riga 7 sport to retro #23 henri
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
riga 7 sport to retro #23 henri
mõtlesin et teen ka enda ühest masinast teema ära. masinaga sõidan siis sport klassis. mootorit on väheke kaasa aidatud ehk teine keps,kolvisõrme laager,lisaaken hülsis ,diftiga kolb ühe rõngaga, silinder porditud, karterid viilitud jne toitekanal puuritud, karpa puuritud ja viilitud jne originaal, originaal süüde, originaal sumpa. välimuselt on kõik retro peale istme,piduriheebli,gaasirulli,leistangi ja õhufiltri. iste triplex, leistang renthal madal, piduriheebel ycf, alu gaasirull, uni õhufilter. all on ees 26 tolli velg ja taga 19 tolli. taha panen ka 26 tolli velje. hetke seisus on võrri raam värskelt värvitud punaseks ja kõik detailid puhastatud ja õlitatud mis vaja. mootor sai ka üle vaadatud ja silindri olukord polnud kiita. silinder juba kulunud ja tahab hoonimist. malm rõngas oli juba üüber kulunud ja panin praeguseks teras uue rõnga peale. kui raha väheke rohkem kätte tuleb siis saadan silindri hoonimisse ja siis uus kolb sisse rõngaga. mootori poole pealt veel plaanis elektron süüde peale sebida. välimuselt porilauad valgeks ja velgede värvimine juba käib.
pildid kui võrri sain ja esimesed võistlused kui võrri pmst esimest korda käima panin
kolb ja silinder
väike välimuse värskendus
abja talv 2014 esimene start. katkestasin esimese sõidu viimasel ringil kuna suutsin tagaratta võlli kõveraks sõita ja viskas ketti maha.
tiimi pildid
võrr areneb vaikselt. ärge väga heitige kuna võrrivõistlustel jne alles uus ja õpin seda värki alles
esimene peenestamine peale kokku panemist
http://www.youtube.com/watch?v=0L5BV5ZcCls
pildid kui võrri sain ja esimesed võistlused kui võrri pmst esimest korda käima panin
kolb ja silinder
väike välimuse värskendus
abja talv 2014 esimene start. katkestasin esimese sõidu viimasel ringil kuna suutsin tagaratta võlli kõveraks sõita ja viskas ketti maha.
tiimi pildid
võrr areneb vaikselt. ärge väga heitige kuna võrrivõistlustel jne alles uus ja õpin seda värki alles
esimene peenestamine peale kokku panemist
http://www.youtube.com/watch?v=0L5BV5ZcCls
Last edited by streetbuzz on 29. May 2014 23:29, edited 1 time in total.
Re: riga 7 sport #23 henri
Mis sinisest saab? Kuna tegu on sportklassi võrriga siis võiks seda kergemaks teha: ketaspidur, piti plastid, paremad esiamordid. See on puhtalt minu arvamus.
Re: riga 7 sport #23 henri
Ma ei saa aru mis kiimlemine nende piti plastidega käib koguaeg. Mingit kaaluvõitu sealt nkn ei tule, tekib üks rõve plastnärakas.
Re: riga 7 sport #23 henri
Hea on näha ja teada, et on noori kes viitsivad millegiga alustada,aga veel parem, et ka on lõpptulemust näha. Jõudu ja edukat hooaega sulle :)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
Re: riga 7 sport #23 henri
tänud! ise ka ei näe piti plastikutes erilist pointi. võibolla mingi kaaluvõit tuleb aga kui ma hakkan neid plastikuid ja paaki jne panema pean ikkagi tegema palju tugesid ja rauda juurde keevitama et kogu krippel koos seisaks hetkel on küll plaanis ette teine esihark muretseda kuna hetkesed on suht piiks kuna viimastelt piltidelt ka näha et amordid on põhja kinni jäänud
to sama ongi sinine aga lihtsalt värvisin üle kuna sain soodsalt värvitud ja ei olnud võimalust värvi valida kuna punane värv oli olemas ja endale meeldib :)
varem liikus to võrr number #29 all kui keegi mäletab
to sama ongi sinine aga lihtsalt värvisin üle kuna sain soodsalt värvitud ja ei olnud võimalust värvi valida kuna punane värv oli olemas ja endale meeldib :)
varem liikus to võrr number #29 all kui keegi mäletab
Re: riga 7 sport #23 henri
Äkki reedaks kah mille vänt, keps ja kolb on? Abjas käis asi suht mahedalt, kuigi ma ei tea mitmendaks jäi. Lätlastel on esihargiks pandud vana cz või midagi sellist. Endale ehitasin kunagi atm-i esihargiga võrri, sitt oli sõita kuna esiots oli nii madal, see sai lahendatud nii et taha 16 delta ja ette võrri ratas
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
Re: riga 7 sport #23 henri
väntvõll võrri oma aga ei oska õelda mille keps. kolb türil tehtud. praegu mõtlen ise kas osta cz esihark kuna hind suht krõbe...
