Minsk 3.112 säde puudub?
Minsk 3.112 säde puudub?
Mure pealkirjas olemas. Hetkel olen proovinud teist süütepooli, küünalt ja seda andurit, mis süütehetke loeb. Esialgu on vast nii, et vool ei jõua süütepoolini. Kas viga tuleks otsida juhtmestikust või generaatorist?
Samas, kui keegi teab, siis oleks huvitatud antud isendi korralikust elektriskeemist. Masinal on Riga mopeediga sarnane generaator.
Generaatorisse minevad juhtmevärvid on järgmised: roheline, pruun, kollane ja sinakas-hall.
Generaatoril on väljundotste tähed järgmised: T Я З O Д.
Samas miks on masinal esimene ots vedel? St. keerad lenksu ühes suunas ja ratas samal ajal ei pruugi samasse suunda keerata? Selline tunne, et esimene ots oleks täesti lahti.
Samas, kui keegi teab, siis oleks huvitatud antud isendi korralikust elektriskeemist. Masinal on Riga mopeediga sarnane generaator.
Generaatorisse minevad juhtmevärvid on järgmised: roheline, pruun, kollane ja sinakas-hall.
Generaatoril on väljundotste tähed järgmised: T Я З O Д.
Samas miks on masinal esimene ots vedel? St. keerad lenksu ühes suunas ja ratas samal ajal ei pruugi samasse suunda keerata? Selline tunne, et esimene ots oleks täesti lahti.
Amortidel olid KÕIK poldid-mutsid lõpuni kinni keeramata. Sädeme probleemi sain samuti korda. Viga siis kommutaatorkarbis.
Masin hetkel läheb käima ja töötab normaalselt. Samas seda ainult siis, kui kommutaatorist süütelukku minev juhtme ots lukust eraldatud on. Süütelukk ise on klemmplaat, mis klemme ühendab. Mis seal saab lühises olla, et sädelahendust pärsib?
Masin hetkel läheb käima ja töötab normaalselt. Samas seda ainult siis, kui kommutaatorist süütelukku minev juhtme ots lukust eraldatud on. Süütelukk ise on klemmplaat, mis klemme ühendab. Mis seal saab lühises olla, et sädelahendust pärsib?
Hetkel siis olen selgitanud välja juhtmed, mis süüteluku külge käisid numbrilises järjekorras.
1. tühi klemm
2. valge- signaal
sinakas-hall- vasak lüliti
3. punane- esituli
4. lilla- kommutaator
5. kollane- drosselmähis
6. must- juhtme teine otsa jookseb taha ja ei kinnitu kuskile
7. valkjashall- esituli
Samas olen välja selgutanud süüteluku asendid, mis klemmid ühenduvad võtit keerates. See koht juba pisut ebaloogiline. Juhtmed ilmselt süüteluku küljes valesti.
Võti 0 asendis ühendab klemmid:3,4,6,7
Võti 1 asendis ühendab klemmid:2,3,6,7
Võti 2 asendis ühendab klemmid:1,2,5,6,7
Kui keegi nüüd oskaks juhtmete õige järjestusega aidata, siis sellest oleks edaspidises masina taastamises palju abi.
1. tühi klemm
2. valge- signaal
sinakas-hall- vasak lüliti
3. punane- esituli
4. lilla- kommutaator
5. kollane- drosselmähis
6. must- juhtme teine otsa jookseb taha ja ei kinnitu kuskile
7. valkjashall- esituli
Samas olen välja selgutanud süüteluku asendid, mis klemmid ühenduvad võtit keerates. See koht juba pisut ebaloogiline. Juhtmed ilmselt süüteluku küljes valesti.
Võti 0 asendis ühendab klemmid:3,4,6,7
Võti 1 asendis ühendab klemmid:2,3,6,7
Võti 2 asendis ühendab klemmid:1,2,5,6,7
Kui keegi nüüd oskaks juhtmete õige järjestusega aidata, siis sellest oleks edaspidises masina taastamises palju abi.
Tere poisid!
