Tere,sooviks abi.
Tere,sooviks abi.
Tere,soovin abi.Kuna ise hakkan autokooliks valmistuma(A1 kategooria ,125cc sikli load),pole tarvis seda valikut maha teha.
Kas keegi saaks anda lehe või öelda,mis pabereid ,peale raha on tarvis autokooliks.Ark'i kodulehelt olen otsinud ja ka mingiaeg leidsin,aga enam ei leia mingil moel üles.
Kas keegi saaks palun aidata?
Ettetänades Marcel;)
Kas keegi saaks anda lehe või öelda,mis pabereid ,peale raha on tarvis autokooliks.Ark'i kodulehelt olen otsinud ja ka mingiaeg leidsin,aga enam ei leia mingil moel üles.
Kas keegi saaks palun aidata?
Ettetänades Marcel;)
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
tervisetõend perearstilt....esmaabi koolitusest räägitakse koolis tõenäoliselt.
Samuti ka riigilõivudest.
Mmm vist polegi midagi muud.
Nagu madeinussr ütles...koolis raha maksmisel annab enamus autokoole paki kätte mis sisaldab õppeks vajalike asju ja nõudeid.
Esmaabi tõend tee siis kui kooli lähed alles....ARK millegipärast tahab a'la kuni 6kuud vana tervisetõendit kuigi see peaks 10a kehtima...vähemalt viimati oli nii.
Samuti ka riigilõivudest.
Mmm vist polegi midagi muud.
Nagu madeinussr ütles...koolis raha maksmisel annab enamus autokoole paki kätte mis sisaldab õppeks vajalike asju ja nõudeid.
Esmaabi tõend tee siis kui kooli lähed alles....ARK millegipärast tahab a'la kuni 6kuud vana tervisetõendit kuigi see peaks 10a kehtima...vähemalt viimati oli nii.
Või siis ennetada ja teha perearsti tõend A ja B kategooria jaoks. Mine perearsti juurde, ütle, et tahad lube teha ja tehakse kontroll ära. Muud paberid tulevad kõik hiljem, kui alles eksamile minna, seda öeldakse juba autokoolis.
Mõned koolid nõuavad enne õppesõidu algust arsti tõendit, mõned alles ARK eksamil.
Tafka jõudis ette.. mingil ajal peaks või juba kadus see 10 aastat ära ja pidi muutuma 2 aasta peale. Seda vist alles 2011 juulis.
Mõned koolid nõuavad enne õppesõidu algust arsti tõendit, mõned alles ARK eksamil.
Tafka jõudis ette.. mingil ajal peaks või juba kadus see 10 aastat ära ja pidi muutuma 2 aasta peale. Seda vist alles 2011 juulis.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
FZR on piisavalt vana mudel, et ka oma kõige viimase aastakäiguga mitte sellesse sajandisse mahtuda. Küsija soovis 2005+ masinat ja kui ma nüüd õigesti pihta sain, siis võrriklassi oma ka?
Kui see on nii, siis mina ei oska kahjuks midagi soovitada, Yamaha WR125 äkki...
Kui see on nii, siis mina ei oska kahjuks midagi soovitada, Yamaha WR125 äkki...
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
j
Aitäh,kas oskate öelda,kas Eestis keegi teist müüb või teab kas üldse müüaksegi?No ,sellesse (2000+a.)peab mahtuma,see sõiduk,kui vanem ja korralik,siis pole probleemi.
Aga nt Honda Cbr 125?,kuidas sellisega lood?Pikemale sõitjale ja töökindlus?
Aga nt Honda Cbr 125?,kuidas sellisega lood?Pikemale sõitjale ja töökindlus?
d
http://bike.motors24.ee/vehicles/303503 ... &sort=paid
Võis siis näiteks selline,kuna ostan siis eluesimest siklit,soovin olla kindel,et saan hea sõiduriista.
Võis siis näiteks selline,kuna ostan siis eluesimest siklit,soovin olla kindel,et saan hea sõiduriista.
Re: d
Kui sa jätkuvalt teed A1 kategooria juhilube, siis sellega sa sõita ei saa..Marcel739 wrote:http://bike.motors24.ee/vehicles/303503 ... &sort=paid
Võis siis näiteks selline,kuna ostan siis eluesimest siklit,soovin olla kindel,et saan hea sõiduriista.
Sinine Bike, 125cc mootor võimsusega 24kW (33hp), kütusepaagi maht 12l, elektriline ja jalaga käivitus, 6-käiguline. Esipidur ketas. Tagapidur ketas.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: h
11kW ja 125cc3 on A1 maximum, kehtima peavad mõlemad nõuded.Marcel739 wrote:Nii,jah,sikkel 125cc ,aga mitu kw on maximum?,samas,kui passis on vähem,siis ju võib?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
k
Okei,nii,ühest ma pole aru saanud,osad sikli müüad panevad kirja niimoodi:passis 11kw(või väiksem number),tegelik aga nt 22kw,kuidas see nii on?,samas kui politsei peatab,küsib sõidukipassi,siis seal kirjas see väiksem nr(11kw nt),siis ei juhtu ju midagi?
peale selle, et sa kogenematusest ei suuda hakkama saada selle 11kw ja suurema rattaga ja oled seega kõigile ohtlik, ei juhtu tõepoolest mitte midagi.
