Minski elekter
Minski elekter
Tervist !!
Ostsin omale minski mootori. Alguses oli sellel peal mingisugune kontaktsüüde, ja pidi auto akuga sõitma. kuna mulle see ei meeldinud mõtlesin, et vahetan kogu süsteemi ringi. Aga nüüd olen jamas nimelt nende pingerulaatoritega (hall karp). Pildilt näete ja äkki keegi saab öelda mis erinevused neil on. Genekas on 7 voldine.
http://fotoalbum.ee/photos/n6mme96/99507709[/img]
Ostsin omale minski mootori. Alguses oli sellel peal mingisugune kontaktsüüde, ja pidi auto akuga sõitma. kuna mulle see ei meeldinud mõtlesin, et vahetan kogu süsteemi ringi. Aga nüüd olen jamas nimelt nende pingerulaatoritega (hall karp). Pildilt näete ja äkki keegi saab öelda mis erinevused neil on. Genekas on 7 voldine.
http://fotoalbum.ee/photos/n6mme96/99507709[/img]
Proovisin siis ära ühendada, Mitte tonksu sädet. kõik on http://www.upload.ee/image/1357533/1276186103abb1_o.jpg tolle skeemi järgi ühendatud. Ja imelik oli veel see, et minu generaatoril polnud number 3, ega d1-te, aga minu generaatoril on otsade arv ikka 5. Siis on mul veel üks generaator. See on tähtede ja numbrite järgi identne selle skeemiga aga see ots puudub mis on kõige ligemal andurile.
See genekas on see nelja poldiga. ja ma tahtsin tähelepanu pöörata et see väiksemal karbil on 01 genekapoolsetel klemmidel puudu, Mitte pole katki aga seda lihtsalt ei ole. http://fotoalbum.ee/photos/n6mme96/sets/1324387
Aga suuremal on kõik olemas
Aga suuremal on kõik olemas
Kuna tegemist on vene asjadega, siis tuleb teada mida üks või teine klemm tegelikult tähendab:
O1 - освещения1 (valgustus, poolperiood) sobib alalisvoolu signaalile, akulaadimiseks, kuna pinge läbib dioodi
O2 - освещения2 (valgustus, täisperiood) lampidele
3 - зажигания (süüde, süütesüsteemi laadimine) genekal pooli ots, karbil kondekate laadimine
д - датчик (andur süütemomendi jaoks) anduri üks ots ühendatud kerega, teine karbis oleva türistori tüürelektroodiga ja süüteluku suretus juhtmestikuga
k - катушка (süütepool)
m - масса (kere, mass)
Põhjus, miks sa ei saa sädet võib olla mitmeid. Valesti ühendatud juhtmed, vigane impulsspool, rikkis karbid või süütepool. Enamuse saab kontrollida testriga, mõõtes takistusi ja ühenduste õigsust. Ainuke mida sa kontrollida ei saa testriga on see hall karp. Olen nendega ikka päris palju kokku puutunud ja kui ta ikka ei tööta, siis ei tööta.
O1 - освещения1 (valgustus, poolperiood) sobib alalisvoolu signaalile, akulaadimiseks, kuna pinge läbib dioodi
O2 - освещения2 (valgustus, täisperiood) lampidele
3 - зажигания (süüde, süütesüsteemi laadimine) genekal pooli ots, karbil kondekate laadimine
д - датчик (andur süütemomendi jaoks) anduri üks ots ühendatud kerega, teine karbis oleva türistori tüürelektroodiga ja süüteluku suretus juhtmestikuga
k - катушка (süütepool)
m - масса (kere, mass)
Põhjus, miks sa ei saa sädet võib olla mitmeid. Valesti ühendatud juhtmed, vigane impulsspool, rikkis karbid või süütepool. Enamuse saab kontrollida testriga, mõõtes takistusi ja ühenduste õigsust. Ainuke mida sa kontrollida ei saa testriga on see hall karp. Olen nendega ikka päris palju kokku puutunud ja kui ta ikka ei tööta, siis ei tööta.
K-125, K-175, Kawasaki KZ 750, Ja üks oma kokkupandud peerukaarik
Ei vaidle vastu, kuna Minskiga pole varem kokku puutunud.
Aga äkki oskab keegi öelda kust saaks töötava elektri süsteemi osta ?
Ainult (genekas, hall karp, ja süütepool)
Genekat oleks uut vaja sest lähemal vaatlemisel selgus,et minu genekal on järgmised tähistused märgitud : у, t, д, 3, 0. Ja sellisega ma ei oska mitte midagi ette võtta. Genekas on 60w.
Aga äkki oskab keegi öelda kust saaks töötava elektri süsteemi osta ?
Ainult (genekas, hall karp, ja süütepool)
Genekat oleks uut vaja sest lähemal vaatlemisel selgus,et minu genekal on järgmised tähistused märgitud : у, t, д, 3, 0. Ja sellisega ma ei oska mitte midagi ette võtta. Genekas on 60w.
Minu antud skeemil on "D" generaatorilt kommutaatorisse. Reaalsuses ja ka joonisel on sellel "D" klemmil ka lisajuhe, mis skeemil läheb süüteluku klemmi"4" alla. Mootori suretamine selle skeemi järgi toimub lühistamise teel. Kui kasutada minu piltidel olevat generaatorit ja kommutaatorit, siis piisab ainult "D" ja "K" juhtmetest. Mootori välja suretamiseks tuleks "D" klemmile lisajuhe panna. Suretamine lihtne. Paned "D" juhtme vasta mootori korpust massi.