Page 1 of 1

Stella DEZAMET

Posted: 24. May 2005 13:11
by peeteron
Mul on dezameti mootoriga stella, aga mingi värk on et käima ei saa. Ma isiklikult arvan et karbussi ja silindri vahelt saab lisaõhku. Mõnikord on nii et puhastan karbussi ära ja läheb kohe esimese hoobiga käima.

Posted: 24. May 2005 14:23
by hannes72
Pane kütuse (on nüüd parem?) filter vahele siis ei lähe soga karbussi.

Posted: 24. May 2005 14:25
by Nobody
hannes72 wrote:Pane bensiini filter vahele siis ei lähe soga karbussi.
Parandus, diislifilter, bensiini oma püüab õli kinni ning mootori õlitus väheneb, samuti on läbijooks temal halvem.

Posted: 24. May 2005 15:32
by peeteron
mõnikord on nii ka et kui küünla ära võtan siis küünal on märg. tegelt ma ei tea eriti mopeedidest midagi. kuigipalju tean aga mitte eriti.

Posted: 24. May 2005 16:10
by Nobody
peeteron wrote:mõnikord on nii ka et kui küünla ära võtan siis küünal on märg. tegelt ma ei tea eriti mopeedidest midagi. kuigipalju tean aga mitte eriti.
puhasta karburaator ära, lase suruõhuga düüsid puhtaks pane vahele diislifilter ning seejärel detailid kokku, seejärel on vaja reguleerida karburaatori segukruvi.

Posted: 24. May 2005 18:53
by hannes72
Või on küünal selle pärast märg ,et süüde on varajane.

Posted: 25. May 2005 17:42
by peeteron
kas silindri ja mootorikarteri vahel peab tihend ka olema?

Posted: 25. May 2005 20:03
by Nobody
peeteron wrote:kas silindri ja mootorikarteri vahel peab tihend ka olema (sõna pole siia lõppu vaja lisada!)?
jah, kartongist tihend originaalis.

Posted: 31. May 2005 09:06
by peeteron
aga kui seda tihendit seal vahel ei ole mis siis juhtub?

Posted: 31. May 2005 10:34
by Raigo
surveaste muutub.ja süsteem ei pruugi õhutihedaks jääda.Mina kasutasin spets tihendipappi ja punast soudali silikooni

Posted: 06. Jun 2005 13:03
by peeteron
nüüd ma panin selle tihendi sinna vahele, läks tööle ka, alguses töötas korralikult, natuke soojendasin mootorit, tahtsin sõitma hakata, panin esimese käigu sisse, siis suri välja, mitu korda oli niimoodi. hammasratas on ka taga mingi imelik, ühel pool on rohkem hambaid, teisel pool vähem, huvitav palju hammasrattad maksavad?

tartus

Posted: 06. Jun 2005 16:13
by karpuss
tartus maksab igatahes tagu hammasratas 170kr ja esi hammasratas 100kr aga ma ei tea kas need lägevad mootorile dezemet

Posted: 06. Jun 2005 17:07
by hannes72
Tagumist hammasratast ei mõjuta mootori mark ega kuju vms. Kui dezamet mootoril on käigukasti võllid samad mis V-50 siis pole probleem.

Posted: 13. Jan 2011 17:59
by peeteron
Tõstaks siis teemat pea 6 aastat hiljem:)
Nüüd siis vanemaks ja targemaks saanud, stella andis 4 aastat tagasi kolvirõnga purunemise tõttu otsad. Koos kolvirõngaga läks manalateed ka kolb, silinder ise terve.
Et asi jälle tööle saada, oleks vaja uut kolbi ja rõngaid, silinder kärab küll. Kahjuks on see mootor niivõrd haruldane, et ei leidu eriti neid juppe ja V-50 mootoril pidi sõrm peenem olema, ei istu dezametile. Niiet kui kellelgi on pakkuda nimetatud juppe mootorile DEZAMET, võtke palun minuga ühendust peeter03@hotmail.com, 55648420 või pm:)

Posted: 24. Jan 2011 12:32
by gen
Oman üht sellist mootorit.Sai teine korralikult üles ehitatud(vända laagrid olid kinni roostetanud.)Minu mootorisse sobib V50 kolb küll kolvi sõrme läbimõõt sama(12mm)Ainult DEZAMETi kolb on pealt ümaram,seega on V50 kolviga surveaste veidi madalam.Palju see jõudu vähendab ei tea.

¦ mootorite kolvid on 10mm sõrmega,neid püüa vältida.