldiselt tundubki, et mõned poed seal ei korrigeeri netis jooksvalt laoseisu...
Tõsi, ühes T¨ehhi netipoes oli tellimus ootel, kuna üht tellitud varuosa(kroomlaibakaid) polnud laos. Üldiselt tundubki, et mõned poed seal ei korrigeeri netis jooksvalt laoseisu...
Teine 638
Nii, mõned pildid siis T¨ehhist saadud jubinatest
http://imageshack.us/photo/my-images/402/p7130969.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42/p7130971.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/p7130973.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/p7190984.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/p7190987.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26/p7190988.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/p7190985.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/43/p7190986.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/854/p7190989.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/703/p8040992.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/402/p7130969.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42/p7130971.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/p7130973.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/p7190984.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/p7190987.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26/p7190988.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/p7190985.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/43/p7190986.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/854/p7190989.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/703/p8040992.jpg/
Last edited by v301060 on 04. Aug 2011 20:47, edited 4 times in total.
Teine 638
Talvel sai veel Barosest mõned asjad ostetud:
http://imageshack.us/photo/my-images/807/p7140978.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/807/p7140978.jpg/
Teine 638
Sai siis selline 18" I¸-i valukas tagaveljeks muretsetud.
http://imageshack.us/photo/my-images/833/img4426z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/img4426z.jpg/
Teine 638
Lähiajal siis plaan esiamordid maha võtta ja lasta meistrimehel neile uued pudelid-vedrud-simmerid installeerida.
http://imageshack.us/photo/my-images/703/p8040992.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/703/p8040992.jpg/
Teine 638
Nonii-nonii-noniii! Lõpuks ka suurel kodumaal käidud ja I¸ Orioni esipiduri süsteem ning Permi krais tehtud 80 kodaraga custom esivelg ja lenks ära toodud! Väsitav päev oli: Viljandi-Tartu(tsikliga)-Koidula-Petseri-Pihkva-Luhamaa-Võru-Tartu(bussidega)-Viljandi(tsikliga)...kui mahti saan siis panen pilte kaa...pöid ja rumm lähevad veel enne Narva Broki juurde kroomimisele kui kogu velje kokku saab.
Re: Teine 638
Otsi biker.ee fororumist mu teema üles kuidas selle valuvelje ehitasin. Kalle seletas selle seal lahti. Neid valuvelgi on tehtud 2tk. Üks oli Kallel ja teine oli minul - viimane nüüd v301060 käes.mk wrote:Tervitusi.
Kuidas on plaan tagumise valuvelje ketiratta kinnitus lahendada? Ehk otsesõnu - kas ketikaitse jääb alles? Ise plaanin lähitulevikus sellest jubedast kobakast lahti saada. Mõtlesin, et enne, kui jalgratast leiutama hakkan, küsin järgi - äkki on juba mingi toimiv lahendus olemas...
Huvi korral võid minukäest ka iz planeta5 tagumise velje ja uue jawa rummu saada.
Ära viska ketikaitset minema, juhul kui sa head ketti ei taha soetada. JAwa kett ei pea kaua asfaldikõntsale vastu saad hea 500km tagant ketti vahetada.v301060 wrote:Ketikaitse läheb minema, sain aru, et ka eelmine valuka omanik(ja autor) seda ei kasutanud.
Minul oli ketikaitse kogu aeg küljes ja ruumi jäi kõvasti veel ülegi.
Teine 638
Lubatud pildid siis vene jubinatest.
Kroomimisvalmiks poleeritud 80-ne kodaraga pöid ja rumm(I¸ Orioni esipidurikettale):
http://imageshack.us/photo/my-images/694/p9190998.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/14/p9190999.jpg/
Kodarad-niplid ja seni puuduolnud I¸ Orion-i amordi tolmukatted:
http://imageshack.us/photo/my-images/98/p9191001.jpg/
Roostevabast poleeritud draglenks ja raiserid(need on küll kuidagi ootamatult massiivsed ) koos ilukatetega:
http://imageshack.us/photo/my-images/692/p9191000.jpg/
Viimasena siis I¸ Orion-i uus esipidurisüsteem(ketas-suport-voolik-lingiga peasilinder):
http://imageshack.us/photo/my-images/153/p9191002.jpg/
Voolik on muidugi kole ja läheb ilmselt armeeritu vastu vahetusse.
