tuttaval on oli neid üle. Aga ega ma poleks seda tegema hakanudki kui korraliku mootorit poleks saanud nimelt mootor on paugupill ja karburaator on korralik.
NOh! Mis peab kohe norima hakkama? Tegu on niisama ralli masinaga! Plaanis ta ilusamaks teha uus esikahvel ja esiratas,sadul korralikuks, üle värvida. Krt ega ei pea siis kohe norima hakkama!
Masin on veel kole, aga ettevõtmine lahe.
Mõnda aega võiks proovida pilli paremaks teha ja seejärel juba uus läbimõeldum projekt ette võtta. Nii need kogemused tulevadki!
Edu!
Sihukesel esihargil on sellise mootori puhul laibalõhn juures. Kui tahad selle alles jätta, keevita ette tugikolmnurk, et kahvel ei saaks "kõhu alla" kortsu tõmbuda. Kolmnurga otsad ühendavad kahvli alaosa ja kahvlitoru ülaosa, kahvli hargnemiskohal on tugiraud, mis ühendab kolmnurga nüridat tippu ja harki.
Ise kasutan ka sellist lihtsat jalgratta esiharki, aga seda mootoriga, mille tõmme on sujuv ja seda teedel, mis on siledad.
Nüüdseks on asi niikaugel , et saab hakata masinat veidikene paremaks tegema hakata.
Olen omale varunud mõningaid osad.
Moskva m1a esihark.
Moskva m1a kalasaba sumbuti
moskva m1a seisuhargi
Moskva paagi kork ,kraan
Delta v50 tagatuli
BEllarussi esituli
Karbitäis uusi mootori osi.
Niisiis hakkasin siis mopeedi lahti võtma.
Esimene asi mis sai märgatud,et reduktori kinnitus oli katki murdunud.
Esihark Sai minema visatud ning asemele läheb moskva oma. Sadul sai eelmine kord porno tehtud! lõikasin naha maha ja viskasin sadula prügikasti! Plaanis siis laupäeval palju keevitus töid teha!
Kus sa neid Moskva juppe välja siiberdad sellele masinale. Nendest juppidest saaks juba pool Moskvat kokku millel oleks suurem väärtus kui sellel projektil lõppfaasis.
Palju õnne. Moskva juppidest, mille väärtus üsna kõrge oled saanud sellise porno kokku. Kõigepealt, videos oli juba näha, et esihark loksub- laagrid ikka panid sinna? Mingiaeg siin foorumis müüdi karpatõ'id millel juba druzba mootori kinnitused- oleksid võinud ära osta, oleksid poole lihtsamalt saanud üsna normaalse asja.
Klein wrote:Kus sa neid Moskva juppe välja siiberdad sellele masinale. Nendest juppidest saaks juba pool Moskvat kokku millel oleks suurem väärtus kui sellel projektil lõppfaasis.
2 moskvat sai toodud maakodu garaazi juurest!
Osasid on nagunii topelt !
Igaüks otsustab mis osasid ta oma masinale külge paneb!
Kui sul neid moskva osasid vaja läheb paku teist esiharki selle vastu.
Klein wrote:Kus sa neid Moskva juppe välja siiberdad sellele masinale. Nendest juppidest saaks juba pool Moskvat kokku millel oleks suurem väärtus kui sellel projektil lõppfaasis.
2 moskvat sai toodud maakodu garaazi juurest!
Osasid on nagunii topelt !
Igaüks otsustab mis osasid ta oma masinale külge paneb!
Kui sul neid moskva osasid vaja läheb paku teist esiharki selle vastu.
Votvot, müü need moskvad maha, saad hunniku raha ja osta endale mingi pitihakatis, müügist saadava rahaga peaksid saama küll. Säästad end vaevast.
Ma arvan, et kui mehed teevad omavahel osekohese bartertehingu ilma vahepealsete müstiliste numbriarvutuste, on lõpuks kõik õnnelikud ja kõik on saanud seda, mida talle enam vaja läks... Igasugune rahapasa peale arvutamine on vanatehnika puhul mõttetu energiaraisk, sest see eurikukene ei maksa ju tegelikult asja moraalse väärtuse juures mitte sittagi.
Sapi-Vana wrote:Ma arvan, et kui mehed teevad omavahel osekohese bartertehingu ilma vahepealsete müstiliste numbriarvutuste, on lõpuks kõik õnnelikud ja kõik on saanud seda, mida talle enam vaja läks... Igasugune rahapasa peale arvutamine on vanatehnika puhul mõttetu energiaraisk, sest see eurikukene ei maksa ju tegelikult asja moraalse väärtuse juures mitte sittagi.
5+
Sama meelt, euro teenid ikka ja jälle tagasi, uut vanatehnika saamise võimalust ei pruugi nii lihtsalt tulla. Pealegi inimesed kipuvad kergemini käima välja 20 päeval ühte eurokest puhvetis sokolaadi jaoks, kuid korraga 20st näiteks mingi vajaliku ja korraliku võtmekese peale ei raatsi.....