Kolmerattaline Riga-11, Dru¸ba-4 mootoriga
Kolmerattaline Riga-11, Dru¸ba-4 mootoriga
Tervitust! Kuna talv tuli kiiresti, tekkis mul ka mõte sellist agregaati ehitama hakata. Esmalt sai hangitud Riga-11ne raamistik, täna sai toodud Dru¸ba-4 mootor mis pärineb aastast 1977 ning mõnipäev on plaanis ära tuua ka aiakäru raamistik mida hakkan kasutama tagumise otsana. Esialgne plaan on panna vedama parempoolne tagumine ratas, vasak tagumine ning esimene ratas hakkavad pidurdama. Riga-11ne raamist lõikan osa raamist ära, ülemised "kaared" jätan alles toestamaks kogu raamistiku konstruktsiooni. Tagumisteks ratasteks tulevad 16" mopeedi rattad ning esimeseks tuleb 19" sääreväristaja ratas. Mootori asetan tagumise parempoolse ratta juurde. Sadula lõikan välja ise, tuleb pikk sadul. Mootori poole pealt niipalju, et karburaatorist on õhupuhasti puudu ning süütepoolil tuleb üks pisike plastmass jupp välja vahetada.. üldiselt peaks olema töökorras mootoriga tegemist. Kaugemasse tuleviku jääb mootori orginaal karburaatori asendamine mõne rolleri omaga, mis tagab suurema töökindluse.
Tegin ka ühe pildi olemasolevast (tagumine porilaud sai kogemata pildile pandud, seda ei kasuta). Pildilt puudu olev käru raamistik, esimene porilaud jms pisemaid vidinaid on olemas!
Tegin ka ühe pildi olemasolevast (tagumine porilaud sai kogemata pildile pandud, seda ei kasuta). Pildilt puudu olev käru raamistik, esimene porilaud jms pisemaid vidinaid on olemas!
Mina küll kahe käega poolt, las harjutab ja proovib ja mis siis kui pooleli jääb. Vähemalt õpib asja ise tegema, pealegi arendab see suurepäraselt keevitus oskust.
Miks valisid just Druzba mootori, mina vähem töökindlat mootorit ei tea.
Ma isiklikult oleks võtnud mingi riga või siis veel võimsama mootori.
Miks valisid just Druzba mootori, mina vähem töökindlat mootorit ei tea.
Ma isiklikult oleks võtnud mingi riga või siis veel võimsama mootori.
Arvatavasti tulebki ette ka 16" ratas, hetkel otsin sellist. Eile sai ära toodud käru, toomine oli päris irooniline. Üks ratas oli sellel puust ja teist polnudki all, mopeedi ratas sinna otsa ei lähe kuna võlli liiga jäme. Kuidagi saime selle ikkagi toodud. Käru sang ja ratas on alt eemaldatud, kasti pole veel kätte saanud kuna poldid üli kinni roostetanud ja relakat pole ka hetkel käepärast võtta. Järgmisel nädalal loodan saada masina raami kokku keevitatud. Tagumine veermiku osas on mul juba plaan olemas kuid sellest räägin siis kui see tõesti toimima ka hakkab.
Selline käru siis, peale mõne asja eemaldust, nagu näha siis kast enam esimeses nooruses pole.
Selline käru siis, peale mõne asja eemaldust, nagu näha siis kast enam esimeses nooruses pole.
Poiskad vist läksid märjaks, et mootorid ära lähevad ning nüüd arvavad et sellest midagi saama ei hakkagi. Küll hakkab, aega läheb.. tahaks otsida midagi vängemat sinna vahel ning võtta siiski natukene suuremahulisemalt ette kui võrri ja käruraami liitmine, lähemalt siis kui midagi toimuma hakkab. Ja palun kaotada eelnev Kauri ja Urmeti vestlus, OT'd ei ole siia teemasse tarvis, aitäh!