Re: riga 7 sport #23 henri
Lätlastel oli kunagi nõuka ajal n.n. eksperimentaal tehas,kes valmistas sport silindreid,päid,raame ja ka amorte.neid tehti nii mopile,kui ka säärule krossi jaoks.need raamid ja amordid sellest ajast veel kuskilt leitud aga ega neid enam ei pidanud saada olema
Re: riga 7 sport #23 henri
romans valtinsil # 13 peaks olema selline vanaaja raam, samuti dagnis skurulisel #12 , kes sõidab kahekäigusega. esiotsad ikka miski japsi pillidelt , omal paar honda otsa ootel .
Last edited by iceman on 17. Mar 2014 19:40, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
Re: riga 7 sport #23 henri
ketkel ise otsin ka mingit esiharki mis oleks pikk et 26 tolli võrri ratas alla istuks ja mis ei maksaks ka väga palju. ei tihka kallemaid amorte osta kui võrr väärt arengut ka nii palju et täna lihvisin tagumise velje ära. velg oli roostes väheke jne aga sirge pmst ainult 1 koha peal väike jõnks aga kui mantel peal siis ei paista. homme ostan krundi ja mingisuguse värvi et velg ära värvida ja uued laagrid lasin ka sõbral viljandist tuua. äkki keegi saab õelda kes teeks võrrile tagumist hammakat vms kuidas neid tehakse. endal 54 hammakas viltu tehtud et pool tiiru on kett pingul ja teisel tiirul viskab keti maha. kui kellelgi mingit 47-55 hammakat tagumist võrrile pakkuda on soliidse hinnaga võib ka pakkuda
Re: riga 7 sport #23 henri
eks neid vana cz-võrri otsasid on ka kasutatud mopeedidel ,kuid neid kindlasti raskem leida kui miskit väikese kubatuurilise jaapani krossitsikli omi , kaaluvahe ka arvatavasti kipub olema nipponi kasuks. pole nad ka odavamat sorti, kuid võib jopata .hammakate tegemisega tegeleb meil siin kaasfoorumlane , kes ka lootustandev säärusõitja .
Last edited by iceman on 25. Mar 2014 19:56, edited 1 time in total.
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
ootott, kus kohast neid hammakaid hankida saaks ? mul suht otsas need kõik, peaks laskma teha mõned omale
Re: riga 7 sport #23 henri
küsi Virgo käest , ta meistrimehe ametlik esindaja.pitprolite wrote:ootott, kus kohast neid hammakaid hankida saaks ? mul suht otsas need kõik, peaks laskma teha mõned omale
Re: riga 7 sport #23 henri
Hing ei andnud rahu ja uurisin romansi esiotsa kohta-on ikkagi selle lätlaste eksperimentaali oma.sai seda pille suvel paar päeva uuritud ja sõidetud.esiotsal oli mäletamist mööda kuskil ka valatud selle tehase nimi-nime kahjuks ei mäletaiceman wrote:romans valtinsil # 13 peaks olema selline vanaaja raam, samuti tagnis skurulisel #12 , kes sõidab kahekäigusega. esiotsad ikka miski japsi pillidelt , omal paar honda otsa ootel .
Re: riga 7 sport #23 henri
ei väga võimalik , siis ju hüperrariteediga tegu. kuid mingi 65-se suurema või 80-se oma ajab kah asja ära, lisaks firmatükile ka pulgad vast kergemini leitavad .
