Stella DEZAMET

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Stella DEZAMET

Unread post by peeteron »

Mul on dezameti mootoriga stella, aga mingi värk on et käima ei saa. Ma isiklikult arvan et karbussi ja silindri vahelt saab lisaõhku. Mõnikord on nii et puhastan karbussi ära ja läheb kohe esimese hoobiga käima.
Last edited by peeteron on 13. Jan 2011 18:07, edited 1 time in total.
hannes72
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 22. Aug 2004 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by hannes72 »

Pane kütuse (on nüüd parem?) filter vahele siis ei lähe soga karbussi.
Last edited by hannes72 on 24. May 2005 14:42, edited 1 time in total.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

hannes72 wrote:Pane bensiini filter vahele siis ei lähe soga karbussi.
Parandus, diislifilter, bensiini oma püüab õli kinni ning mootori õlitus väheneb, samuti on läbijooks temal halvem.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Unread post by peeteron »

mõnikord on nii ka et kui küünla ära võtan siis küünal on märg. tegelt ma ei tea eriti mopeedidest midagi. kuigipalju tean aga mitte eriti.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

peeteron wrote:mõnikord on nii ka et kui küünla ära võtan siis küünal on märg. tegelt ma ei tea eriti mopeedidest midagi. kuigipalju tean aga mitte eriti.
puhasta karburaator ära, lase suruõhuga düüsid puhtaks pane vahele diislifilter ning seejärel detailid kokku, seejärel on vaja reguleerida karburaatori segukruvi.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
hannes72
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 22. Aug 2004 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by hannes72 »

Või on küünal selle pärast märg ,et süüde on varajane.
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Unread post by peeteron »

kas silindri ja mootorikarteri vahel peab tihend ka olema?
Last edited by peeteron on 31. May 2005 11:23, edited 1 time in total.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

peeteron wrote:kas silindri ja mootorikarteri vahel peab tihend ka olema (sõna pole siia lõppu vaja lisada!)?
jah, kartongist tihend originaalis.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Unread post by peeteron »

aga kui seda tihendit seal vahel ei ole mis siis juhtub?
Raigo
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 14. Oct 2003 00:00
Location: Rakvere

Unread post by Raigo »

surveaste muutub.ja süsteem ei pruugi õhutihedaks jääda.Mina kasutasin spets tihendipappi ja punast soudali silikooni
I¸ P 1965
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Unread post by peeteron »

nüüd ma panin selle tihendi sinna vahele, läks tööle ka, alguses töötas korralikult, natuke soojendasin mootorit, tahtsin sõitma hakata, panin esimese käigu sisse, siis suri välja, mitu korda oli niimoodi. hammasratas on ka taga mingi imelik, ühel pool on rohkem hambaid, teisel pool vähem, huvitav palju hammasrattad maksavad?
karpuss
Tavakasutaja
Posts: 48
Joined: 06. Jun 2005 00:00
Location: tartu
Contact:

tartus

Unread post by karpuss »

tartus maksab igatahes tagu hammasratas 170kr ja esi hammasratas 100kr aga ma ei tea kas need lägevad mootorile dezemet
hannes72
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 22. Aug 2004 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by hannes72 »

Tagumist hammasratast ei mõjuta mootori mark ega kuju vms. Kui dezamet mootoril on käigukasti võllid samad mis V-50 siis pole probleem.
peeteron
Posts: 6
Joined: 24. May 2005 00:00
Location: Kadrina

Unread post by peeteron »

Tõstaks siis teemat pea 6 aastat hiljem:)
Nüüd siis vanemaks ja targemaks saanud, stella andis 4 aastat tagasi kolvirõnga purunemise tõttu otsad. Koos kolvirõngaga läks manalateed ka kolb, silinder ise terve.
Et asi jälle tööle saada, oleks vaja uut kolbi ja rõngaid, silinder kärab küll. Kahjuks on see mootor niivõrd haruldane, et ei leidu eriti neid juppe ja V-50 mootoril pidi sõrm peenem olema, ei istu dezametile. Niiet kui kellelgi on pakkuda nimetatud juppe mootorile DEZAMET, võtke palun minuga ühendust peeter03@hotmail.com, 55648420 või pm:)
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Oman üht sellist mootorit.Sai teine korralikult üles ehitatud(vända laagrid olid kinni roostetanud.)Minu mootorisse sobib V50 kolb küll kolvi sõrme läbimõõt sama(12mm)Ainult DEZAMETi kolb on pealt ümaram,seega on V50 kolviga surveaste veidi madalam.Palju see jõudu vähendab ei tea.

¦ mootorite kolvid on 10mm sõrmega,neid püüa vältida.
Post Reply