Kroomimisvalmiks poleeritud 80-ne kodaraga pöid ja rumm(I¸ Orioni esipidurikettale):
http://imageshack.us/photo/my-images/694/p9190998.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/14/p9190999.jpg/
Kodarad-niplid ja seni puuduolnud I¸ Orion-i amordi tolmukatted:
http://imageshack.us/photo/my-images/98/p9191001.jpg/
Roostevabast poleeritud draglenks ja raiserid(need on küll kuidagi ootamatult massiivsed ) koos ilukatetega:
http://imageshack.us/photo/my-images/692/p9191000.jpg/
Viimasena siis I¸ Orion-i uus esipidurisüsteem(ketas-suport-voolik-lingiga peasilinder):
http://imageshack.us/photo/my-images/153/p9191002.jpg/
Voolik on muidugi kole ja läheb ilmselt armeeritu vastu vahetusse.
Re: Teine 638
"Ära viska ketikaitset minema, juhul kui sa head ketti ei taha soetada. JAwa kett ei pea kaua asfaldikõntsale vastu saad hea 500km tagant ketti vahetada.v301060 wrote:Ketikaitse läheb minema, sain aru, et ka eelmine valuka omanik(ja autor) seda ei kasutanud.
Minul oli ketikaitse kogu aeg küljes ja ruumi jäi kõvasti veel ülegi."
No näed sa, skleroos on kallal! Mäletasin siis valesti
Eks siis ole ju valikuvõimalus: ketikaitse+odav Jawa kett või ilma ketikaitsmeta aga hea(kallis) kett.
Kas see ketivahetus aga nii lihtne üldse on, et panen aga D.I.D. keti ja asi ants? Kas Jawa kett pole mitte teise sammuga ja ülemineku korral teisele ketile tuleb vahetada ka tagumine ja esimene hammakas?
Re: Teine 638
Tagumise hammaka vahetus on kerge. LAsed treialil selle hammasvöö maha treida ja keevitad uue peale. Sellega saab sammu muuta.v301060 wrote: Eks siis ole ju valikuvõimalus: ketikaitse+odav Jawa kett või ilma ketikaitsmeta aga hea(kallis) kett.
Kas see ketivahetus aga nii lihtne üldse on, et panen aga D.I.D. keti ja asi ants? Kas Jawa kett pole mitte teise sammuga ja ülemineku korral teisele ketile tuleb vahetada ka tagumine ja esimene hammakas?
Esimese hammaka tegemine on õnneks kergem see ühes tükis.
Mäletan et kasutati ka cz ketti. (kollakas-kuldne) millel on jawaga sama samm. Kuid see ka ei pidanud kaua ilma keitsmeteta vastu.
Ise kuigi pooldaks ka ilma ketikaitsmeta versiooni. Kuid selle realiseerimine on omaette ooper.
Re: Teine 638
"Tagumise hammaka vahetus on kerge. LAsed treialil selle hammasvöö maha treida ja keevitad uue peale. Sellega saab sammu muuta.
Esimese hammaka tegemine on õnneks kergem see ühes tükis.
Mäletan et kasutati ka cz ketti. (kollakas-kuldne) millel on jawaga sama samm. Kuid see ka ei pidanud kaua ilma keitsmeteta vastu.
Ise kuigi pooldaks ka ilma ketikaitsmeta versiooni. Kuid selle realiseerimine on omaette ooper."
Kas see treimise-keevitamise variant on tingitud Jawa tagumise ketiratta kinnitusest ja/või ketiratta kummileevenditest? Kas poleks õigem/lihtsam panna teine ketiratas tervenisti?
