Jikov bensiinikraani tööpõhimõtte?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Shmel
Posts: 1
Joined: 30. Mar 2009 00:00

Jikov bensiinikraani tööpõhimõtte?

Unread post by Shmel »

Niimoodi tundub et on kinni
Image

Aga kuhu ja mitu graadi ma pean sellest asendist keerama et saada tööasendi ja reservi?

Vabandan lolli küsimuse pärast.

Kasutusjuhendis on kirjas et lõppuni keerata, aga see kraan keerab ringi igale poole :?

Nii et seletage palun :oops:

Ette tänades,

Shmel
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1558
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Kui kraani käepide on voolu suunas, ülesse/alla siis on kraan avatud.
Ülesse keerates oli vist reserv (eeldusel et sul reservi toru ikka alles).
Alla keerates on vaba pealejooks. 90 kraadi küljele on suletud, nii sisse- kui väljapoole.
Kõige lihtsam mingi elementaarse asja tööpõhimõttest aru saada on ta lahti võtta.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

Ja kui tõesti ei taha lahti võtta ning aega kõvasti, siis lase lihtslt niikaua joosta küttel, kuni aru saad, kus on kinni, kus lahti ja kus reserv. Kui ikka kuidagi aru ei saa, siis ei jää muud üle, kui vaadata inspitatsiooniks sarju ühe tuntud mehe tegemistest. :D

Jõudu!
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

Kõige lihtsam on ju kraan maha võtta ja kui sa pussy ei ole siis puhasta kraan bensust ära ja puhu reserv torust ja avatud august sisse ja proovi kraani erinevaid asendeid. Siis saad aru milline asend on raserv ja milline on avatud.
Mhh
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 25. Aug 2009 00:00

Unread post by Mhh »

Ma olin sunnitud selle sama kraani lahti võtma (tihend puudus).

Homme annan vastuse, kus on reserv.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Reservi asend on üleval. Seda eeldusel, et reservi asend ei ole ummistunud s***st, mis paagis ringi hõljub ja settib. Reaalsuses peaks olema jah eraldi peene toru kraani küljes, kus tuleb siis tavaliselt bensiin ja kui tase langeb alla toru otsa, saab keerata reservi asnedisse. Torukene peaks veel kõntsa ladestumise vältimiseks olema kaetud sõelaga - originaalis vähemalt.
Sõidan nagu suudan.
Mhh
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 25. Aug 2009 00:00

Unread post by Mhh »

Mul pole seal sõela.

Üles on reserv jah.
Post Reply