Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Nimelt peale elektrijuhtmestiku lisamist ja voolu võrkku ühendamist ei lähe armatuuris ükski lamp põlema. Vool ei jõua samuti ühegi tarbijani. Milles võib probleem olla? Kust viga otsida?
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Viga otsiks ikka algusest ehk siis alustaks toiteallikast.
Aga mis täpsemalt lisatud/muudetud on ?
Aga mis täpsemalt lisatud/muudetud on ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Muudetud pole midagiStern84 wrote:Viga otsiks ikka algusest ehk siis alustaks toiteallikast.
Aga mis täpsemalt lisatud/muudetud on ?
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
mis see juhtmestiku lisamine siis tähendab ?
aga hakka toiteallika poolt testima ja jõuad sinna kus pinge edasi ei lähe...lihtne !
aga hakka toiteallika poolt testima ja jõuad sinna kus pinge edasi ei lähe...lihtne !
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Kui palju peaks 638 generaatori laadimispinge olema 13- 14 või 14- 16 voltti. Mul tõuseb kõrgetel pööretel 16- ni
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
12V Happe akut 16 Voldiga laadida pole hea.(14V oleks mõistlik piir)
Aga kas see pinge on mõõdetud koormuseta ?
Aga kas see pinge on mõõdetud koormuseta ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
No pöörete tõustes jõuab sinna 15 voldi kanttiStern84 wrote:12V Happe akut 16 Voldiga laadida pole hea.(14V oleks mõistlik piir)
Aga kas see pinge on mõõdetud koormuseta ?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Kas generaatori märgutule relee ülesanne ongi ainult see, et pöörete tõustes ta lihtsalt kustub.
Relee ülesanne on korrigeerida laadimispinget, kuid mis ülesanne on sellel dioodsillal (mustal karbil)
Relee ülesanne on korrigeerida laadimispinget, kuid mis ülesanne on sellel dioodsillal (mustal karbil)
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Geneka indikaator on selleks et indikeerida geneka korrasolekut.
Dioodsild ? Täisperiood sildalaldi on see äki...kui genekas on vahelduvpinge genekas siis on alaldi vahelduvpingest alalispinge saamiseks...
Dioodsild ? Täisperiood sildalaldi on see äki...kui genekas on vahelduvpinge genekas siis on alaldi vahelduvpingest alalispinge saamiseks...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 probleemid
Nii- peale 30 km sõitmist tekkis järgmine anomalia, nimelt jääb tsikkel seisma, seisab 30 sekundit läheb jälle käima. Ise kahtlustan, et kütuse ujuki nivoo on vale. Sellest ka kohe järgmine küsimus, kuidas seda õigeks pannakse. olen lugenud, et selleks on spets karburaatori ujuki kaas millele saab installeerida külge toru. Teadajamehed aidake.
Muidu käivitub ja sõidab kui kurat.
Muidu käivitub ja sõidab kui kurat.
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Sellejaoks on vaja teada ka mis on normaalne nivoo ujukikambris.
Aga katse:
4. käik sisse ja mäest üles. kui jõud ära kaob pane kraan kinni, jäta mootor seisma ja proovi käivitada või võta ujukikamber lahti. Saad teada kas on tase madal.
Aga katse:
4. käik sisse ja mäest üles. kui jõud ära kaob pane kraan kinni, jäta mootor seisma ja proovi käivitada või võta ujukikamber lahti. Saad teada kas on tase madal.
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Hakkas huvi pakkuma. Ehk seletad lahti selle testi tööpõhimõtte.Stern84 wrote:Sellejaoks on vaja teada ka mis on normaalne nivoo ujukikambris.
Aga katse:
4. käik sisse ja mäest üles. kui jõud ära kaob pane kraan kinni, jäta mootor seisma ja proovi käivitada või võta ujukikamber lahti. Saad teada kas on tase madal.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Vaata ega see keeruline pole, kuid selle jaoks on vaja kas ohverdada üks karburaatori põhjakaas või hankida selline.luikj wrote:Hakkas huvi pakkuma. Ehk seletad lahti selle testi tööpõhimõtte.Stern84 wrote:Sellejaoks on vaja teada ka mis on normaalne nivoo ujukikambris.
Aga katse:
4. käik sisse ja mäest üles. kui jõud ära kaob pane kraan kinni, jäta mootor seisma ja proovi käivitada või võta ujukikamber lahti. Saad teada kas on tase madal.
