350ccm, spidomeeter laternakorpuse sees, elektrisüsteem 6 voldine.
See eelnev tekst siis neile, kes räägivad, et see iseehitatud masin vms.klaabu
selle mudeli nimi on Jupiter-3-01. esiporikas, karbuss, summutid ja tagaamordid olid uue mudeli omad, muu vana. mootor oli forsseeritud 28 hj-ni, kuigi elekter ikka veel 6v. asendatud on sul sadul ja mootori vasak küljekaan. samuti on sul esiratas tõenäoliselt korviga sikli oma olnud kunagi.
Raami-, mootori- ja passinumber klapivad, ja passis kirjas, et Jupiter 3K.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=13045
Eelmine kevad ütles käigukast üles ja sellest peale pole ta sõitnud ka. Mis siis ikka, mootor lahti ja foorumist abi küsima. Suve jooksul sai ta üle ka värvitud. Kui siis käigukast korda sai, panin kokku ja mootor peale. See oli juba 05 sügisel vist. Ühe päeva sai sõita ja kolvirõngas läks katki. Jälle mootor lahti, kolvi pea oli täkkeid täis, silindrikaane tööpind kah. Karterid kiskusin ka lahti(et ikka kõik tükid kätte saada) ja siis vahetasin juba simmerid ja laagrid ka ära. Laagrid vahetatud, mootor koos enam-vähem, siis õnnestus mul oma lollusest geneka harjad ära lõhkuda. Sõbra käest saadud harjad asemele pandud, märkasin, et kahel kolvil on rõngakinnihoidmis tihvtid kadunud. Lisaks õnnestus mul kuidagi ühel kolvil alt nurgast tükk lahti lüüa. Ise ei tea sellest midagi, lihtsalt märkasin ühel päeval, et kolb on katki. Täielik kobakäpp...? No ja pole siin Saaremaal uusi kolbe saanudki. Siiamaani otsin, ja kui leian, siis ei julge tellida, sest räägitakse, et kolvid tuleb silindri järgi osta. Äkki ei sobi muidu. Pool aastat on mootor nüüd seisnud, silindrid ja süütemäng maas. Kui silindrid seisma jätsin, siis isa soovitusel(ise olen veel noor ja loll) määrisin silindrid seest õliga kokku. Nüüd täna käisin vaatamas, kuidas muures ootor ja muud tegelased elavad. Silindritel tööpind väikeseid roostetäppe täis. Tuleb uued muretseda? Vist küll. Oleksin just tellinud uued kolvid(lõpuks), aga kuna silindrid läbi, siis tuleb vist uued silindrid muretseda.
Veel peale mootori vaja teha: Suunatulede tagumised korpused värvida, esimesed suunatuled oma kohale asetada. Suunatuled vaja vilkuma ka saada. Embleemid saan ressu käest. Probleemiks esiamortide väljavajumine oma "pesadest"(pildil ka näha). Praeguseks on esiamordid juba nii väljas, et ei lähe enam tagasi ka. Summuteid on vaja esimeste kinnituste juurest keevitada, augud sees ja vale süütega lõi õhtuti ikka leegi välja sealt. Rohkem vist midagi. Istmekate vahetati ära venna sõitmiste ajal.