Teine 638(639)
Re: Teine 638(639)
120 üksi sõites on täiesti reaalne! Puuritud kolbidega muidugi lihtsam. Vanasti kuulsin lugusid ka meestest, kes 638-ga 150km/h kätte saanud.
A jah. Kruusateedel ärme kihuta, sest kui kahvel kinni jookseb või hoopis ära kulub, on asi jama
A jah. Kruusateedel ärme kihuta, sest kui kahvel kinni jookseb või hoopis ära kulub, on asi jama
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Re: Teine 638(639)
See resokas on veidi vale kujuga.
Esimene koonus on liiga järsk ja peaks hakkama varem pihta. Tagumine on eriti kummaline, multi-stage koonuse puhul peaks esimene laugem ja tagumine järsem olema, sul tundub olevat vastupidi.
Esimene koonus on liiga järsk ja peaks hakkama varem pihta. Tagumine on eriti kummaline, multi-stage koonuse puhul peaks esimene laugem ja tagumine järsem olema, sul tundub olevat vastupidi.
Re: Teine 638(639)
https://imageshack.com/i/0yifojjvootele wrote:See resokas on veidi vale kujuga.
Esimene koonus on liiga järsk ja peaks hakkama varem pihta. Tagumine on eriti kummaline, multi-stage koonuse puhul peaks esimene laugem ja tagumine järsem olema, sul tundub olevat vastupidi.
Sellest jutt?
Ei oska kommenteerida, selle mootori ja resokaga sõitis tšehh kiirendust ja oli päris edukas - 3 - 4 kohad omas klassis. Kui kord valmis saab, eks siis ole näha, kuidas käitub.
Põhimõtteliselt on olemas ka Jawa kasutatud resoka ja pütiga originaal sportsumpsid aga need lähevad pigem teise, klassikalise välimusega tsikli peale.
Re: Teine 638(639)
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/IMG_8858.JPG
Tagavaramootor RenoMotost siis tagasi: täisremont, poleeritud küljekaaned, kergendatud vänt ja Vape. Sissesõiduks 800 km. tehtud, soovituslikult 500 - 1000 km. veel vaja.
Tagavaramootor RenoMotost siis tagasi: täisremont, poleeritud küljekaaned, kergendatud vänt ja Vape. Sissesõiduks 800 km. tehtud, soovituslikult 500 - 1000 km. veel vaja.
Re: Teine 638(639)
https://imageshack.com/i/0yifojj
634-ja paak on päris ilus küll aga kuna eelmisel(?) aastal sai Tšehhist muretsetud üks Jawa Bizoni(1970-te mudel) paak siis nüüd on see liivapritsi jõudnud ja ootab raamile sobitamist:
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/DSC02434.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/DSC02438.jpg
634-ja paak on päris ilus küll aga kuna eelmisel(?) aastal sai Tšehhist muretsetud üks Jawa Bizoni(1970-te mudel) paak siis nüüd on see liivapritsi jõudnud ja ootab raamile sobitamist:
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/DSC02434.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/DSC02438.jpg
Re: Teine 638(639)
Seekord all nii Sportsteri tagaamordid kui esihark.
Simsoni W-lenks vs vene roostevaba custom dragbar. Tundub, et dragbariga on parem: http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/lenks1.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/lenks2.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/summuti1.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/summuti2.jpg
Nobody: "Lisasin pildid manusesse"
Simsoni W-lenks vs vene roostevaba custom dragbar. Tundub, et dragbariga on parem: http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/lenks1.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/lenks2.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/summuti1.jpg
http://feldmann.ee/failihoidla/jawa/summuti2.jpg
Nobody: "Lisasin pildid manusesse"
Re: Teine 638(639)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Teine 638(639)
Tervist!
Jäi teema silma. Väga ilus ratas! Just minu maitsele!
Kuid siiski paar asja mida mina muudaks. Tagumine tuli ja suunad gondlisse. Ja kas lenksuks mingi baigilise clipon-e oled proovinud? Saaksid sõiduasendi rohkem cafelikumaks.
Parimat,
R.
Jäi teema silma. Väga ilus ratas! Just minu maitsele!