Vastupidavuse probleem ilma kaitsmeta on siis ilma ketti õlitamata või ei aitaks ka õlitamine Jawa/CZ keti eluiga pikendada?
Esimese hammaka tegemine on õnneks kergem see ühes tükis.
Mäletan et kasutati ka cz ketti. (kollakas-kuldne) millel on jawaga sama samm. Kuid see ka ei pidanud kaua ilma keitsmeteta vastu.
Ise kuigi pooldaks ka ilma ketikaitsmeta versiooni. Kuid selle realiseerimine on omaette ooper."
Kas see treimise-keevitamise variant on tingitud Jawa tagumise ketiratta kinnitusest ja/või ketiratta kummileevenditest? Kas poleks õigem/lihtsam panna teine ketiratas tervenisti?
Vastupidavuse probleem ilma kaitsmeta on siis ilma ketti õlitamata või ei aitaks ka õlitamine Jawa/CZ keti eluiga pikendada?
Re: Teine 638
Õlitamine ei aita tavaketi eluiga väga palju pikenda. Seal see nn pasandool e maantee sistt sööb kõik ketiseest ära.v301060 wrote:
Kas see treimise-keevitamise variant on tingitud Jawa tagumise ketiratta kinnitusest ja/või ketiratta kummileevenditest? Kas poleks õigem/lihtsam panna teine ketiratas tervenisti?
Vastupidavuse probleem ilma kaitsmeta on siis ilma ketti õlitamata või ei aitaks ka õlitamine Jawa/CZ keti eluiga pikendada?
veokettide ehitus lihtsalt teine.
Tagumise hammaka vöö ehk terasest osa treitakse tavaliselt vaid maha ja keevitatakse selle alles jäänud randi külge uus hammasvöö. Mitte kummipuksidest. See osa jääb alles.
Ühesõnaga võta hammakas ette lase hambad täielikult maha ja uus vöö peale.
Tänud valgustamast.
Minul on asi lihtsam. Hakkasin oma garaa¸ijääkidest ühte Planeta Spordi baasil kohvikut kokku panema. Õnneks on tagakiige ümberehitus lihtne ja valuvelge ei peaks üldse puutuma, kuna kõik mõõdud klapivad. Lihtsalt närib hinge see ketikaitse, mis tundub võõrkehana. Ilmselt tuleb siiski veidi tõsisemalt vaeva näha, et pidurid ka alles jääksid. Aga lähen otsin siis biker.ee-st selle teema üles, enne kui kirve sisse löön.
Minul on asi lihtsam. Hakkasin oma garaa¸ijääkidest ühte Planeta Spordi baasil kohvikut kokku panema. Õnneks on tagakiige ümberehitus lihtne ja valuvelge ei peaks üldse puutuma, kuna kõik mõõdud klapivad. Lihtsalt närib hinge see ketikaitse, mis tundub võõrkehana. Ilmselt tuleb siiski veidi tõsisemalt vaeva näha, et pidurid ka alles jääksid. Aga lähen otsin siis biker.ee-st selle teema üles, enne kui kirve sisse löön.
Teine 638
Kas PS-il üldse on ketikaitse?mk wrote:Tänud valgustamast.
Minul on asi lihtsam. Hakkasin oma garaa¸ijääkidest ühte Planeta Spordi baasil kohvikut kokku panema. Õnneks on tagakiige ümberehitus lihtne ja valuvelge ei peaks üldse puutuma, kuna kõik mõõdud klapivad. Lihtsalt närib hinge see ketikaitse, mis tundub võõrkehana. Ilmselt tuleb siiski veidi tõsisemalt vaeva näha, et pidurid ka alles jääksid. Aga lähen otsin siis biker.ee-st selle teema üles, enne kui kirve sisse löön.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Kas Jawa ketid on tõesti nii kehvad, vene ketid kestavad kümneid kordi kauem. Planeta Spordil ja teistel eriti võimsatel motikatel ei peideta teatud põhjusel ketti kopsikusse.Ära viska ketikaitset minema, juhul kui sa head ketti ei taha soetada. JAwa kett ei pea kaua asfaldikõntsale vastu saad hea 500km tagant ketti vahetada.