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
ainuke mure on see, et need on nii rasked kõik
Re: riga 7 sport #23 henri
ma ei saa aru,mis jutt see koguaeg on,et rasked.mis seal vahet on,ega sa ei sõida krossirajal ,et ratas õhus,seal hakkab kaal rolli mängima.Kui sul 10 x paremini toimiv amort all ja kaaluvahe on 1,6 kilo võrreldes originaaliga,sisuliselt siledal maal ei ole vahet,kui mootor ei jõua siis ei jõua ta orig.amordiga ka.Või jäta enne võidusõitu üks burger vöi hotdog söömata kui kardad,et amort raske.
Re: riga 7 sport #23 henri
tegelikult lätis ainult krossirajad ongi , sellest see amordivärk tingitud ongi, ei sega see kaal sealgi . vanasti olid valka omadel lisavedrud originaal sääru otsale lisaks pandud ,et läbilööke vältida.
Re: riga 7 sport #23 henri
jumala õige,seal ei saaks orig.amordiga üldse sõita,järelikult raskem amort kordades parem
Re: riga 7 sport #23 henri
üks huvitav lahendus veel, mis lätist pärit. nimelt installitakse riga otsa sisse auto luugitõstmise õhkamordid. teeb otsa jäigemaks , kuid üldkonstruktsioon jääb ikka rigalikult vedel.
lahenduseks oleks jalgratta ots , koos jalgratta esiratta ja ketaspiduriga. plussideks on võimalik kolmemõõtu ratas , hea kummivalik , tugev ja hüppamist soosiv ratas , ning võrratult parem pidur. ketast ka vähemalt kolme mõõte, 160 , 180 ja 203 .
miinuseks on vast hind ja mitte polt on valmidus, kuid midagi keerukat pole .
lahenduseks oleks jalgratta ots , koos jalgratta esiratta ja ketaspiduriga. plussideks on võimalik kolmemõõtu ratas , hea kummivalik , tugev ja hüppamist soosiv ratas , ning võrratult parem pidur. ketast ka vähemalt kolme mõõte, 160 , 180 ja 203 .
miinuseks on vast hind ja mitte polt on valmidus, kuid midagi keerukat pole .
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
okei see jh ei mõjuta väga midagi et ta natuke raskem on aga see on siiski võrr, miks see peab selline tank olema ? kui panna siis jalgratta hark, see on kerge, toimib, saab head rattad ja pidurid pana nagu jäts juba enne ütles aga ntks need teised on nii kolakad võrrile ette ja traaversid on ka suht laiad, siis peaks olema mingid vanemad krossika pulgad, ntks 80kawa omad ja siis lased traaversid teha mis on kitsamad et ratas ka oleks normaalne seal all, muidu tuleb panna nii pikad võllid ja asajd ja see on vits inetu see ainult minu arvamus, sps ma ei viitsigi ültse aretada võrrile midagi, kärab see originaal ka
Re: riga 7 sport #23 henri
seni käravad , kuni hood väikesed , kui mootor käima hakkab , võid avastada ,et kurvi enam ära ei kipu mahtuma. need pidurid , mis enne olid 4+ , muutuvad olematuks. kui piduri pidama saad , vaatad , et igal pidurdusel hakkab vasakule keerama , kuna ots nii vedel . võid tugevdada ja nurkasid vahele panna kuhu vaja, kuid lõpuks on kobakas sama raske , aga tööd ei tee .
Re: riga 7 sport #23 henri
sprindis pole jah olulist vahet aga kestvuses orig.amordiga sõita tunde,hakkab ikka nii käte peale,et 2-nädalat veel käed värisevad.kaalusin näiteks vanema piti amordi koos traaversitega,oli 1,6kilo raskem originaalist,torude vahe sama mis orig.neid amordi versioone on palju variante aga pidasi silmas 26mm läbimõõduga ja 660mm pikkust.töötavad väga hästi.ratta omad need odavamad ei ole paremad sääreka originaalist,need mis töötavad hästi ,hinnad hakkavad ka alles 700-..minu arvates kaotab mõtte.See muidugi minu arvamus,igaüks ise teab mida teeb ja kuidas teeb ning kas üldse teeb.
Re: riga 7 sport #23 henri
lihtsam ja odavam ikka kogu kombo velo oma võtta, kasutatud õli-õhu otsa saab keskeltläbi sotiga. endal paartükki ootel , kuid pole vajadust olned, openil labane vedruots , lihtsaim ,mis ketaspidurit võimaldab. sellega sõitsin Koprast üle , raam pooleks , amort nagu enne. eks ta pika kuritarvitamise peale hakkab putke juhtpuksist loksuma, kuid sääruga ei anna võrrelda.
peaprobleem on velootsal järeljooksu nurk , seda paikasaada paras leiutamine. seepärast pole veel raamikülge teed leidnud minuomad.
peaprobleem on velootsal järeljooksu nurk , seda paikasaada paras leiutamine. seepärast pole veel raamikülge teed leidnud minuomad.