Lugesin teie juttu ja tuli peale dejavu. Olen ka kokku puutunud vene ime-elektroonikaga ja võin öelda, et kui töötab siis laitmatult aga kui jebib, siis korralikult. No minul oli selline kamm, et ostsin uue geneka ja ka elektroonika karbi, mis pidi tolle genekaga sobima. Varem ma jändasin tavalise vahelduvvoolu genekaga, millel oli siis kontaktid ja kondekas. Geneka nimipinge 7v ja powerit andis koguni 45 watti. Uus genekas annab nimipinge 14v ja power juba uskumatud 90 watti. Uue geneka pluss oligi see, et ta oli täielikult veekindel (sõna otseses mõttes töötab probleemideta vee all). Muidu genekas nagu ikka aga tema peal ainult nelja juhtmega pistik. Ülejäänud kola oli mahutatud korpusesse, isegi sägemejuhtimise pool (vanal mopi genekal oli see korpuse peal ja juhiti eraldi magnetiga). Vot kõik ilus ja tore, installeerisin siis riistvara mootorikülge ja leidsin koha ka elektroonikabloki jaoks aga vot enam motikas tööle ei lähe kõige selle uue värgiga. Sain siis sõbra käest vana mopi 7v elektroonikabloki ja motikas töötab. Võtsin siis küünla maha ja võrdlesin neid blokke sädeme järgi, et ehk on säge nõrk või nii. Tuli välja, et uue blokiga oli esiteks säde üli nõrk aga vanaga tugev. Peale katsetusi avastasin, et kuna genekal asus süütekorjamise pool korpuse sees ja kõik püsimagneti poolused jooksid sellest mööda, siis säde anti iga pooluse vahetuse ajal, ühesõnaga ühe vända ringiga tuli 8 sädeme lööki. Vana elektroonikablokiga seda jama ei olnud. Ilmselt ei olnud vana blokk nii tundlik uuele genekale ja töötas.
Vaadates neid pilte üleval, siis paistab, et aeg on küll edasi läinud (süüteblokk on väiksem) aga sisu on sama. Vaatasin oma targast kaustikust järgi, et mida need tähed võiksid tähendada.
K-катушка ehk süütepooli + klemm
D-Датчик ehk andur genekas, selle juhe massides jääb mootor seisma
G-генератора ehk generaator, toidetakse süütepooli vajaliku vooluga. Varem oli sellel täht Z-заряд ehk laadimine (süütepooli laadimine)
Lugesin teie juttu ja tuli peale dejavu. Olen ka kokku puutunud vene ime-elektroonikaga ja võin öelda, et kui töötab siis laitmatult aga kui jebib, siis korralikult. No minul oli selline kamm, et ostsin uue geneka ja ka elektroonika karbi, mis pidi tolle genekaga sobima. Varem ma jändasin tavalise vahelduvvoolu genekaga, millel oli siis kontaktid ja kondekas. Geneka nimipinge 7v ja powerit andis koguni 45 watti. Uus genekas annab nimipinge 14v ja power juba uskumatud 90 watti. Uue geneka pluss oligi see, et ta oli täielikult veekindel (sõna otseses mõttes töötab probleemideta vee all). Muidu genekas nagu ikka aga tema peal ainult nelja juhtmega pistik. Ülejäänud kola oli mahutatud korpusesse, isegi sägemejuhtimise pool (vanal mopi genekal oli see korpuse peal ja juhiti eraldi magnetiga). Vot kõik ilus ja tore, installeerisin siis riistvara mootorikülge ja leidsin koha ka elektroonikabloki jaoks aga vot enam motikas tööle ei lähe kõige selle uue värgiga. Sain siis sõbra käest vana mopi 7v elektroonikabloki ja motikas töötab. Võtsin siis küünla maha ja võrdlesin neid blokke sädeme järgi, et ehk on säge nõrk või nii. Tuli välja, et uue blokiga oli esiteks säde üli nõrk aga vanaga tugev. Peale katsetusi avastasin, et kuna genekal asus süütekorjamise pool korpuse sees ja kõik püsimagneti poolused jooksid sellest mööda, siis säde anti iga pooluse vahetuse ajal, ühesõnaga ühe vända ringiga tuli 8 sädeme lööki. Vana elektroonikablokiga seda jama ei olnud. Ilmselt ei olnud vana blokk nii tundlik uuele genekale ja töötas.
Vaadates neid pilte üleval, siis paistab, et aeg on küll edasi läinud (süüteblokk on väiksem) aga sisu on sama. Vaatasin oma targast kaustikust järgi, et mida need tähed võiksid tähendada.
K-катушка ehk süütepooli + klemm
D-Датчик ehk andur genekas, selle juhe massides jääb mootor seisma
G-генератора ehk generaator, toidetakse süütepooli vajaliku vooluga. Varem oli sellel täht Z-заряд ehk laadimine (süütepooli laadimine)
K-125, K-175, Kawasaki KZ 750, Ja üks oma kokkupandud peerukaarik