Kuid siiski paar asja mida mina muudaks. Tagumine tuli ja suunad gondlisse. Ja kas lenksuks mingi baigilise clipon-e oled proovinud? Saaksid sõiduasendi rohkem cafelikumaks.
Parimat,
R.
Re: Teine 638(639)
Tagatuli on plaanis gondlisse panna, suundadega peab mõtlema, kas õnnestuks. Nood suunad on paljude arvates liiga suured aga valisin meelega need, et oleks peale paagi ja tagatule rohkem detaile mõnelt vanemalt Jawa mudelilt.rocker wrote:Tervist!
Jäi teema silma. Väga ilus ratas! Just minu maitsele!
Kuid siiski paar asja mida mina muudaks. Tagumine tuli ja suunad gondlisse. Ja kas lenksuks mingi baigilise clipon-e oled proovinud? Saaksid sõiduasendi rohkem cafelikumaks.
Parimat,
R.
Clip-onid on alati üks võimalik variant aga prooviks esialgu, kuidas mul selle lenksuga sõitmine sujub. Jawa ju suht väike tsikkel aga mina 190/110. Teises etapis on ikka plaanis ka jalad taha süsteem panna siis oleksid clip-onid muidugi omal kohal.
Re: Teine 638(639)
Klassikule sai Tšehhist uus raam ostetud. Diileri juures sai külge ka Tramp-i tagakiige, roolikann on koonuslaagritega.
Re: Teine 638(639)
Teadmiseks: ARK aktsepteerib raamivahetuse puhul ainult tehase numbrita raami.
Re: Teine 638(639)
Huvipärast küsin, kuidas Arki jaoks raamivahetus välja näeb? Kas taotled ümberehitusluba?v301060 wrote:Teadmiseks: ARK aktsepteerib raamivahetuse puhul ainult tehase numbrita raami.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Teine 638(639)
Numbrita raami vahetamiseni ma ei jõudnudki, erandkorras sain siiski loa teostada raamivahetus tehase poolt väljastatud uue, unikaalse numbriga raamiga. Birka jääb vana, uude teh.passi jääb vana VIN-kood, märkuste osasse läheb uue raami number. Algne soovitus oli alustada uue numbriga raamiga uue mootorratta arvelevõtmise protsessi.
Last edited by v301060 on 06. Feb 2016 12:15, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Teine 638(639)
Tundub, et klassikaline 638 muutub 638-5- ks
Re: Teine 638(639)
Jah, kuidagi ära tüütas see 638 külgvaates nurga all paagi ja sadula kombinatsioon, pealegi on 640-i näol Jawal palju kenam baigilik versioon olemas. Lisaks paagile ja sadulale tuleb ka tagaporikas- ja tuli 634-ja oma. Lisandub ketikaitse, Jawa väike krossilenks asendub CZ-i suurema krossilenksuga. Üritaks ka sportsumpsid panna. Ehk õnnestub ka amordiprillid ja raiserid inimlikumat tooni anodeerida. Ümbertõstmisel selgus, et vahetust vajavaid jubinaid on üle kümne, alustades akukastist.
Re: Teine 638(639)
Tegemist seal jätkub.
http://www.motoren.sk/shop/detail/3711/59
Selline originaal paagikork peale läheb siis saab ka paagile roostevaba rihma peale sättida. Ajutine kork ei lähe rihmaga kinni. Teha tuleb veel esi- ja tagapiduri suportite flantsid, tagumine piduriketas ja tagahammakas. Viimane on plaanis tellida KalaMotorsist. Ette peaks otsima HD Sportsteri esiporika, kuna amordid sellelt pärit. Ketikaitse tuleb samuti HD omast ümber teha ja kohe 2 tükki sest Classikule seda samuti vaja. Lahtine on, kuhu kinnitada esimesed suunad sest hetkeseisuga esigondlit enam küljes pole.
