minski piduri ebaefekriivsus

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Pluuto
Tavakasutaja
Posts: 24
Joined: 11. Jul 2010 00:00

minski piduri ebaefekriivsus

Unread post by Pluuto »

Tere,
Mul on mure, seoses minski esipiduriga (trummelpidur). Nimelt on see väga nõrk. Tagapidur töötab suurepäraselt ja tõmbab ratta vajadusel blokki, ent esipiduri täie jõuga peal jõuab masinat lükata ja ratas liigub. Kuna huvi on liiklusesse minna, on esipiduri efektiivsus väga tähtis, on ju tegu tähtsama piduriga mootorrattal, lisaks ma arvan, et kui tehnoülevaatuses pidureid kontrollitakse, siis ei saa masin kiirusega 30km/h 7 meetriga hakkama. Kas kellelgi on mingit nõua anda või peaks lihtsalt uued klotsid ostma. Olen neid puhastanud ja isegi lihvinud aga ei näe mingit effekti.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Ülekandele keevita lihtsalt 1-2 mm plekki lisaks ja ongi korras. Tohutult abiks on ka pidurikangile (sellele, mida siis sõrmedega sikutad) pikenduse juurdetegemine või selle asendamine pikemaga. Tross ei tohi siis muidugi miski kleenuke olla.
Pluuto
Tavakasutaja
Posts: 24
Joined: 11. Jul 2010 00:00

Unread post by Pluuto »

kas siis, kui need masinad tehasest tulid, ka esipidur ei võtnud või on viga ikkagi nendes klotsides mis praegu all, kuna ei taha midagi süsteemides muuta, siis tahaks teada, kas osta uued klotsid või annab nendega veel midagi teha, sest need ei tundu eriti kulunud.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Pluuto wrote:kas siis, kui need masinad tehasest tulid, ka esipidur ei võtnud või on viga ikkagi nendes klotsides mis praegu all, kuna ei taha midagi süsteemides muuta, siis tahaks teada, kas osta uued klotsid või annab nendega veel midagi teha, sest need ei tundu eriti kulunud.
Klotsidel võivad katted ka ära "kivistuda" ning kui pidurid palju kuuma saanud, tekib sinna kõva kiht peale. Viimast olen karmima viiliga maha võtnud, muutub ka pidur efektiivsemaks.

Kõige töökindlam oleks Pidurimeistris lasta uued "lääne" katted panna ja alles siis aretada edasi. :)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply