kas kellegil on??v kas saab vana uuendada??
kas kellegil on??v kas saab vana uuendada??
võrri tagumine hammasrattas on läbi...hambad on ikka väga kulunud!
kas neid hambaid saaks äkki kuidagi uuendada..
v on kellelgil müüa tagumine hammasratas
oleks väga väga tänulik..
need on vist väga defitsiit asjad??
kas neid hambaid saaks äkki kuidagi uuendada..
v on kellelgil müüa tagumine hammasratas
oleks väga väga tänulik..
need on vist väga defitsiit asjad??
20 min. lihvimist ja praegu olen sama hammakaga sõitnud 300km.Sisse wrote:Kas mitte selle töö juures ei nõua asi ülimalt täpsust? Igamees seda vast ei tee lihtsam siis juba uus osta.sempron wrote:Lase relakaga uued hambad sisse
Endl olen nii võrril kui mopil nii teind ja hambumine parem kui uuel.
Probleeme pole.Kui raha on on muidugi kergem uus osta.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kuna ketiratta diameeter läheb väiksemaks siis tuleb ka uus hammaste arv kalkuleerida,näpuvahel tehes on tavaliselt tulemus porno.
sempron wrote:Lase kui sügavad tahad.velts93 wrote:amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??
Mul oli ketta paksus u 0.5 mm.
Kui tundega lasta jääb samm kõigile hammastele sama.
Vana hammaka peal võid ju proovida
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
No egas ta nüüd nii palju ka lähe.madeinussr wrote:Kuna ketiratta diameeter läheb väiksemaks siis tuleb ka uus hammaste arv kalkuleerida,näpuvahel tehes on tavaliselt tulemus porno.sempron wrote:Lase kui sügavad tahad.velts93 wrote:amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??
Mul oli ketta paksus u 0.5 mm.
Kui tundega lasta jääb samm kõigile hammastele sama.
Vana hammaka peal võid ju proovida
Minul toimis see tõsielus mitte teoorias!
Re: kas kellegil on??v kas saab vana uuendada??
mis sorti(mudel) võrrist jutt käib. kui just riga 5 ei ole, siis ma nagu ei näe probleemi, siis uut või vähekulunut leida.velts93 wrote:võrri tagumine hammasrattas on läbi...hambad on ikka väga kulunud!
kas neid hambaid saaks äkki kuidagi uuendada..
v on kellelgil müüa tagumine hammasratas
oleks väga väga tänulik..
need on vist väga defitsiit asjad??
ketiratas
OT
no loen ja mõtlen, 21 sajand ja hammakaid peab relakaga tegema! OK on tehtud autom. puuriga CZ tagumisi taldrikuid (10 a tagasi), kuid seda olude sunnil ja porno jäi see igaljuhul. tahad ülekandega mängida - lõika neid hammakaid laseriga üle hamba paras ports ning katseta. ...aga lihtsalt sõitmiseks midagi viilida ei ole mõtet. telli hammakas põlvast RHautoosadest, kloostrimetsast või tondilt.
olen lõiganud laseriga mõned hammakad jalgratastele ("fixed" lahendusena rootorile 2 mm AISI 304) ning üks atv sõidab ka teist aastat laseriga lõigatud hammakatega (Raex 650 optim) ning sellele kogemusele tuginedes ei usu relakaga tehtusse. Loomulikult pole laserist otse tulnud hammakas kohe kasutamiseks - hammaste otstele tuleb väike faas anda, kuid kett püsib peal ja koost töötab.
oluline on lõikamisel kasutatud hammasratta geomeetria ning siin aitab google ning enamikul Cad programmidest on ka mingisugune hammaka prog. sees. Ise olen parima lahenduse saanud AutoCad 2006 mech. kasutades.
vigase hammasrattaga lõhud ketti ning lõpuks pead lisaks vahetama rohkem, kui vaid hammaka.
no loen ja mõtlen, 21 sajand ja hammakaid peab relakaga tegema! OK on tehtud autom. puuriga CZ tagumisi taldrikuid (10 a tagasi), kuid seda olude sunnil ja porno jäi see igaljuhul. tahad ülekandega mängida - lõika neid hammakaid laseriga üle hamba paras ports ning katseta. ...aga lihtsalt sõitmiseks midagi viilida ei ole mõtet. telli hammakas põlvast RHautoosadest, kloostrimetsast või tondilt.
olen lõiganud laseriga mõned hammakad jalgratastele ("fixed" lahendusena rootorile 2 mm AISI 304) ning üks atv sõidab ka teist aastat laseriga lõigatud hammakatega (Raex 650 optim) ning sellele kogemusele tuginedes ei usu relakaga tehtusse. Loomulikult pole laserist otse tulnud hammakas kohe kasutamiseks - hammaste otstele tuleb väike faas anda, kuid kett püsib peal ja koost töötab.
oluline on lõikamisel kasutatud hammasratta geomeetria ning siin aitab google ning enamikul Cad programmidest on ka mingisugune hammaka prog. sees. Ise olen parima lahenduse saanud AutoCad 2006 mech. kasutades.
vigase hammasrattaga lõhud ketti ning lõpuks pead lisaks vahetama rohkem, kui vaid hammaka.
elu ongi mäng!