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
ma olen ka pannud need teistipidi töötavad TMS-i amordid alla, need on liiga väiksed 26" ratta jaoks, sps ma pole viitsind neid alla jätta, aga kunagi kui ilge tahtmine on jälle hull võrr teha siis vaatab midagi asjaliku sinna, see süsteem mis Nunn tegi on ka hea, vist cž pulgad ja siis traaversid lasi ise teha, tundub asjalik varjant sest need on pikemad ka ja näevad kenad välja
Re: riga 7 sport #23 henri
natuke raske kaalult ja keerukas simmereid saada, selle cz-i vanavõrri otsale. TMS-i putkedele võid otsa kasvatada pikkust ,kui sõbertreial käepärast. ise pole teinud ,kuid jutud käivad ,et bro nõks olevat , kaalupoolest ka norm. ainult ,mis ratas ? suurele võrrirattale piti ketas?
Re: riga 7 sport #23 henri
Nii nagu Iceman kirjutas on jalgratta kombo igati hea. Ise kasutan kõige liht-labasemat rock-shox õhkamorti ning jäikust saab timmida õhukogusega amordis. Samuti annab timmida amordi välja tulemis kiirust(vms ta nimetus ongi), mõningal määral isegi muudab ka(pole lihtsalt imitatsioon). Järeljooks nurka annab timmida mõningal määral puksidega, kuna laagrid on suurema diameetriga, kui võrri omad ja eeldab uusi kausse. Kui pikemat amorti vaja saab kasutada down-hilli oma millel üleval ja all prill.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
Re: riga 7 sport #23 henri
praegult pole väga midagi ehitanud ainult timmin väheke mootorit jne
hetkel seisab niivisi
hetkel seisab niivisi
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
olgu muud asjad mis nad on aga minu fännikleeps on kena
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 07. Apr 2013 09:57
Re: riga 7 sport #23 henri
haha oli küljes kui sain ja ei viitsint küljest võtta nimekaim ikkagi
Re: riga 7 sport #23 henri
Kes hüpata tahab, võib sellise combo teha - BMX velje saab kenasti ketaspiduri rummuga kokku laduda, ise kasutasin Velo+ teenuseid ja igati normaalne jäi. Esikahvel 140Eur, rumm 12eur, velg + ladumine 24Eur
Sinna sobib mopo 16'' rehvid, ise kasutan Tomose rehve, kuna tuleb tänavaratas.
Sinna sobib mopo 16'' rehvid, ise kasutan Tomose rehve, kuna tuleb tänavaratas.
Re: riga 7 sport #23 henri
eeldan ,et 140 on kasutatud otsa hind ? ise soetasin sama otsa sajaga , kunagi , kuid peale paari aastat nurgas seismist on kergelt õli eritama hakanud , nõuab hooldust . kuna ots kõvasti pikem sääruomast tuleks raami pisut lõikuda , muidu easi rider tüüpi ja kolehalb sõita kurve .
Re: riga 7 sport #23 henri
See hark nõuaks juba custom raami, mul läks see omatehtud alu raami peale
https://www.facebook.com/3dflux/photos/ ... =1&theater
https://www.facebook.com/3dflux/photos/ ... =1&theater
Re: riga 7 sport #23 henri
mille amort see täpsemalt on?või mingi nimetus sellele?
Re: riga 7 sport #23 henri
jalgratta ots , downhilli jaoks, marzu oma tundub olevat , kerge kuid uuena kallivõitu. ümberteha tuleb niipalju , et tuleb panna suuremad kaelakausid laagritega kuna steerer jämedam , säärul 1" , seal 1 1/8 ". teed siis roolikannu uue , või laagritele adapterid.