Miks kurat on nii raske mõista, et teatud reeglid on teatud vajaduste poolt tingitud. need 16 aastased kollanokad, kes end iga aasta rollerigagi surnuks/vigaseks sõidavad on piisav tõestus, et ka 50ccm on liig mis liig.
Võta eeskuju nendest, kes oskavad ja pole eluga pahuksis-see tagrattal sõitmine tänaval on cool ja sellega rebib hirmasti naisi, kuid see on ebaseaduslik. Nagu ka 11kw lubadega võimsama tsikli kasutamine ja nagu ka mõrv või pangarööv
Miks kurat on nii raske mõista, et teatud reeglid on teatud vajaduste poolt tingitud. need 16 aastased kollanokad, kes end iga aasta rollerigagi surnuks/vigaseks sõidavad on piisav tõestus, et ka 50ccm on liig mis liig.
Võta eeskuju nendest, kes oskavad ja pole eluga pahuksis-see tagrattal sõitmine tänaval on cool ja sellega rebib hirmasti naisi, kuid see on ebaseaduslik. Nagu ka 11kw lubadega võimsama tsikli kasutamine ja nagu ka mõrv või pangarööv
Haarame mopeedil kolvist!
Arvestades seda, et see oleks sul esimene ratas siis ma ei näe mõtet miks vaadata just miskit uhiuut tsikklit. Tõenäoliselt sa paned mingisuguse käna nii või naa maha...see on lihtsalt aja küsimus. Ja kui paned siis vanemast rattast poleks nii kahju. Ehk esimeseks rattaks võiks olla midagi vanema minuarust. Muidugi kui raha on siis palun, uus on ka hea. Nii palju kui ma aru olen saanud siis need 125sed vajavad nii või naa mootori remonti mingi aja tagant...olgu ta siis uus või vana. Aga kõigepealt tee load ära ja siis vaata edasi.
g
Õige,sain alles nüüd,sellest aru,et tglt,ise hakkasin ,et see on ohtlik,no kindlasti mai lähe autokooli,et hakata eputama,kuidas rebin nokka või miskit hullemat ja olen ratastooli.Olen ka mõelnud vanematele siklitele,kindlasti 4tatki,need ei olevat nii äkilised,siiski,pole leidnud vastavat vanemat siklit,pole erilisi kogemusi vanemate siklitega.Kas keegi oskad soovitada siis vanemat ratast?
Aitäh,olete siiski aidanud mul jalgadega maale naasta.
Aitäh,olete siiski aidanud mul jalgadega maale naasta.
h
http://bike.motors24.ee/vehicles/306105 ... &sort=paid
Nii,Passis on 9kw, sobib ilusti A1 Lubadele.
http://bike.motors24.ee/vehicles/306197 ... &sort=paid
http://bike.motors24.ee/vehicles/306831 ... &sort=paid
No viimastel kahel on sama hind.tuhat euri.
Kumba siiski soovitataksite?
Nii,Passis on 9kw, sobib ilusti A1 Lubadele.
http://bike.motors24.ee/vehicles/306197 ... &sort=paid
http://bike.motors24.ee/vehicles/306831 ... &sort=paid
No viimastel kahel on sama hind.tuhat euri.
Kumba siiski soovitataksite?
h
Jah,eks õigem oleks load ära teha.
Enne sikli ostu on mul kõik selge,selleks on Toivo Õnneleid teinud vastava lehekülje.
Eks vanematega ka räägin seda,samas,endale tahaks baiki,kuna muud pole leidnud,jah,ka Kawasis on aga 3500euri on palju.
Enne sikli ostu on mul kõik selge,selleks on Toivo Õnneleid teinud vastava lehekülje.
Eks vanematega ka räägin seda,samas,endale tahaks baiki,kuna muud pole leidnud,jah,ka Kawasis on aga 3500euri on palju.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
125cc baik nagunii originaal ülekandega mingi hullult äkiline pole ja esiratas juhi soovi vastaselt kuidagi maast ei kerki, võta ikka kahetaktiline, siis saab vähemalt väljaspool linna sajaga sõita. Linnas sees liiklemiseks on neljataktist piisavalt, ja on ökonoomne, aga maanteesõit on suht täiskoormusel töö neile.
Soovitan vaadata ka Honda kahetaktilisi. Sõiduasend tundus Honda puhul mulle palju mugavam kui Aprilial ja Yamahal ning sarnaselt neile astub ka NSR nobedalt minna. Üks vähe, aga siiski häiriv asi on et manööverdades võib käsi paagi ja juhtraua vahele jäädes isegi haiget saada, aga kui ära harjuda siis ei ole vist sellest lugu. Kui käekõrvale võtta, siis paistab ka kergem olevat teistest sugulastest.
