K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
jorma10
Posts: 4
Joined: 07. Sep 2014 18:14

K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by jorma10 »

Tere
Mure selline,motikas läheb käima 1-2 löögiga,teinekord jällegi võibki tampima jääda.
Kui käib siis 5-20 sekundid,kaasi andes ei juhtu midagi,pöörded tõusevad minimaalselt ja sureb välja,justkui jääks millegist puudu või miskit liiga palju,kuna pole motikatega suurt midagi kokku puutunud,siis loodan teie abile.
Ette tänades
Oliver
jorma10
Posts: 4
Joined: 07. Sep 2014 18:14

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by jorma10 »

Pole endiselt motikat normaalselt käima saanud,vahetasin k36 karpa uue k68 vastu,uus õhufilter ja kontaktid,kuid ikkagi pole suuri muutusi.Sain korra käima,töötab ainult poole kaasiga ja putertab üsna palju,kaasi mahalastes jääb seisma,juurde andes putertab,kuid põõrded tõusevad veidike.Säde on ilus ja ühtlane,kütust tuleb peale ja kõik tundub tiptop.Mida peaksin veel vaatama ja sättima.
Tahaks enne lund väikese tiiru ikka teha.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 750
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by fomoco »

Samasuguseid teemasid on palju juba tehtud, piisab vaid veidi foorumit kaevata ning vanu teemasid lugeda.

Mootori tööks on vaja korralikku ja õigesti ajastatud sädet, õigesti reguleeritud ja kvaliteetse kütusega toidet.
Tihedat karterit, toimivat väljalaske torustikku, kompressiooni.

Kui kõik need on olemas, siis masin töötab korralikult.

Tundub, et saab lisa õhku peale, pane masin tööle ja hakka külmkäivitus eetrit liitekohtadele pihustama, karpa juurde, karterite liitekohtadele, silindri juurde jne... kui kuskile lastes tõmbab pöörded ülesse, siis sealt ka lekib.

Paak, kraan, karpa, kontaktid puhtaks, aku lae täis, puhasta küünlad ära, otsi karpa regullimiseks õpetus, uus bensiin sisse, väljalaske torustikust ämblikud ja nõgi välja.
jorma10
Posts: 4
Joined: 07. Sep 2014 18:14

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by jorma10 »

Olen uurinud ja puurinud siitsealt.
Süüde on reguleeritud õigeks,küünlad on uued ja säde tugev,kütus samuti värske ja segu õige.
Eelmine omanik arvas sammuti,et saab lisaõhku,vahetasin geneka all oleva tihendi välja,kuna teised tihendid olevat köik vahetatud.Summutid võtsin alt üldse ära,jätsin ainult leegikad külge,kraan töötab sammuti laitmatult.

Olen proovinud kõikvõimalike variante,kuid miski ei aita,teeb mõned paugud,aga käima ei saa enam üldse.
Millele tuleks veel tähelepanu pöörata.
Ilts
Tavakasutaja
Posts: 54
Joined: 22. Sep 2007 00:00

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by Ilts »

Kõik märgid viitavad sellele, et saab jah kuskilt lisaõhku. See, et tihendid paistavad vahetatud, ei tähenda seda, et nad terved on. Oskamatu paigaldamise korral lõhub SK-tihendid väga lihtsalt ära ning tavatihendite pidamise jaoks peavad kontaktpinnad ikkagi teatud määral tasapinnalised olema. Kui sa mootorit ei poolitanud, siis on väga võimalik, et saab lisaõhku hoorattakambrist. Kas karteripoolte vahel on ka mingi tihend (papp), mida seal olla ei tohiks? Nagu fomoco õpetas, võta purk pihustatavat käivitusgaasi vms ja hakka seda aga pihustama liitepindadele kui mootor töötab. Kuuled kohe ära kui mootori töös midagi muutub.
jorma10
Posts: 4
Joined: 07. Sep 2014 18:14

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by jorma10 »

Selge,prooviks meeleldi eetriga pritsida,kuid ma ei saa mootorit töölegi enam.
Eelmine omanik ütles sedagi,et vahetas kõik tihendid v.a. geneka all asuv tihend,selle vahetasin ise,ja et mootorit pole tema pooleks võtnud.
Mis tuleks edasi teha,kas mootor maha võtta ja tihendid ära vahetada või,võib mingisugune konks kuskil veel olla,mida enne komtrollida?

Karterippolte vahel ei ole tihendit.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2217
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K:Izh jupiter 2 käivitus probleemid

Unread post by Nobody »

Sa ei ole kordagi rääkinud kompressioonist? Kahetaktiline kohviks sõidetud kolvigrupiga läheb külmalt väga vaevaliselt tööle. Rõngaste seisukorda saad hinnata, kui mõõdad rõnga lukupilu lehtkaliibriga ära silindris (peas olema 0.15...0.25 mm mälujärgi). Samas siis võiks juba rõngad ära ka vahetada, kui on põhjust.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply