Tere,
selline olukord:
On suht. lohakalt peale pintseldatud /rullitud värv 1 kiht (vana mootorratas) . All on originaalvärv. Plaan on saada kätte originaalvärv/välimus - nii hästi kui saab . Iludusvõistluse võitjat siit ei tule ja lakutud lutsukommi ka ei plaani, nii et igasugused võimalikud kahjustused väga kurvaks ei teeks. Keemilise värvieemaldajaga olles tegelenud, tean, et keedab maha kihi kaupa. Küsimus on sellíne, et praktikas - milline keemiline värvieemaldaja on kogemusega inimestel osutunud täpseimaks " ühe kihi kaupa värvi eemaldajaks" ?
Tänud kui viitsisid läbi lugeda ja veelgi parem kui jagad asjalikku kogemust !
R
K: värvi pealmise kihi eemaldamine keemiliselt
Re: K: värvi pealmise kihi eemaldamine keemiliselt
Mul on pudel Loctite keemilist värvieemalduse aerosooli. Pihustamisel katab pehme koheva vahuga, mis lahustab värvi ning mõne aja möödudes kuivab lihtsalt ära.
Proovin homme tulemust ühe auto plekitahvli peal, mida on kaetud värvimiste jooksul kahekomponentse ja 1k alküüdvärviga.
Proovin homme tulemust ühe auto plekitahvli peal, mida on kaetud värvimiste jooksul kahekomponentse ja 1k alküüdvärviga.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: K: värvi pealmise kihi eemaldamine keemiliselt
Saadan siis ka lubatud katsetuse tulemuse. Vahendiks on Loctite 7200 värvi ja tihendieemaldaja. Mina ostsin selle BalticBoldist, kuid ilmselt edasimüüjaid teisigi. Hea konkreetse pihustusega, kiiresti toimiv ja kaua kestev aerosool. Tõsi, hind oli soolasem, kui analoogsetel.
Katseobjektiks on vana Audi 80 katuseplekk tehasevärviga. Peale on lastud pritspahtlit, 2k täitekrunti, 1K alküüdvärvi Duplicolor ja mingeid aerosoole.
Vahend toimis 1-2 minuti mõjumisega ning kerge traatharja või pahtlilabida tõmbega tulid värvikatted kui tehasevärvini maha. Tehasevärvi see märgatavalt ei kahjustunud või ei kahjustunud peaaegu üldse. Igatahes enne kuivas vaht ära aga tehasevärv mullitama ei hakanud.
Proovisin sama ühe izi raaminurga peal, kus tehasevärv. Paistis, et samamoodi pinda ei rikkunud. Kuid igasuguse koduvärvide ja värskelt lastud 2K värvidega toimis ideaalselt. Kuid kihtide kaupa mahavõtmine ei õnnestunud. Ikka tuli korraga nädal-kaks lastud aerosooli-täitekrundi kiht maha.
Tihendi- ja värvieemalduse aerosool Loctite 7200 Algne auto katuseplekk kaetud erinevate värvidega, vahend peale lastud Peale paari minutit pahtlilabidaga kerge kraapimine Kollane on aerosoolis lastud 1K pritspahtel, esimene pihustus sellele igatahes ei mõjunud
Katseobjektiks on vana Audi 80 katuseplekk tehasevärviga. Peale on lastud pritspahtlit, 2k täitekrunti, 1K alküüdvärvi Duplicolor ja mingeid aerosoole.
Vahend toimis 1-2 minuti mõjumisega ning kerge traatharja või pahtlilabida tõmbega tulid värvikatted kui tehasevärvini maha. Tehasevärvi see märgatavalt ei kahjustunud või ei kahjustunud peaaegu üldse. Igatahes enne kuivas vaht ära aga tehasevärv mullitama ei hakanud.
Proovisin sama ühe izi raaminurga peal, kus tehasevärv. Paistis, et samamoodi pinda ei rikkunud. Kuid igasuguse koduvärvide ja värskelt lastud 2K värvidega toimis ideaalselt. Kuid kihtide kaupa mahavõtmine ei õnnestunud. Ikka tuli korraga nädal-kaks lastud aerosooli-täitekrundi kiht maha.
Tihendi- ja värvieemalduse aerosool Loctite 7200 Algne auto katuseplekk kaetud erinevate värvidega, vahend peale lastud Peale paari minutit pahtlilabidaga kerge kraapimine Kollane on aerosoolis lastud 1K pritspahtel, esimene pihustus sellele igatahes ei mõjunud
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: K: värvi pealmise kihi eemaldamine keemiliselt
Aitüma põhjaliku katsetulemuse jagamise eest! Et on täitsa lootus kodu-võõbatud pentaftaali jms maha võtta küll nii et saab kärnases oleksu orig värvi kätte ... Tundub olevat riskimist väärt!