Tervist!
Sarnast teemat ma ei leidnud, kuid vabandan kui see teema peaks olemas olema. Nimelt probleem on järgmine: Külmalt läheb võrr kohe käima, aga kui ma olen sellega keskmiselt 5 km maha sõitnud ja seisma pannud, siis uuesti käivitades, teinekord käivitub esimesest lükkest, teinekord pean oma 50-100m lükkama ja siis käib edasi tavaliselt. Vahepeal sädet kontrollides on see alati olemas olnud. Nimelt ongi see imelik, et kui sõitma saan, sõidab ilusti, aga kui korra seisma soojalt jätan, siis vahepeal ei taha sugugi käima minna.
Küsimus ongi, et kas võib selline asi olla, et kuskilt süütemängu juurest võib vahepeal sädet mujale peksta, ja vahepeal mitte ?
Ei usu, et see midagi loeb, aga mootoriks on siis D8.
Vabandan, kui segane jutt tuli. :)
Probleem võrri käivitumisega
Probleem võrri käivitumisega
Vanatehnikahuviline :)
Minul oli ka selline probleem, juba kahe sääreväristajaga olnud, siiamaani ei ole sellele loogilist põhjendust leidnud, täiesti müstika! Viimase masinaga oli lõpuks nii, et iga kord läks aina halvemini käima, lõpuks kui ühel päeval seisma jätsin ja 10 minuti pärast uuesti käivitada proovisin ei teinud masin mitte ühtegi popsu. Viga oli selles plastmass jublakas, mis hoiab piibujuhet karteripoole küljes kinni, ilma selleta oli matsu pill igatpidi kuid kui see vahele tagasi panna hakkas sinna sädet peksma ja küünlasse säde ei jõudnudki.
Eks ta süüte viga suure tõenäosusega on jah, loodan et said mu segasest tekstist midagi aru.
Eks ta süüte viga suure tõenäosusega on jah, loodan et said mu segasest tekstist midagi aru.
Tänud veelkord Teile. Käisin ja proovisin seal midagi aretada. Viskasin selle jublaka sealt minema ja ajutiselt tõmbasin isoleeriga juhtme sealt kohalt üle. Veel tegin süütekarbi kaanele uue ''tihendi'' vahele ja selle karbi seest tõmbasin isoleeriga üle. Esialgu katsetades selline süsteem toimib, aga ei tea kas jääb püsima või mitte. Tulevikus loodan mingi parema ning korralikuma süsteemi mõelda :)
Vanatehnikahuviline :)