Sai toodus üks krossi cz lätist . tegemist peaks olema siis 514 mudeliga .Muidugi 250 on ta vist suht sarnane ? Mootor on rem.saanud, käivitub ilusti ja edasi läheb mehiselt . Originaalist pole küll palju järgi aga asja ajab ära .
Plaanis on ta oma silmale ilusti korda teha . Originaal jubinad külge . Isegi mõnel võistlusel osaleda .
Siis ma küsiksin millised poed veel cz varuosai pakkub ?
Mis vahekorras kütte segu teha ? 1:25 ,1:30 .... ?
Mis asju tasuks silmas pidada et masinat saasta ?
Täna pilte teha ei jõudnud aga homme teen ära .
Krossi CZ 514
Re: Krossi CZ 514
masin selline siis .
Eile sai sadula põhi korda tehtud. Vasakule külje kaanele tegin tihendi ka alla .
Järgmiseks tuleb vist uuesti vasak kaan maha võta sest siduri simmer on lekkega .
Aga võib ka nii minna et tuleb terve mootor maha sest jube läti tuuning punase silikoniga ei istu mulle .
Siit ka küsimus saab sellele mootorile tihendi komp. Vajab see mootor lahti võtmisel mingeid eri nõkse ?
Kokku pannes joonist midagi ka vaja ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 55
- Joined: 06. Jun 2007 00:00
Re: Krossi CZ 514
Tervitus!
Kui inglise keel suus on siis manual on: http://www.czmadness.net/techdata/513-514/513-514.html
Karteri vahele tihendeid ette polegi nähtud. Ainult silindri all ja kaane tihend. Neid on teletornist saada. Mujale käibki hermets. Tilkuva sidur pärast ei maksa väga palju pead vaevata, see on pigem reegel, kui erand nendel ratastel. Oleneb muidugi kui palju ta tilgub.
Kui sa otsustadki mootori pooleks võtta, siis kindlasti puhasta keermeavade põhjast üleliigne silikoon ära, kui seda seal niimoodi priiskavalt on pandud. Vastasel juhul surud polte kinni keerates karteri puruks või lähevad keermed.
Eks sa uuri seda manuali ja saad targemaks.
Kui inglise keel suus on siis manual on: http://www.czmadness.net/techdata/513-514/513-514.html
Karteri vahele tihendeid ette polegi nähtud. Ainult silindri all ja kaane tihend. Neid on teletornist saada. Mujale käibki hermets. Tilkuva sidur pärast ei maksa väga palju pead vaevata, see on pigem reegel, kui erand nendel ratastel. Oleneb muidugi kui palju ta tilgub.
Kui sa otsustadki mootori pooleks võtta, siis kindlasti puhasta keermeavade põhjast üleliigne silikoon ära, kui seda seal niimoodi priiskavalt on pandud. Vastasel juhul surud polte kinni keerates karteri puruks või lähevad keermed.
Eks sa uuri seda manuali ja saad targemaks.
Re: Krossi CZ 514
Täname .
Samuti vajaks abi tüüside leidmisega karburaatorile , et segu natuke lahjemaks saada .
Samuti vajaks abi tüüside leidmisega karburaatorile , et segu natuke lahjemaks saada .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 55
- Joined: 06. Jun 2007 00:00
Re: Krossi CZ 514
Teletorni motopood aitab siin ka.
Re: Krossi CZ 514
Sooviks osta väntvõlli ,võib ka olla ilma kepsuta aga koonused ja keermed võiks ikka korras olla .Samuti ühte silindri pead.
Pakkumisi ootan tel 513487üks.
Pakkumisi ootan tel 513487üks.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 91
- Joined: 24. Mar 2008 01:00
Re: Krossi CZ 514
Tervist, vaatasin su ratta pilti, tegemist tegelikult 1978-1982 aasta mudeliga 981, mis lätlaste poolt " hoolikalt " ümber ehitatud, et säästa mootorit tuleks nö 500-sele tema enda ketiülekanne panna, ette 13-14 ja taga 52 hammast, lätlased kasutavad 250-se ülekannet, sest nad ei viitsi kolbi vahetada, siis on jõumoment suurem,aga kiirendus kehva. Rikka segu kohta ütlen niipalju, et tõenäoliselt tegu kulunud nõelapihusti ehk kaevuga, mida hetkel varuosana ei liigu, mõneks ajaks on abiks pihusti otsa kastmine tina sisse ja siis siseava läbipuurimine 2,7 mm puuriga. Kui miskit tarka nõu vaja aitan alati ja osi liigub ka minu kaudu päris palju. Telefon 51 979011, email: jaanus.cz@mail.ee
Seniks jõudu ehitamisel!
Seniks jõudu ehitamisel!