Oman mõnda roostes mootorratast.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Mis puudutab Planeta Sporti, siis sellele tehti täiesti eraldi kette ja tehas ei soovitanud "tavalise" I¸-i kette panna. Mul on veel alles ka mõned kettide originaalpakendid.teints wrote:Kas Jawa ketid on tõesti nii kehvad, vene ketid kestavad kümneid kordi kauem. Planeta Spordil ja teistel eriti võimsatel motikatel ei peideta teatud põhjusel ketti kopsikusse.
Minul on aga lihtne põhimõte - iga tankimise juurde kuulub ka ketiõlitus ja Vene rattal olen ma hiljemalt 10 000 km tagant keti lihtsalt välja vahetanud. Kellel kunagi kett on kopsikusse kinni kiilunud, see teab, miks ma nii käitun.
Nuuh, ketiõlitus on ka lääne ratastel tavaline toiming kui just scottoilerit peal pole või ratas kardaani/rihmaveoga ole.mk wrote:Mis puudutab Planeta Sporti, siis sellele tehti täiesti eraldi kette ja tehas ei soovitanud "tavalise" I¸-i kette panna. Mul on veel alles ka mõned kettide originaalpakendid.teints wrote:Kas Jawa ketid on tõesti nii kehvad, vene ketid kestavad kümneid kordi kauem. Planeta Spordil ja teistel eriti võimsatel motikatel ei peideta teatud põhjusel ketti kopsikusse.
Minul on aga lihtne põhimõte - iga tankimise juurde kuulub ka ketiõlitus ja Vene rattal olen ma hiljemalt 10 000 km tagant keti lihtsalt välja vahetanud. Kellel kunagi kett on kopsikusse kinni kiilunud, see teab, miks ma nii käitun.
Seda minagi. Lihtsalt lääne ratastel tundub see loomulik tegevus olevat, aga ida omadel kuidagi liigne priiskamine :)
Kestab see Vene masin ka, kui korralik hooldus taga on.
Ma olen nüüd seda teemat siin enda muredega küllalt solkinud, aga ütleks veel seda ka, et Kloostrimetsas seisab juba aastaid Yamaha tagumine valuvelg müügis, mille pealt venelased asja maha viksisid. Kellel veel aretamissoovi on, see võiks selle velje ka üle vaadata. Ketiratas on otse valu küljes kinni ja pidurid on vasakul pool (erinevalt I¸evski omast).
Kestab see Vene masin ka, kui korralik hooldus taga on.
Ma olen nüüd seda teemat siin enda muredega küllalt solkinud, aga ütleks veel seda ka, et Kloostrimetsas seisab juba aastaid Yamaha tagumine valuvelg müügis, mille pealt venelased asja maha viksisid. Kellel veel aretamissoovi on, see võiks selle velje ka üle vaadata. Ketiratas on otse valu küljes kinni ja pidurid on vasakul pool (erinevalt I¸evski omast).
Tegu siis ilmselt 600xt-ga, mille kloon too I¸ Orion(toodetud ainult katsepartiina) tegelikult ongi.mk wrote:Seda minagi. Lihtsalt lääne ratastel tundub see loomulik tegevus olevat, aga ida omadel kuidagi liigne priiskamine :)
Kestab see Vene masin ka, kui korralik hooldus taga on.
Ma olen nüüd seda teemat siin enda muredega küllalt solkinud, aga ütleks veel seda ka, et Kloostrimetsas seisab juba aastaid Yamaha tagumine valuvelg müügis, mille pealt venelased asja maha viksisid. Kellel veel aretamissoovi on, see võiks selle velje ka üle vaadata. Ketiratas on otse valu küljes kinni ja pidurid on vasakul pool (erinevalt I¸evski omast).