Page 1 of 1

kas kellegil on??v kas saab vana uuendada??

Posted: 04. Jun 2012 18:57
by velts93
võrri tagumine hammasrattas on läbi...hambad on ikka väga kulunud!
kas neid hambaid saaks äkki kuidagi uuendada..
v on kellelgil müüa tagumine hammasratas
oleks väga väga tänulik..
need on vist väga defitsiit asjad??

Posted: 04. Jun 2012 19:28
by Sisse
Tuttav kunagi käias ja viilis hammikat aga see ei aidanud,ses ragises ikka ja viskas ketti maha. Arvan kui seda tegema hakkad ajad paigast ja ta ei toimi enam ültse. :?: :cry:

Posted: 04. Jun 2012 19:28
by IZH
Ei ole mõtet leiutada, mõtekam uus osta.

Posted: 04. Jun 2012 19:29
by russivend
mul pakkuda peaaegu tutt uus võrri tagumine hammas ratas, hinna soov oleks 5¤ kui huvi anna teada

Posted: 04. Jun 2012 19:30
by sempron
Lase relakaga uued hambad sisse :wink:
Endl olen nii võrril kui mopil nii teind ja hambumine parem kui uuel.

Posted: 04. Jun 2012 19:33
by Sisse
sempron wrote:Lase relakaga uued hambad sisse :wink:
Endl olen nii võrril kui mopil nii teind ja hambumine parem kui uuel.
Kas mitte selle töö juures ei nõua asi ülimalt täpsust? Igamees seda vast ei tee lihtsam siis juba uus osta.

Posted: 04. Jun 2012 19:38
by sempron
Sisse wrote:
sempron wrote:Lase relakaga uued hambad sisse :wink:
Endl olen nii võrril kui mopil nii teind ja hambumine parem kui uuel.
Kas mitte selle töö juures ei nõua asi ülimalt täpsust? Igamees seda vast ei tee lihtsam siis juba uus osta.
20 min. lihvimist ja praegu olen sama hammakaga sõitnud 300km.
Probleeme pole.Kui raha on on muidugi kergem uus osta.

Posted: 04. Jun 2012 19:48
by iz350super
kui jäme peaks lihvketas olema, et tuleks hea tulemus?
Kuna, mida peenem ketas, seda suurem (jõnksu) võimalus, ebatäpsus.
Või mingi eriline meetod selle taastamisele, endal ka oli selline mõte.
T.M

Posted: 04. Jun 2012 20:00
by Nobody
Ära veiderda, ketisammu ei saa paika ja hakkab ketti ragistama.

Posted: 04. Jun 2012 20:10
by velts93
amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??

Posted: 04. Jun 2012 20:14
by sempron
velts93 wrote:amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??
Lase kui sügavad tahad.
Mul oli ketta paksus u 0.5 mm.
Kui tundega lasta jääb samm kõigile hammastele sama.
Vana hammaka peal võid ju proovida :wink:

Posted: 04. Jun 2012 20:21
by madeinussr
Kuna ketiratta diameeter läheb väiksemaks siis tuleb ka uus hammaste arv kalkuleerida,näpuvahel tehes on tavaliselt tulemus porno.
sempron wrote:
velts93 wrote:amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??
Lase kui sügavad tahad.
Mul oli ketta paksus u 0.5 mm.
Kui tundega lasta jääb samm kõigile hammastele sama.
Vana hammaka peal võid ju proovida :wink:

Posted: 04. Jun 2012 20:38
by sempron
madeinussr wrote:Kuna ketiratta diameeter läheb väiksemaks siis tuleb ka uus hammaste arv kalkuleerida,näpuvahel tehes on tavaliselt tulemus porno.
sempron wrote:
velts93 wrote:amn..kui sügavad peaks laskma uued hambad??
Lase kui sügavad tahad.
Mul oli ketta paksus u 0.5 mm.
Kui tundega lasta jääb samm kõigile hammastele sama.
Vana hammaka peal võid ju proovida :wink:
No egas ta nüüd nii palju ka lähe.
Minul toimis see tõsielus mitte teoorias!

Re: kas kellegil on??v kas saab vana uuendada??

Posted: 04. Jun 2012 20:52
by iceman
velts93 wrote:võrri tagumine hammasrattas on läbi...hambad on ikka väga kulunud!
kas neid hambaid saaks äkki kuidagi uuendada..
v on kellelgil müüa tagumine hammasratas
oleks väga väga tänulik..
need on vist väga defitsiit asjad??
mis sorti(mudel) võrrist jutt käib. kui just riga 5 ei ole, siis ma nagu ei näe probleemi, siis uut või vähekulunut leida.

ketiratas

Posted: 04. Jun 2012 21:09
by suslik83
OT
no loen ja mõtlen, 21 sajand ja hammakaid peab relakaga tegema! OK on tehtud autom. puuriga CZ tagumisi taldrikuid (10 a tagasi), kuid seda olude sunnil ja porno jäi see igaljuhul. tahad ülekandega mängida - lõika neid hammakaid laseriga üle hamba paras ports ning katseta. ...aga lihtsalt sõitmiseks midagi viilida ei ole mõtet. telli hammakas põlvast RHautoosadest, kloostrimetsast või tondilt.
olen lõiganud laseriga mõned hammakad jalgratastele ("fixed" lahendusena rootorile 2 mm AISI 304) ning üks atv sõidab ka teist aastat laseriga lõigatud hammakatega (Raex 650 optim) ning sellele kogemusele tuginedes ei usu relakaga tehtusse. Loomulikult pole laserist otse tulnud hammakas kohe kasutamiseks - hammaste otstele tuleb väike faas anda, kuid kett püsib peal ja koost töötab.
oluline on lõikamisel kasutatud hammasratta geomeetria ning siin aitab google ning enamikul Cad programmidest on ka mingisugune hammaka prog. sees. Ise olen parima lahenduse saanud AutoCad 2006 mech. kasutades.
vigase hammasrattaga lõhud ketti ning lõpuks pead lisaks vahetama rohkem, kui vaid hammaka.

Posted: 04. Jun 2012 21:14
by iceman
näen et sulle 5 kulliga hammakat pakutud, mis kuradi rellakast sa jahud veel. niimoodi rallit ei sõideta.

Posted: 05. Jun 2012 11:41
by minimx38
...

Posted: 05. Jun 2012 11:48
by fomoco
Kulunud kett võib ka uue hammaka pikapeale ära rikkuda.

Kui raha on, siis vaheta mõlemad hammakad koos ketiga uute vastu.

Posted: 05. Jun 2012 16:14
by iceman
fomoco wrote:Kulunud kett võib ka uue hammaka pikapeale ära rikkuda.

Kui raha on, siis vaheta mõlemad hammakad koos ketiga uute vastu.
mitte ei või vaid rikub,veninud kett kannab ainult hamba tipust ja sööb hambad teravaks.