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Testi põhimõte on see et tekitada ühtlane suurem kütuse tarbimine.Et aru saada kas ujuki tase vale või kütuse pealevool on halb.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Asi ongi vist selline, et mul pealevool halb, kuna natukene aega sõites poob mootori kinni ja siis 30 sek seismist käivitub jällegi.Stern84 wrote:Testi põhimõte on see et tekitada ühtlane suurem kütuse tarbimine.Et aru saada kas ujuki tase vale või kütuse pealevool on halb.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Viga leitud- see oli hoopis kokkujooksmise tunnus.
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
mis põhjusel ta kokku jooksma hakkas? vähe õli, s...tt õli või segu liiga lahja?roosakummik wrote:Viga leitud- see oli hoopis kokkujooksmise tunnus.
Üks link, kus Jikov 2928 karpast sh. nivoo mõõtmisest põhjalikumalt juttu:
http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... uretor.pdf
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Tegin segu 1: 50- sellepärast jooksis kokku- aitas mind teadjamees raivoku. Kui tase oleks paigast ära, siis see asi ei töötakski mul. Muidugi nõel oli ka ülemises viimases astmes. Nüüd keskel ja asi peaks toimima.Maccaroni wrote:mis põhjusel ta kokku jooksma hakkas? vähe õli, s...tt õli või segu liiga lahja?roosakummik wrote:Viga leitud- see oli hoopis kokkujooksmise tunnus.
Üks link, kus Jikov 2928 karpast sh. nivoo mõõtmisest põhjalikumalt juttu:
http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... uretor.pdf
Kuid tänud selle lingi eest- nüüd saab tulevikus ka timmida, kui tarvis.
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Kas said väikese el.süüte peale?
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
638 on vist suht aldis kinni jooksma. Julgeks pakkuda 1:35 semi-synth'iga või 1:40 full-synth'iga peaks olema turvaline.roosakummik wrote: Tegin segu 1: 50- sellepärast jooksis kokku- aitas mind teadjamees raivoku. Kui tase oleks paigast ära, siis see asi ei töötakski mul. Muidugi nõel oli ka ülemises viimases astmes. Nüüd keskel ja asi peaks toimima.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Hetkel pole jõudnud sellega tegeleda, kuid eks ma ta peale panen.v301060 wrote:Kas said väikese el.süüte peale?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
See polnud ka kokkujooksmise tunnus, vaid bensiin sai paagist otsa.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 suur kütusekulu
Ühesõnaga jawal on suur kütusekulu, kui 70 km läbimiseks kulub 5 lbensiini. millest tingitud kolvirõngad, kolvid, silindrid, karburaator. Kas tuleks otsida viga sealt.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Väikse testi tulemusel sain teada, et mu Jawa küttekulu 80 km/h kiirusel sõites võtab ~ 6 l sajale. nimelt ühe liitriga sain läbida 17 km
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Võibolla on tõesti tiba janune, kuna 638 avaldatud kulu jääb 5 l/100 kanti, kuid 1 liiter kõikumist pole teab mis palju - oleneb karpa seadetest ja kindlasti ka sõidustiilist. 80KMH on samas rahulik tempo, kus mootor erilist koormust ei saa.roosakummik wrote:Väikse testi tulemusel sain teada, et mu Jawa küttekulu 80 km/h kiirusel sõites võtab ~ 6 l sajale. nimelt ühe liitriga sain läbida 17 km
Võimalus on nõela alla lasta e. segu lahjemaks + panna väiksem peadüüs - tulemuseks väiksem kütusekulu (ja kahjuks ka vähem võimsust)
... Pigem oleks mõttekam suuremat peadüüsi (min. 100) katsetada, kuna sisseimetaval kütusel on oluline osa silindrite jahutuses ja viimane on 638-l hoopis kriitilisem probleem, kui mingi paar liitrit siia-sinna kütusega ökonoomitada. Liiga lahja segu pärsib esiteks jahutust ning teiseks võib põhjustada detonatsiooni.
Nt. 640-l on tehase poolt 100-ne peadüüs, ja mootor on tal põhiolemuses seesama 638.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Jawa 638 elektri juhtmestiku probleem
Iz- ga tegin sama katse ja sain liitriga läbitud 26 km (oleks edasidi sõitnud kuid tee sai otsa)
Seega iz võtab 100- le ligi 4,3 liitrit ja Jawa 6 see vahe on ikka 350 ccm mootori kohta palju kulutada kütet 6 sajale.
Panen väiksema düüsi ja proovin uuesti. Jawale on kolme sortti düüse 100, 92, 90, 88
Seega iz võtab 100- le ligi 4,3 liitrit ja Jawa 6 see vahe on ikka 350 ccm mootori kohta palju kulutada kütet 6 sajale.
Panen väiksema düüsi ja proovin uuesti. Jawale on kolme sortti düüse 100, 92, 90, 88