Soovitan vaadata ka Honda kahetaktilisi. Sõiduasend tundus Honda puhul mulle palju mugavam kui Aprilial ja Yamahal ning sarnaselt neile astub ka NSR nobedalt minna. Üks vähe, aga siiski häiriv asi on et manööverdades võib käsi paagi ja juhtraua vahele jäädes isegi haiget saada, aga kui ära harjuda siis ei ole vist sellest lugu. Kui käekõrvale võtta, siis paistab ka kergem olevat teistest sugulastest.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
gf
http://bike.motors24.ee/vehicles/306105 ... &sort=paid
Selline,ainuke,normaalne,2takti,lugedes,mis seal kõik uued on,neid asju on palju,ainult raam on vana,samas,kui see on sama suur nagu 600cc,siis sobib mulle,kuna ise pikka kasvu.Muidugi võite ise ka miskit soovitada.
Selline,ainuke,normaalne,2takti,lugedes,mis seal kõik uued on,neid asju on palju,ainult raam on vana,samas,kui see on sama suur nagu 600cc,siis sobib mulle,kuna ise pikka kasvu.Muidugi võite ise ka miskit soovitada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ise olen 186 cm.
Kahetaktiline tahab küll saada tihedamini kolvikomplekti vahetust kui neljataktiline, kuid see protsess on imelihtne ühe õhtupooliku ettevõtmine ja kolvi hind on umbkaudu 65 eurot (saab odavamaid, saab kallimaid). Vahetatakse erinevalt sõidustiilist ja tsiklist enne 10-t, peale 10-t, 15 tuhande peal, kuidas kellelgi.
Kui masin korras ja seades, siis muud osad on palju pikaealisemad. Muidugi tuleb selle tagamiseks hoida õhufilter puhas ja kasutada normaalset mootoriõli.
Mis sellesse RS-i puutub, siis jutt on küll kena jah, aga kui inimene väidab et see on (keskmise) 600 cm3 tsikliga sama suur, siis mina arvan et ta pole 600-st lihtsalt mujalt näinud kui pildilt.
"Kõik ideaalkorras ja uus" on tüüpiline jutt milles tuleb proovida ise veenduda, mitte lasta endale selgeks teha. Kiirenduse-hammakate jutt tundub olevat mõeldud kellelegi rumalamapoolsele.
Kahetaktiline tahab küll saada tihedamini kolvikomplekti vahetust kui neljataktiline, kuid see protsess on imelihtne ühe õhtupooliku ettevõtmine ja kolvi hind on umbkaudu 65 eurot (saab odavamaid, saab kallimaid). Vahetatakse erinevalt sõidustiilist ja tsiklist enne 10-t, peale 10-t, 15 tuhande peal, kuidas kellelgi.
Kui masin korras ja seades, siis muud osad on palju pikaealisemad. Muidugi tuleb selle tagamiseks hoida õhufilter puhas ja kasutada normaalset mootoriõli.
Mis sellesse RS-i puutub, siis jutt on küll kena jah, aga kui inimene väidab et see on (keskmise) 600 cm3 tsikliga sama suur, siis mina arvan et ta pole 600-st lihtsalt mujalt näinud kui pildilt.
"Kõik ideaalkorras ja uus" on tüüpiline jutt milles tuleb proovida ise veenduda, mitte lasta endale selgeks teha. Kiirenduse-hammakate jutt tundub olevat mõeldud kellelegi rumalamapoolsele.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 17. Dec 2009 01:00
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
i
Kuna ise siklitest midagi erilist ei jaga ja ostan esimest ratast,tahan olla veendunud ,et ei saa mingil pole tüssata.
http://bike.motors24.ee/vehicles/307257 ... &sort=paid
http://bike.motors24.ee/vehicles/307257 ... &sort=paid
ma soovitan hondat endale meeldib XL125
http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=84
http://bikes.honda.ee/index.php?m=25&l=2&n=84
g
Sai käidud ka eile sõbraga autokooli,mõlemad tahaks lube taha.Tema auto ja sikli,mina ainult sikli.Siis pm see mehike kes seda kogu tööd seal juhatab,ütles,et ainult sikli lube taha teha ei taha lasta,kuna esimest korda siis liikluses jne.Autoga istub ta mul kõrval ja õpetab.
Isa läheb uurib täpsemalt seda asja,mehike kokkus seal alles liitma kokku läheks siis 700euri ,päris palju mõtteainet,aga samas oleks hea teha mõlemad,uues kogemused jne.Pean siiski mõtlema ja rahakotile tõsiselt otsa vaatama.Arvatavasti saab siis siklilube teha alates aprilli algusest.
Isa läheb uurib täpsemalt seda asja,mehike kokkus seal alles liitma kokku läheks siis 700euri ,päris palju mõtteainet,aga samas oleks hea teha mõlemad,uues kogemused jne.Pean siiski mõtlema ja rahakotile tõsiselt otsa vaatama.Arvatavasti saab siis siklilube teha alates aprilli algusest.