http://www.motoren.sk/shop/detail/3711/59
Selline originaal paagikork peale läheb siis saab ka paagile roostevaba rihma peale sättida. Ajutine kork ei lähe rihmaga kinni. Teha tuleb veel esi- ja tagapiduri suportite flantsid, tagumine piduriketas ja tagahammakas. Viimane on plaanis tellida KalaMotorsist. Ette peaks otsima HD Sportsteri esiporika, kuna amordid sellelt pärit. Ketikaitse tuleb samuti HD omast ümber teha ja kohe 2 tükki sest Classikule seda samuti vaja. Lahtine on, kuhu kinnitada esimesed suunad sest hetkeseisuga esigondlit enam küljes pole.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Teine 638(639)
Kui nüüd vaadata neid prille ja raisereid, siis tunduvad natuke massiivsed, võõrad ja transformerlikud. Puudub õhulisus. Raamivärvi oleksid, siis ehk tagasihoidlikumad.
Re: Teine 638(639)
No värvitoon veidi ebaõnnestus, jälle! Esimene kord lubati šampanjavärvi, välja tuli pronksitoon. Seekord tellisin punased, kätte sain tumepunased nagu detailide fotol näha on. Viimane pilt moblaga tehtud ja nii lillad nad nüüd tegelikult ka pole. Ülemised cnc-alu prillid on Jawa originaal valuprillide koopia, alumine raudoriginaalist tõepoolest veidi massiivsem (cnc-alu poleks vist nii õhukest teha saanud). Raiserid said kunagi meelega sellised krossilikud (flat tracki stiilis) tellitud ja nüüd läheb peale ka suuremat sorti tšehhi krossilenks.roosakummik wrote:Kui nüüd vaadata neid prille ja raisereid, siis tunduvad natuke massiivsed, võõrad ja transformerlikud. Puudub õhulisus. Raamivärvi oleksid, siis ehk tagasihoidlikumad.
Re: Teine 638(639)
Amordid valmis. Sisse läks kõige paksem harrika õli ja 45mm plastikflantsid. Läksid ikka jäigemaks küll.
Re: Teine 638(639)
Sai Cafe koju toodud. Plaan on minna Kala Motorsisse tagahammakat tellima.
Re: Teine 638(639)
Klassiku valukatel uued laagrid, rehvid ja uued valged rehviääred küljes:
Re: Teine 638(639)
Üritaks valukate uusi valgeid rehviääri kummiliimi ja koduse garaažipressi abil paremini rehvi külge kinnitada:
Uus Jawa kahekolviline pidurisupport ka küljes, paraku ei sobinud see kinnituste asukohaga amordipudeli küljes. Uus support vajaks ka uut tüüpi amordipudeleid sest praegu jookseb piduriketas supportisse kinni.
Uus Jawa kahekolviline pidurisupport ka küljes, paraku ei sobinud see kinnituste asukohaga amordipudeli küljes. Uus support vajaks ka uut tüüpi amordipudeleid sest praegu jookseb piduriketas supportisse kinni.
Last edited by v301060 on 19. Jul 2016 10:11, edited 2 times in total.
Re: Teine 638(639)
Esimene käivitus uuel raamil:
https://www.youtube.com/watch?v=3VWXcrYbgmE
https://www.youtube.com/watch?v=3VWXcrYbgmE
Re: Teine 638(639)
Automaailmast pärit adapteriga sai parempoolne peegel ka õigesse kohta:
Re: Teine 638(639)
Keraamilise värviga kaetud leegikad ja resokad:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Teine 638(639)
Kus seda keraamilise värvi pealepanekut pakutakse?
Re: Teine 638(639)
Ma ise värvijaga ei suhelnud, teenus sai tellitud Tähetorni Motorem-ist. Samas kohas värviti paar aastat tagasi harrika leegikad ja sumps, siiamaani püsib hästi peal. Kallivõitu muidugiroosakummik wrote:Kus seda keraamilise värvi pealepanekut pakutakse?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Teine 638(639)
Palju leegitorud maksma läheksid.v301060 wrote:Ma ise värvijaga ei suhelnud, teenus sai tellitud Tähetorni Motorem-ist. Samas kohas värviti paar aastat tagasi harrika leegikad ja sumps, siiamaani püsib hästi peal. Kallivõitu muidugiroosakummik wrote:Kus seda keraamilise värvi pealepanekut pakutakse?
Re: Teine 638(639)
Minu pildil olev komplekt pea 300.