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
Kunagi kui haigelt pappi peaks olema ja no midagi sellega teha pole siis ma teeks alu raamiga võrri, paneks sellise downhill esiotsa ja rattad ja laseks mingi haige open mootori teha, siis oleks juba asjal jumet
Re: riga 7 sport #23 henri
pole naljaasi , lätis tehtud ka juba, võibolla oligi sama ots kasutusel , neil ikka on pisut teine tase kui siin.
eksisin siiski selle alumiinjumraamiga pilli suhtes , sel mingi vanema väiksemakubatuurilise krossitsikli ots , kuid analoogiline samuti tagumono amordiga , sarnase raamikgeomeetriaga , kuid terasraamiga kasutab seda marzzoci otsa. väga futud näevad välja , võrreldes meite omadega .
eksisin siiski selle alumiinjumraamiga pilli suhtes , sel mingi vanema väiksemakubatuurilise krossitsikli ots , kuid analoogiline samuti tagumono amordiga , sarnase raamikgeomeetriaga , kuid terasraamiga kasutab seda marzzoci otsa. väga futud näevad välja , võrreldes meite omadega .
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
Ma seda ammu mõelnud et võiks teha sellise üli üli laheda võrri, et oleks ikka väga tasemel nii raamilt kui mootorilt, ntks Karrode pill on ka päris uhke :)
Last edited by pitprolite on 15. Sep 2016 10:14, edited 2 times in total.
Re: riga 7 sport #23 henri
teeks ikka alguses selle laheda sääru , küllap need load ja autod tulevad omal ajal ka , ega nad tulematta jää.
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
maitse asi.
Last edited by pitprolite on 11. Jun 2016 02:13, edited 1 time in total.
Re: riga 7 sport #23 henri
kindlasti saab ka poolega sellest summast lahedalt hakkama, isegi kui ostad kõik jupid ja kõva mootori. kui tahta reaalselt alu raami ja see teenustööna teha lasta , siis muidugi hind kosmoses. ilmselt sellel läti raamimeistril isetegemise võimalus ja tuleb hinnaks ainult oma töö . ei usu et oluline eelis sealt tuleks, samuti pole tulemus liiga ilus , kuna kasutatud mingit standartset nelikant materjali, üpris nurgeline välimus.
kui ainult eestis sõita , võib teha esiotsa üldse jäiga , neid kohti nii vähe ,kus hädavajalik suurekäiguga esiots , ainus pärnu-jaagupi , kus kiiremahoo ja külmema närviga taadid said mõlemad rattad maast lahti. kui koguaeg meelespidada , et see riga 7-me raam ja mingi neligend aastat juba vana , siis keerad korraks gaasi maha lihtsalt , koledama nuki eel , et kindlapeale lõpuni saada .
kui ainult eestis sõita , võib teha esiotsa üldse jäiga , neid kohti nii vähe ,kus hädavajalik suurekäiguga esiots , ainus pärnu-jaagupi , kus kiiremahoo ja külmema närviga taadid said mõlemad rattad maast lahti. kui koguaeg meelespidada , et see riga 7-me raam ja mingi neligend aastat juba vana , siis keerad korraks gaasi maha lihtsalt , koledama nuki eel , et kindlapeale lõpuni saada .
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: riga 7 sport #23 henri
jah, ma omal vist keevitan selle vene hargi liclt kinni, ma ei hakka sinna mingeid vägevaid amorte panema, kunagi kui seal rakveres oli sõit krossi rajal siis ma hüppasin Paavo Gauja raamil mõrad sisse selle platoo hüppe peal... eks need kõik ole vanad ja väsinud raamid ka ja ei tea kunagi kus järgi annab, ntks Nunnal läks ka raam samas kohas pooleks niiet eks see krossirada ja hüpped seda võrri lõhuvad küllaga. Mina just sps eelmine aasta rääkisin et võiks sõite olla ikka kardi rajal ka, siis tulevad oskused ka mängu, mitte ainult kiire mootor
Re: riga 7 sport #23 henri
eks kardiradasid ka erinevaid , igalpool pole veskisilla , kuningamäe, rapla või aravete ikka vägakiired . põltsamaa viimati kui sai sõidetud , siis põhimõtteliselt kaks nurka oli ,kus maha tuli keerata pisut , ülejäänud põhjagaasiga . tõsi , siis olid mootorid kordades lahjemad , täna võibolla peaks rohkem pidurdama.
Re: riga 7 sport #23 henri
Eelkirjutatult küsiks, et kas eelmisel aastal Käru sõit oli sellest erinev?Minuarust eriti mitte.